אם הגיע הזמן להחליף מצבר לרנו קדג׳אר שלכם, קיים מקום אחד שאתם צריכים לפנות אליו: מאור מצברים! אנחנו מספקים לכם בכל אזור המרכז מצבר חדש במהירות הבזק, וכל זאת במחירים נוחים, זולים ואטרקטיביים! אל תשכחו לבדוק את המבצעים שלנו.

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב רנו קדג'אר:

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪ 

מצבר לרכב רנו קדג'אר תוצרת בוש 70 אמפר החל מ- 639 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לרנו קדג'אר של ורטה 70 אמפר החל מ- 630 ₪ 

שירות החלפת מצבר לרנו קדג'אר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לרנו קדג'אר שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו קדג'אר

מצבר לרנו קדג'אר – מה כל בעל רכב צריך לדעת?

עולם המצברים נראה אולי פשוט אבל במציאות מדובר על תחום מאוד מורכב. מן הסתם לא כל בעל רכב יכול, רוצה, או צריך להתמצא בכל פרט ופרט הקשור למצבר של הרכב שלו, אך רצוי שתהייה הבנה בסיסית מהו המצבר ומה תפקידו ברכב למקרה של תקלה. לכן, הנה הסבר קצר על רגל אחת. המצבר אחראי על אספקת החשמל לכל מערכות הרכב, כאשר החשובה בהן היא התנעת הרכב עצמו. בכל רכב יש מערכות חשמל שונות:

  • מולטימדיה – רדיו, מסכים, ג׳י.פי.אס מובנה
  • חלונות חשמליים
  • תאורה
  • אורות
  • חיישנים
  • מזגן
  • רדיו

במידה ומצבר לרנו קדג׳אר שובק חיים, הרכב לא יוכל להניע, והמערכות לא יפעלו. כך שיש פתרון אחד והוא: החלפת המצבר. הסוגים הנפוצים ביותר של המצברים בשוק הם מצברי סטארט אנד סטופ (או בעברית: עצור וסע), ומצברי AGM. שניהם פועלים בטכנולוגיות שונות על מנת לספק את אספקת החשמל לרכב.

המומלצים: מצברים לרנו קדג'אר (Renault Kadjar)

מהם מצברי סטארט וסטופ?

מצברים אלה נועדו להפחית את הגזים הרעילים המשתחררים לאוויר בכל זמן שהמכונית, או מנוע המכונית נכון יותר לומר – פועל סתם. במילים אחרות, מדובר במצברים אשר נועדו לחסוך את זיהום האוויר הנגרם כאשר מכוניות פועלות עומדות בפקקים, באמצעות אפשרות חכמה לכיבוי מנוע הרכב בזמן עצירה, עם יכולת בטוחה להפעיל מחדש את הרכב בלי שייגרם נזק חמור למצבר, מה שלא מתאפשר במצברים אחרים.

איזה מצברים מתאימים לרנו קדג׳אר?

לרנו קדג׳אר יש כמה מצברים המתאימים, כאשר הסוג המתאים תלוי בדגם הרכב, לכן יש לשים לב היטב להוראות היצרן על מנת שלא להתקין חס וחלילה את המצבר עם אמפר לא מתאים. לרוב, ישנם שני סוגים המתאימים לרכב זה והם:

קניית מצבר חדש לרנו קדג׳אר דורשת גם היא הבנה בסיסית בתחום, ולכן מומלץ להתייעץ בראש ובראשונה איש מקצוע לפני שרוכשים מצבר חדש. גם החברה ממנה רוכשים את המצבר היא גורם מכריע לאיכותו ועמידותו של המצבר. בין היצרניות או החברות המובילות בתחום אפשר למנות את וורטה וגם שנפ. חברות אלה הן מקצועיות בתחומן והן עומדות בתו התקן. רכישה של מצברים אלה מבטיחה לרוכשים עמידות של המצבר לאורך זמן, כך שהם יכולים להיות רגועים שהכל יעבוד כמו שצריך לתקופה ארוכה. אנחנו במאור מצברים משתפים פעולה אך ורק עם החברות המורשות בשוק, ומספקים לקהל הרוכשים שלנו אחריות על המצבר אשר נעה בין 12 ל-24 חודשים.

הלך המצבר? פשוט תתקשרו למאור מצברים

מצבר לרנו קדג'אראם המצבר לרנו קדג׳אר שלכם הפסיק לעבוד באמצע היום, ובאופן פתאומי לחלוטין, יש לנו את הפתרון המושלם ביותר בשבילכם לפתרון הבעיה. השירות שלנו כולל הזמנת מצבר חדש לרנו קדג׳אר עד הבית וכל זאת – תוך 30 דקות הגעה. את השירות הזה אנחנו מספקים לא רק בעיר תל אביב, בה נמצא הסניף שלנו, אלא בכל אזור המרכז: כפר סבא, רעננה, בת ים, ראשון לציון – פשוט מתקשרים ונהנים ממגוון גדול של כל סוגי המצברים השונים, מצברים משומשים או חדשים, כמו מצבר של 55 אמפר, מצבר של 72 אמפר, מצבר עם 45 אמפר ועוד. יש לכם שאלות או האם אתם לא בטוחים איזה מצבר מתאים לרכב שלכם? פשוט תתקשרו אלינו ונשמח לסייע לכם למצוא את המצבר המתאים.

מאור מצברים – מחירים אטרקטיביים וצוות מקצועי

אנו מתגאים בניסיון של למעלה מ-15 שנה בתחום המצברים, ומשמשים כיועצים מקצועיים בכל מה שקשור לסוגי המצברים השונים, בחירת האמפר המתאים, שמירה על מצברים מגוונים ונושאים נוספים הקשורים לתחום. מעבר לכך, אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים וזולים, וניתן לרכוש אצלנו מצבר חדש החל מ- 449 שקלים בלבד! רוצים לקבל מידע מפורט על המחירים שלנו? אתם מוזמנים לעיין במחירון המעודכן שלנו באתר ולבדוק את המחירים השונים לפי כוח אמפר והחברות היצרניות. אל תשכחו לברר גם לגבי המבצעים הרבים שלנו באתר, כדי להנות ממחירים משתלמים ביותר! זכרו שבכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית רנו: