מבצע מצבר לקטנוע 250 סמ"ק במאור מצברים!

רגע לפני שהכסף מתבזבז על גרירה ומצבר יקר, מאור מצברים מזמינה אותך להתקשר עכשיו ולהזמין מצבר חדש, איכותי ואמין לקטנוע שלך. המצבר יגיע עד אליך תוך חצי שעה בלבד!

מצבר לקטנוע 250 סמק בזול:

מצברים לקטנועים מבית שנפ 9 אמפר מ-430 ₪

מצבר FULL-BAT לקטנוע (9 אמפר) מ-350 ₪

מצבר 12 AH מבית שנפ לקטנוע מ-470 ₪

מצבר FULL-BAT לקטנוע (12 אמפר) מ-380 ₪

שירות החלפת מצבר לקטנוע 250 סמ"ק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לקטנוע 250 סמ"ק בשירות עד הבית התקשרו – 072-3341-453

החלפת מצבר לקטנוע 250 סמק

קטנוע 250 סמ"ק – הכלכלי ביותר בקטגוריה

עם עליית מחירי הביטוח בשנים האחרונות, נהיה קשה יותר ויותר למצוא קטנוע משתלם אשר מצד אחד יהיה חזק מספיק לנסיעות עירוניות בשוטף ומצד שני לנסיעות בין עירוניות לטיולים. כשמוסיפים את מדרגות הביטוח אשר קופצות משמעותית מעל קטנועי ואופנועי 250 סמ"ק, אפשר להבין למה קטגוריה זו היא השנייה הנמכרת בישראל.

בזכות ארצנו הקטנטונת, גם הטיולים הארוכים לא כאלו ארוכים ועם מנוחות בין לבין ניתן לטייל גם עם קטנוע 250 סמ"ק. דבר זה הפך את קטגוריית הקטנועים הזו לנמכרת ביותר ובעקבות כך, למשתלמת ביותר.
אך בשביל שימוש כזה בקטנוע, עליך לדאוג למצבר חזק ואמין שישרת אותך נאמנה ויוכל לעמוד במשימות האלו במיוחד באקלים הישראלי.

כמה עולה מצבר לקטנוע 250 סמ"ק?

מצבר לקטנוע 250מצברים לקטנועים, בניגוד לשאר כלי הרכב, מאופיינים בגודלם הקטן.

מצברים אלו יעילים מאוד ומעניקים מענה מהיר להנעת הקטנוע וגם הם התפתחו מאוד בשנים האחרונות. עם עליית הביקוש לקטנועים 250 סמ"ק, חברות מצברים רבות החלו להעניק מענה גם לסקטור הזה.
ישנו מגוון רחב של מצברים לקטנועים 250 סמ"ק בכל מיני קטגוריות מחירים אצלנו בחברת מאור מצברים.

מאור מצברים יכולה להעניק מענה מלא למגוון רחב של קטנועים: מצבר לקטנוע XMAX, מצבר לקטנוע JOYMAX, מצבר לקטנוע XEVO250 ועוד

מצבר מומלץ לקטנוע 250 סמ"ק

כשמשקללים את המחיר, האיכות וההתאמה לאקלים הישראלי מקבלים מצבר אחד שיכול להעניק מענה מלא, עמיד ואמין – מצבר שנפ 9 אמפר YTX9-BS. מצבר זה מחברת שנפ מכיר את האקלים הישראלי הקיצוני ויכול לעבוד בו ללא בעיה. בנוסף, חברת שנפ מפעילה מעל 2500 נקודות שירות ברחבי הארץ כך שבמידה וחלילה משהו קרה למצבר, ניתן לקבל שירות בכל רגע ובכל מקום.

פירוט מצבר שנפ 9 אמפר דגם YTX9-BS:

  • מק"ט שנפ 826
  • קיבול אמפר ל – 10 שעות 9
  • אורך (מ"מ) 151
  • רוחב (מ"מ) 87
  • גובה (מ"מ) 105
  • מתח וולט 12
  • קוטב פלוס בצד שמאל
  • מצבר שנפ 9 אמפר זה מגיע עם אחריות יצרן מקורית אשר תעניק לך שקט ובטחון הדרושים כשרוכשים מצבר חדש לקטנוע.

מצבר לקטנוע 250 סמ"ק עד הבית

לא החלפת מצבר לקטנוע שלך כבר שנתיים? כנראה שהוא הולך להיגמר לך בקרוב.
מאור מצברים מזמינה אותך להקדים תרופה למכה ולהזמין כבר עכשיו מצבר חדש, אמין, עמיד ובמחירים מעולים לאיסוף מהסניף או עד אליך.
שירות מצבר עד הבית יספק לך מצבר מדויק לצרכים שלך תוך חצי שעה בלבד מרגע ההתקשרות! אין טעם להזמין גרר יקר ולהמתין סתם לחילוץ.

למי מומלץ להחליף מצבר בשירות מצבר עד הבית?

לרוב, קטנועים משמשים כרכבי שליחויות ורכבים לוגיסטיים ולכן עובדים בעצימות גבוהה לכל אורך השבוע. קטנועים אלו מהווים מקור הכנסה עיקרי לחברות ולפרטיים וכל דקת השבתה יקרה מפז. חברת מצברים שאנחנו מנהלים מכירה את הנושא הרגיש וגובה סכום סמלי על הספקת מצבר עד אליך – 50 ₪ בלבד (תלוי במיקוים המדוייק) בסכום זה יגיע אליך מומחה מצברים אשר יחליף את המצבר הקיים, יתקין את המצבר החדש, ידריך אותך איך לשמור על המצבר החדש ויחזיר אותך לשגרת היום במהירות וביעילות. השירות מומלץ גם לאנשים פרטיים מכיוון שככל הנראה שקטנוע זה הוא כלי הרכב העיקרי שלהם וביננו, אף אחד לא רוצה להיתקע עם כלי הרכב שלו לפני תחילת יום עבודה או גרוע מכך – בסופו.

החלפת מצבר בשיטת גרירה ייקר את עלות החלפת המצבר בעשרות מונים מכיוון שבגרירה משלמים על הגרירה עצמה ועל אותו מצבר רק בסכום גבוה יותר. כשהגרר מגיע, הוא יודע שהמחולץ הוא לקוח שבוי שאין לו יותר מדי ברירות ולכן מקפיץ את המחיר. בשיחת הטלפון עם מומחי המצברים שלנו נשאל אותך שאלות ונאזין למנוע דרך הטלפון וכך נדע בדיוק האם התקלה היא חשמל בלבד. במידה וכן, נשלח לך מתקין מצברים מומחה אשר יחלץ אותך תוך חצי שעה מכל מקום במרכז.

 

לקוחות שלנו מספרים