כל המחירים הכי טובים של מצברים לרכב יונדאי i35 במקום אחד

מאור מצברים מנוסים בתחום החלפת מצברים מעל 15 שנה. הצוות שלנו עושה כמיטב יכולתו על מנת לספק ללקוחותינו שירות מהיר בעת צרה. אנו פועלים מולכם בשקיפות מלאה ועושים את כל הבדיקות הדרושות למצבר לפני החלפתו. אצלנו תוכלו למצוא את המצברים האיכותיים והמובילים בארץ בעלי אחריות יצרן מלאה.

מבצע מיוחד עבור מצבר ליונדאי HYUNDAI i35:

מצבר 55 אמפר מבית שנפ Schnapp החל מ-450 ₪

מצברי VARTA החל מ-630 ₪

שירות החלפת מצבר ליונדאי i35 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר עד הבית ליונדאי i35 התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי i35

מצבר חדש ליונדאי i35 אצלכם בשיא המהירות

הג'יפ שלך עושה לך בעיות בהנעה? אין שום בעיה!
תוך חצי שעה בלבד מומחה המצברים שלנו יגיע עד אליך, בכל מקום במרכז, ויחליף לך מצבר לרכב יונדאי i35 במהירות, ביעילות ובמחירים תחרותיים וסופר משתלמים החל מ-450 ₪ בלבד!

כמה עולה מצבר ליונדאי i35?

השאלה הזו כמובן תלויה בסוג המצבר, החברה המייצרת ותוקף תעודת האחריות של המצבר. בזכות עליית המודעות למצברים בארץ, אפשר להבחין בהיצע הגדול והגדל של מצברים אצל הסוכנויות השונות. היצע זה אמנם הוזיל את המחירים והגדיל את היכולת להשיג מצבר איכותי בקלות, אבל טומן בחובו צד אפל יותר.
המירוץ להשיג מצבר זול לפעמים עלול לקחת את הצרכן למקומות פחות טובים. חברת מאור מצברים קיימת למעלה מ-15 שנים ונתקלה במקרים בהם התגלו מצברים משומשים אשר נמכרו כחדשים ואף מצברים מזויפים!
לכן ההמלצה שלנו היא לבדוק מהו המחיר המקובל בשוק וממנו לגזור מחיר הנראה לך סביר. בנוסף, יש לבדוק את וותק סוכנות המצברים והאם הסוכנות מוכרת כספק רשמי אצל יבואן המצברים של המצבר אשר עתיד להירכש.

** המבצעים של מאור מצברים עבור מצבר שמתאים ליונדאי i35 **

מצבר 55 אמפר של יד שניה ב330  ₪

מצבר שנפ 55 אמפר ב-450 ₪ במקום 560 ₪

לרכישת מצבר ליונדאי i35 שלך במחיר הוגן ושירות מעולה יש להתקשר למוקד ההזמנות בטלפון 072-3341-453

מצברים מומלצים ליונדאי i35

כל מה שלא ידעת על אחריות למצבר

רכשת מצבר חדש ופתאום התחלת לשמוע רעשים מוזרים או שהרכב כלל לא מניע? הגיע הזמן להפעיל את האחריות. תעודה זו חיונית וחשובה שעליך לדרוש במהלך החלפת המצבר.

מצבר ליונדאי i35

מצבר ליונדאי i35

מהי תקופת אחריות?
זהו פרק הזמן אשר מגיע לך שירות מחברת המצברים ממנה רכשת מצבר. בתקופה זו הינך זכאי לטיפול בתקלות מצבר אשר קרו משימוש סביר. אם רכשת מצבר ולאחר חצי שנה הרכב לא מניע, הגיוני שזוהי תקלה במצבר ועל כן חברת המצברים תיקח עליה האחריות ותפעל בדרכים שלה לפתור את התקלה. תקופות אחריות משתנות בהתאם לסוג המצבר ולחברה המייצרת ולכן יש לבדוק עם סוכנות המצברים לכמה זמן בדיוק תקפה האחריות שלך ולדרוש את תעודת האחריות הפיזית כדי שיהיה ניתן להציגה במקרה ותהיה תקלה. תקופות האחריות נעות בין 12 חודשים ועד ל-24 חודשים.

האם ניתן לממש את האחריות בסניפים שונים?
רצה הגורל והרכב שלך נתקע בטיול לצפון. מכורח הנסיבות המצבר שירכש יהיה בצפון אך מה יקרה כשהרכב יחליט להיתקע לפני הזמן בתל אביב?
על מנת למנוע מצב בו על כל תקלה יהיה עליך לנסוע למקום בו רכשת את המצבר, יש לשאול את הסוכנות האם האחריות תקפה לכל הסניפים בארץ. אם התשובה שלילית, יש לשקול ברצינות לרכוש מצבר במקום אחר.

מתי אין אחריות על מצבר?
רכישת מצבר לרכב איננה מקנה תעודת אחריות אוטומטית כשזה נוגע לרכישת מצבר משומש. תעודת אחריות נכנסת לתוקף החל מהרגע בו נרכש המצבר ולכן אם מצבר משומש נרכש לאחר חצי שנה, נותרה רק חצי שנת אחריות (במידה והאחריות היא ל-12 חודשים).
יש לשאול את סוכנות המצברים האם המצבר עדיין באחריות ולדרוש את זמן האחריות שנותר למצבר.

** מצברים נוספים שניתן לרכוש אצל מאור מצברים לכל רכב **

מצברים 60 Ah המתאימים לרכבים כמו אופל, טויוטה, מאזדה ועוד החל מ- 450 ₪

מצבר לרכב 40 אמפר שמתאים למכוניות כגון סוזוקי, הונדה, קיה ועוד החל מ- 449 ₪

החלפת מצבר ליונדאי i35 בשירות מצבר עד הבית

להזמין מצבר מבלי לזוז מהספה!
ירדת למטה וגילית שהרכב לא מניע? לא קרה כלום! עולים חזרה הביתה ומתקשרים לחברת מאור מצברים. בשיחה איתנו נברר את סוג הרכב שלך, תדירות השימוש שלך ברכב ומערכות החשמל שבו. לאחר שנבין את תמונת המצב המלאה, נשאל איזה סוג מצבר מותקן ברכב עכשיו כדי להבין את היסטוריית המצברים של הרכב. משם נציע לך מספר חלופות למצברים אשר יתאימו לרכב יונדאי i35 שלך, השימושים שלך ברכב וכמובן – לתקציב שלך. ברגע שנבחר המצבר המיועד, נוכל להעניק שירות של החלפת מצבר לרכב יונדאי i35 עד הבית (בתוספת של 50 ש"ח באיזור המרכז) – מומחה מצברים מטעמנו יגיע אליך במהירות, בכל מקום במרכז, ויבדוק את המצבר הנוכחי שלך. רק אם לאחר הבדיקה המצבר ימצא לא תקין, הוא יוחלף בחדש! לאחר החלפת מצבר ליונדאי i35 מומחה המצברים שלנו יוודא שהרכב שלך מניע ותקין לנסיעה ורק אז ימשיך לדרכו. אבל זה לא נגמר שם! אם יש לך שאלות נוספות או כל דבר אחר הקשור למצבר שלך, חברת מאור מצברים זמינה עבורך ותשמח לעמוד לרשותך בשעות הפעילות.


לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

עוד דגמים מבית יונדאי: