המצבר "מת"? אתה ממהר? למרות הלחץ, מצבר לרכב צריך לבחור בתבונה! האינטרנט מלא בעסקים שימכרו לך מצברים, אנחנו במאור מצברים, משווק מורשה, נספק לך מצבר ליונדאי i25 עד הבית עם אחריות מקורית ושירות ללא פשרות!

מצבר ליונדאי i25 במחיר מבצע מיוחד:

מצבר ליונדאי i25 תוצרת שנפ 55 אמפר החל מ- 450 ₪

שירות החלפת מצבר ליונדאי i25 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר ליונדאי i25 עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי i25

מערכות החשמל מתחילות לזייף? רכשו מצבר ליונדאי i25 ממאור מצברים

מתניעים את הרכב והסטרטר "עייף"? ביצוע בדיקה למצבר במקרה כזה היא חובה! כולנו מכירים את התופעה – מערכות החשמל מתחילות לאותת לנו שהמצבר עומד לסיים את חייו, התנעת הרכב איטית יותר ואנחנו מבינים כי המצבר הגיע לסוף מחזור החיים שלו. בדיקת תקינות מצבר ליונדאי i25 במאור מצברים היא פעולה שלוקחת כמה דקות ובסופה ניתנת ללקוח דיאגנוזה:

  • במקרה של מצבר תקין – נבדוק את מערכות החשמל ומערכת הטעינה עבור הלקוח.
  • מצבר שאינו באחריות נחליף לפי דרישת הלקוח ומפרט הרכב.

כנהגים זהירים ואחראיים, נעדיף להחליף מראש מצבר אשר מראה סימנים של עייפות, כדי לשמור על הנוסעים ברכב ועל מערכות החשמל העדינות של הרכב.

מצברים מומלצים ליונדאי i25

טכנולוגיה דרום קוראנית ביונדאי i25 סופר מיני

כאשר מדברים על מכוניות אמינות שמתקלקלות לעיתים רחוקות נדבר על יונדאי i25. זהו רכב מקטגוריית הסופר מיני המוצע במספר דגמים: מנוע 1400 סמ"ק הכולל 5 הילוכים, מנוע 1600 סמ"ק שמגיע גם עם 6 הילוכים ודגמים עם הילוכים ידניים.
בעבר רכב יונדאי i25 נקרא יונדאי אקסנט אבל בשנים האחרונות, במהלך שיפור מראה הרכב ומיתוג מחדש, החליטו לשנות את שמו. הדגם הזה קיבל במבחני הריסוק 4 מתוך 5 כוכבים אפשריים והוא נחשב לרכב בטוח. הרכב כולל טכנולוגיות הגנה מתקדמות הכוללות שילדה חכמה להולכת אנרגיה, אבזור מתקדם וכריות אוויר.

איזה מצבר מתאים ליונדאי i25?

מצבר ליונדאי i25

מצבר ליונדאי i25

אם לדגם מכונית יש מספר תצורות, צריך לבצע התאמת מצבר ליונדאי i25 על ידי משווק מורשה המתמצא בדגמים השונים ובאבזור שלו. כל דגם צריך מצבר שונה בגודל שלו, בהספק שלו, העומד בדרישות שמערכות החשמל מעמידות. מצבר מומלץ ליונדאי i25 הוא מצבר של 55 אמפר, 62 אמפר ומצבר 60 אמפר נמוך של חברת סטארט אפ. הקפידו תמיד לבדוק את תאריך היצור המוטבע על המצבר עצמו וכך תהיו בטוחים שאתם מקבלים מצבר חדש.

כמה עולה מצבר ליונדאי i25?

בהחלפת מצבר לרכב רצוי לקחת בחשבון את השאלה לכמה שנים הרכב ישרת אותנו. לרכב חדש שאמור לשרת אותנו עוד שנים רבות מומלץ לבחור מצבר מבין מצברים ליונדאי i25 מהרמה הגבוהה ביותר וכמובן לא לחסוך בתקופת האחריות! השקעה נבונה במצבר יקר תחזיר את עצמה והמצבר ישרת אותנו שנים רבות. במאור מצברים תוכלו למצוא מצברים שמתאימים ליונדאי i25 החל מ 450 ש"ח. אם מדובר ברכב ישן שאמור לשמש כרכב שני בבית לזמן קצר, אפשר לקנות מצבר משומש שיהיה לך זול יותר, אך בכל בחירה אסור לוותר על אחריות משווק מקורית!

מצבר ליונדאי i25 בשירות עד הבית קונים רק אצל מאור מצברים

היום כבר ידוע כי החלפת מצבר ליונדאי i25 עד הבית זהו סטנדרט במאור מצברים. המצב הלך ואתם מוצאים את עצמכם תקועים בבית בדיוק לפני היציאה לעבודה, בטיול בשטח או בחניה של הסופר? בכל מצב שכזה נבוא לעזרתכם ונשלח עד אליכם למיקום המדויק טכנאי מוסמך מטעמנו. הטכנאי יבדוק את מערכות החשמל ויחליף לכם מצבר לפי בחירתכם ותוך דקות הבעיה מאחוריכם.
התקשרו עכשיו למאור מצברים לקבל הצעת מחיר מעולה, עם אחריות ושירות מהטובים שיש!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית יונדאי: