כשהמצבר של היונדאי איוניק שלכם שובק חיים או מראה סימני חולשה באופן קבוע, לא צריך להילחץ! פשוט מתקשרים למאור מצברים להחלפת המצבר. הצוות המיומן והמקצועי שלנו יגיע אליכם במהירות הבזק עם המצבר המתאים ליונדאי איוניק שלכם, וכל זאת במחירים אטרקטיביים והוגנים מבלי להתפשר על האיכות!

מצבר לרכב יונדאי איוניק במחיר משתלם:

מצבר שנפ 55 אמפר ליונדאי איוניק החל מ-480 ₪

שירות החלפת מצבר ליונדאי איוניק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים ליונדאי איוניק עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי איוניק

המצבר ברכב ופעילותו

המצבר הוא יחידת אנרגיה, המספקת כוח (מה שנקרא כוח אמפרז׳) לרכב, והוא נחשב לחלק בלתי נפרד ממנו מכיוון שבלעדיו לא ניתן להתניע את הרכב. אך המצבר חשוב לא רק להפעלת הרכב אלא לכל דבר בסביבתו הדורש חשמל: להפעלת התאורה, המזגן, הרדיו, למערכת ה- GPS, וגם למי שברשותו טלוויזיה ברכב, משתמש באזעקה נגד פריצה ועוד. המצבר ביונדאי איוניק הוא בעצם קופסה שבתוכה יש עופרת וחומצה שבעזרת לוחות חשמל היא מעבירה זרמים חשמליים לרכב. המצבר נטען כשהרכב מופעל, ולכן יכול להיווצר מצב בו רכבים העומדים זמן רב יתקלו בבעיות במצבר.

מצברים מומלצים ליונדאי איוניק (Hyundai IONIQ)

כמה זמן יכול להחזיק מצבר ליונדאי איוניק?

בדרך כלל, מצבר אמור להחזיק מעמד כשלוש עד ארבע שנים. נתון זה משתנה בהתאם לשימוש ברכב, וכמות האנרגיה והשימוש בכל רכב. מן הסתם, רכב שלא נמצא בשימוש תכוף לא יצרוך הרבה אנרגיה כמו רכב שנוסע באופן קבוע על הכביש. יש לזכור שבמדינה חמה כמו ישראל בה במרבית חודשי השנה חם ולעיתים אף שרבי מאוד, השימוש במזגן הוא חובה – מה שעלול לקצר את חיי המצבר באופן משמעותי עקב הפעילות והעומס הרב שמופעל עליו. לכן חשוב להקפיד במיוחד בארץ שלנו, על תחזוקה ראויה וקבועה למצבר, כמו לדוגמה בדיקות שגרתיות, הוספת מים מזוקקים (בלבד) ווידוא שאין קורוזיה על המצבר.

** מצברים למגוון רכבי Hyundai רק במאור מצברים! **

 מצבר לרכב יונדאי i20 מבית Schnapp ב-480 ₪ בלבד במקום 550 ₪

 מצבר לרכב Hyundai i30 תוצרת יד שניה החל מ 330 ₪ – וודאו איתנו האם יש במלאי!

מצבר ליונדאי i25 בקיבולת 55 אמפר של חברת וורטה ב-630 ₪ בלבד במקום 740 ₪

כמה סוגי מצברים ישנם בשוק?

מצבר ליונדאי איוניקניתן למצוא כיום המון סוגי מצברים שונים, מחברות שונות וכוחות אמפר, הנעים בין 30 ל- 400. עניין זה עלול לגרום לבלבול רב לבעלי הרכב. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את המצבר לרכב – זאת אומרת, לא כל מצבר יתאים באופן אוטומטי ליונדאי איוניק, זאת מכיוון שלכל רכב יש כוח האמפר הייחודי לו, שהוגדר לפי יצרן הרכב. שימוש במצבר שאינו מותאם לרכב עצמו הוא לא רעיון טוב, דבר שיוביל לתקלות ואף עלול לגרום נזק. מעבר לכך, למי שמעוניין להשתמש ברכב שלו בצריכת חשמל מרובה צריך לרכוש מצבר מתאים לדרישותיו. לרכב מסוג יונדאי איוניק לדוגמה ניתן לרכוש מצבר של 55 אמפר (שמאל).

מה כדאי לעשות כשהמצבר שבק חיים?

איך יודעים שהמצבר גמר את תפקידו? אם הרכב לא מניע, או אם יש בעיות בקירור המזגן לדוגמה, כנראה שהגיע הזמן לרכוש מצבר חדש. מומלץ לבדוק מתי הותקן המצבר הנוכחי, על מנת לקבל אינדיקציה טובה יותר לסיבה בגינה הוא אינו עובד כראוי. במידה ויש צורך להחליפו, מתקשרים למאור מצברים ומקבלים מצבר חדש עד הבית, כולל התקנה. החלפת מצבר צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע בלבד, שיודע מה הוא עושה, ויתקין את המצבר בצורה הנכונה ביותר, למניעת שגיאות העלולות לגרום לנזק חמור יותר.

מצברים ליונדאי איוניק – במחירים אטרקטיביים והוגנים

אצלנו במאור מצברים תמצאו מחירים הוגנים למצברים לרכב מסוג יונדאי איוניק. אבל לא רק. אנחנו מספקים מגוון מצברים למכוניות, משאיות, אופנועים, קטנועים ומצברים לקלנועיות. אנחנו מקפידים לעבוד אך ורק מול חברות מורשות ומובילות בשוק כמו שנפ וורטה, שהמצברים שלהם הם עמידים ואמינים ביותר.

מאור מצברים – שירות מעל הכל!

עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה אנחנו מבטיחים לקהל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר באזור תל אביב והמרכז. אנו מספקים מצבר לרכב יונדאי איוניק עד הבית, המותאם בדיוק לסוג הרכב התקוע הכולל התקנה של המצבר ובדיקות כלליות של מצב הרכב. אחד היתרונות הבולטים הוא שאנו מספקים אחריות מלאה על המצבר הנע בין 12 ל-24 חודשים, כך שבמידה וקורה משהו אתם מכוסים! רוצים לדעת כמה עולה מצבר? מעוניינים להשוות מחירים? היכנסו למחירון המצברים המעודכן שלנו באתר, ותוכלו ליהנות משקיפות מלאה ופשוטה.

אם נתקעתם עם מצבר תקול פשוט התקשרו אלינו ונסייע לכם בכל מצב כדי שתוכלו להמשיך את שגרת יומכם מבלי שייהרס לכם היום לחלוטין. אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית יונדאי: