נתקעת עם מאזדה 5? מאור מצברים בדרך אליך!

לא צריך לחכות לגרר!
תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה אלינו והרכב שלך יחזור לכבישים עוצמתי מתמיד.
מגוון מצברים למאזדה 5 במחירים סופר משתלמים עד הבית מחכים לך במרחק שיחת טלפון אחת. להזמנת מצבר למאזדה 5 עד הבית אנחנו זמינים עבורכים 24 שעות ביממה.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב MAZDA 5:

מצבר STARTUP אמפר 60 החל מ-450 ₪

מצבר 60 אמפר למאזדה 5 מבית שנפ מ-450 ₪

מצברים למאזדה 5 מבית VARTA מ-545 ₪

מצברי BOSCH למאזדה 5 מ-600 ₪

שירות החלפת מצבר למאזדה 5 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים למאזדה 5 בשירות עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר למאזדה 5

מאזדה 5 – הג'יפ העירוני האהוב בישראל

מאזדה, אשר עשתה קפיצת דרך משמעותית בתכנון הרכבים שלה ועדות לכך ניתן לראות בכבישי ישראל. הדגמים שלה מציפים את הכבישים והביקורות רק משבחות. ה-CX5 של מאזדה לוקח את כל היתרונות של היצרן ושם אותם בתוך ג'יפ יוקרתי ונוח.
למרות גודלו, מאזדה CX5 נע על מצבר 60 אמפר אשר נחשב לבינוני מינוס ודגמים שלו ניתן למצוא אצל כל החברות הגדולות וכמובן במלאי של מאור מצברים.

כמה עולה מצבר למאזדה 5?

הג'יפ של מאזדה משתמש במצבר 60 אמפר הנפוץ אצל כל יצרניות המצברים הגדולות. לנוחיותך, יצרנו מחירון מצברים למאזדה CX5 כדי שיהי לך נוח להבין איזה מצבר מתאים יותר לצרכים שלך. יש לזכור שמצבר יקר יותר לא בהכרח מתאים יותר ולכן יכול להיות שהמצבר היקר לא ינוצל עד תום ולבסוף יגרום לחיי מצבר קצרים יותר ולבזבוז כספים מיותרים.

מבצע מצבר סטארט אפ 60 אמפר –
רק 450 ₪ ויש לך מצבר חדש ואיכותי מבית סטארט אפ ורק 50 ₪ נוספים והמצבר הזה יגיע אליך עד חצי שעה בלבד מכל מקום במרכז!
להזמנת מצבר סטארט אפ 60 אמפר למאזדה שלך, עשרים וארבע שעות ביממה יש לחייג 072-3341-453

מצברים מומלצים למאזדה CX5

איך לבחור מצבר נכון?

מצבר למאזדה 5

מצבר למאזדה 5

הניסיון שלנו מלמד שהרבה נהגים לא באמת מבינים במצברים למרות שנות נהיגה רבות ומגוונות. דווקא בבחירת המצבר מסתתרים מספר משתנים שיכולים לחסוך לך הרבה כסף ולא מעט כאב ראש.

  • תקופת אחריות – מעבר להיותם שונים בדגם, יצרן וגודל אמפר, מצברים שונים בתקופת האחריות הניתנת עליהם וזהו גורם מכריע בבחירת המצבר הנכון לך. מצברים חדשים לרוב מגיעים עם תקופות אחריות שונות – 12 חודשים, 18 חודשים ו-24 חודשים. ככל שתקופת האחריות גדלה כך גם עולה המחיר ולכן צריך לחשוב על המצב הנוכחי של הרכב. אם ברצונך למכור אותו אז תקופת אחריות של 12 חודשים בהחלט תספיק אך אם ברצונך ראש שקט לשנתיים הבאות, עדיף לרכוש מצבר עם אחריות ל-24 חודשים. שיקול זה יכול בהחלט לחסוך לך כסף או כאב ראש.
  • אמפר נכוןמצבר למאזדה 5 מגיע עם בדרך כלל עם 60 אמפר כסטנדרט. אך מצבר זה מותקן כברירת מחדל ולא מתחשב באופי הנהיגה ובשימושי הנהג השונים. נהג אחד יכול להסתפק במצבר הסטנדרטי מכיוון שהוא רווק ונוהג אך ורק לעבודה וחזור ואילו נהג שני בעל משפחה ונוהג לעבודה, לטיולים בסופ"ש ובנוסף מורכבת אצלו מערכת בידור המכבידה על מערכת החשמל של הרכב. במקרים כאלו עדיף להתייעץ עם מומחה מצברים אשר ידע להתאים את כמות החשמל המדויקת שהרכב שלך צורך למצבר אשר יענה על הצרכים המדויקים שלך.
  • יצרנית מצברים – טווחי המחירים נעים מ-450 ₪ מצבר זול ו-600 ₪ מצבר יקר. זו כמובן שאלה של תקציב כספי אשר משתנה בין נהג לנהג, אבל יש נהגים המתייחסים למצברים כאל השקעה ויכול להיות שיתאמצו מעט כדי לרכוש מצבר מחברה יוקרתית יותר. גם כאן רצוי להתייעץ עם מומחה מצברים אשר ידע לנתח את השימושים החשמליים שלך ברכב על מנת להתאים לך מצבר 60 אמפר חדש אשר יעמוד בדרישות שלך ובדרישות האקלים הישראלי. כך המצבר ישרת אותך נאמנה ויעניק לך 100% ניצול והחזר השקעה.

מצבר למאזדה CX5 עד הבית

השארת אורות דלוקים כל הלילה?
אורות הרכב והצופר נחלשו משמעותית?
קולות ההנעה נשמעים לך עייפים?
קשה לך לזכור מתי החלפת מצבר בפעם האחרונה?

אם ענית כן על לפחות אחד מהסעיפים, כנראה שהמצבר שלך בדרך לשבוק חיים.
רגע לפני שהיום שלך נהרס ומפנה את מקומו לתסכול ובזבוז כספים מיותרים, חברת מאור מצברים מציעה לך להזמין את שירות מצבר עד הבית אשר יספק לך מצבר 60 אמפר חדש עד אליך, בכל מקום במרכז ועד חצי בלבד מרגע השיחה!
לפרטים נוספים ולהזמנת מצבר עד הבית ניתן לחייג עשרים וארבע שעות ביממה

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית מאזדה: