כאשר נתקעים ללא מצבר לניסן קשקאי, מתקשרים למאור מצברים! אנו מספקים לכם שירות עד הבית במהירות הבזק, כדי שתוכלו להמשיך בקלות בשגרת חייכם. בין אם מדובר על אספקת והחלפת מצברים לרכבים, אופנועים, וקטנועים – אנחנו נותנים לכם את השירות הטוב ביותר. אנו מקפידים על שירות במחירים הוגנים ואטרקטיביים ביותר ללקוחותינו.
זקוקים למצבר חדש ניסן קשקאי? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר 24/7 אנו נשמח להציע לכם את השירות המעולה שלנו והמחירים האטרקטיביים לקהל לקוחותינו באזור המרכז. 

מצבר לניסאן קשקאי במחיר מבצע מיוחד:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר החל מ- 449 ₪ 

מצבר שנפ 62 אמפר החל מ- 490 ₪ 

שירות החלפת מצבר לניסאן קשקאי עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לניסאן קשקאי עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לניסאן קשקאי

מצבר חדש לניסן קשקאי -מה צריך לדעת?

זה יכול להתחיל במזגן שלא עובד כמו שצריך ולא מקרר כמעט, בעיות חוזרות ונשנות בהתנעת הרכב, ברעשים שונים ברכב, כאשר בסופו של דבר נאלצים להתמודד עם מצבר גמור שלא עובד כלל, מה שקורה בדרך כלל בזמן הכי לא מתאים. את הסימנים המזהים לפני הקריסה רצוי להכיר מבעוד מועד, על מנת לטפל בבעיה כראוי. אך גם מי שנאלץ להתמודד עם מצבר תקול באופן פתאומי, יכול ליהנות מהשירות המצוין שאנו מציעים ללקוחותינו, באמצעותו נספק לו את המצבר המתאים לרכבו שלו. לרכבים מסוג ניסן קשקאי אנו ממליצים על מצבר של 62 אמפר. יש לדעת כי אנחנו עובדים אך ורק עם החברות המובילות בשוק המצברים:  שנפ או וורטה, כך שאתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמצבר שיוחלף לכם הוא איכותי ויחזיק מעמד זמן רב.

מצברים מומלצים לניסאן קשקאי

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר לניסאן קשקאי?

כשהמצבר מתקלקל, אנשים רבים נכנסים לפאניקה ומחפשים את הפתרון המהיר והקל ביותר, על מנת לחזור לשגרה במהירות האפשרית. מה שאומר שהם יהיו מוכנים אף לשלם מחירים גבוהים יחסית למצבר, גם אם בפועל הם יכולים למצוא מצברים לרכב ניסן קשקאי במחירים הוגנים. בנוסף, מי שלא מכיר את החברות המוכרות בשוק, את הפרטים הטכניים, יכול להסתכן ברכישת מצבר שאינו אידיאלי לרכבו, וכך למצוא את עצמו תוך זמן קצר באותה סיטואציה, ויאלץ להחליף את המצבר לעיתים תכופות ביותר – מה שיכול לגרום לבזבוז כסף מיותר ולכאב ראש.

מדוע לבחור במאור מצברים כספק השירות שלכם?

מצבר לניסאן קשקאי

מצבר לניסאן קשקאי

ברגע שהמצבר שלכם שבק חיים ברכב באופן פתאומי, כל מה שאתם זקוקים לו זו חברה אמינה ומקצועית שתוכל לספק לכם את שירות מהיר ואיכותי במינימום זמן. מאור מצברים מצטיינת בשירות מהיר (עד 30 דקות בשירות עד הבית, לפי העדפתכם, בימים א-ו), מצברים במחירים זולים והוגנים וזאת מבלי להתפשר על האיכות. לדוגמה, מכירת מצברים לקטנועים, רכבים וקלנועיות מתחילה מ- 449 שקלים, ואנו מספקים על כל מצבר אחריות יצרן בין 12 ל-24 חודשים.

מאפיינים טכניים של מצבר לניסן קשקאי

אנחנו במאור מצברים שמים דגש רב על ההרכב הטכני של המצבר, ומתאימים אותו במיוחד לרכב ניסן קשקאי שנמצא ברשותכם. מכיוון שאנחנו נושמים את עולם המצברים, תוכלו להתייעץ איתנו בכל עת, על מנת לקבל טיפים ומידע נוסף לפני ההזמנה הסופית של המצבר שתרצו לרכוש. לנוחיותכם, להלן מפרט טכני לדוגמה למצבר 62 אמפר לניסן קשקאי:

 

שם מוצר  1701 פיאט
מק"ט שנפ 666
קיבול אמפר ל- 20 שעות 62
RC 90
מתח וולט 12
זרם התנעה (א.ש.) 540
אורך (מ"מ) 242
רוחב (מ"מ) 175
גובה (מ"מ) 190

** מצברי 65 אמפר במבצע החודש למגוון רכבים רק במאור מצברים! **

מצבר לקיה ספורטאז 65 אמפר של מבית Schnapp ב-475 ₪ בלבד במקום 565 ₪

מצברים למאזדה יד שניה החל מ ב-330 ₪ בלבד – שאלו אותנו אם יש במלאי!

מצבר לניסן קשקאי – רק ממאור מצברים

נתקעתם באמצע היום עם מצבר גמור? זה הזמן ליצור קשר מיידי עם מאור מצברים. איתנו אתם נמצאים בידיים טובות מהרגע הראשון. יש לכם שאלות על המצברים שלנו? רוצים לדעת מבעוד מעוד לפני ההחלפה כמה עולה מצבר לרכב שלכם? נשמח לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו – החל ממפרט טכני, החברות איתם אנו עובדים, ומידע נוסף שעליכם לדעת לפני הרכישה עצמה של המצבר. אנו נשמח לספק לכם מידע והצעת מחיר משלמת למצבר לרכב ניסן קשקאי עד הבית ובכלל!

אנחנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר וליהנות משירות אספקת מצבר לניסן קשקאי עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית ניסאן: