הרכב לא מתניע? מערכות החשמל ברכב אינן פועלות? רוב הסיכויים שהמצבר שבק חיים. מצבר הוא אחד הדברים החשובים ברכב, הרי הוא זה שנותן חשמל לרכב לצורך התנעה, הפעלת חלונות חשמל, מערכות מולטימדיה ואפילו כדי להטעין את הנייד שלנו. אצלנו במאור מצברים תוכלו לקבל שירות החלפת מצבר עד הבית במהירות. שיחת טלפון אחת – ואנחנו בדרך אליכם.

מצבר לניסאן X-טרייל במחיר משתלם:

מצבר SCHNAPP בקיבולת 72 אמפר החל מ- 600 ₪ 

מצברי ורטה החל מ- 639 ₪ 

שירות החלפת מצבר לניסאן אקסטרייל עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לניסאן אקסטרייל עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לניסאן אקסטרייל

אורך החיים של מצבר לניסאן אקסטרייל נע בין שנתיים לשלוש וחצי שנים, ולכן אם המצבר קיים מעל שנים אלה, סביר להניח שיש להחליפו בחדש.

חברת מאור מצברים מציעה מבחר רב של מצברים לניסאן אקסטרייל ולכל סוגי הרכבים, כך שאם המצבר שבק חיים, תוכלו להזמין שירות ולקבל את המצבר עד לפתח הבית או עד הרכב, גם אם נתקעתם באמצע הכביש. צוות מאור מצברים מחייב להגיע בזמנים הקצרים ביותר, כדי שתוכלו ליהנות ממצבר חדש ולהמשיך בשגרת היום יום ללא הפרעה.

מצברים מומלצים לניסאן אקסטרייל (Nissan X Trail)

* לחלק מהדגמים של רכבי ניסאן אקסטרייל מתאימים מצברי START & STOP

איך בוחרים מצבר לניסאן אקסטרייל?

ראשית, לפני שמחליפים מצבר, כדאי לוודא שאכן מדובר בבעיית מצבר. מובן שאם הרכב אינו מתניע והמערכות החשמליות לא פועלות, סביר להניח שהמצבר שבק חיים. בכל מקרה, בדקו את התאריך של המצבר, ובמידה וחלפו שלוש שנים, סיכוי גבוה מאוד שהמצבר הלך ויש להחליפו בחדש. אז בואו נראה כיצד בוחרים מצבר, ועל מה חשוב לשים דגש.

האם כדאי להתקין מצבר באופן עצמאי?

החלפת מצבר באופן עצמאי אינה מומלצת כלל וכלל, וודאי לא אם אינכם בעלי מקצוע. התקנת מצבר יש לבצע רק אצל גורם מוסמך, כיוון שמדובר בתהליך הדורש מקצועיות, ידע רב וזהירות. הדרך המומלצת היא לרכוש מצבר מחשמלאי רכב מוסמך או מחברה המתמחה בתחום, כאשר ההמלצה היא לרכוש ולהתקין את המצבר במקום מסוים, כלומר מקום שמבצע גם מכירה וגם התקנה. בכל מקרה, במידה והחלטתם לגשת לחברה מקצועית, חשוב מאוד לוודא שמדובר בחברה המשווקת מצברים מטעם היצרנים המובילים כמו שנפ או חברת המצברים של וורטה – אלה שלושת המותגים המוכרים והמובילים בישראל.

איך לבחור מצבר מתאים לרכב?

מצבר לניסאן אקסטריילהתאמת מצבר לדגם הרכב – טרם בחירת מצבר לניסאן אקסטרייל, יש לוודא שהוא אכן מתאים לסוג הרכב שלכם וגם לסוג המנוע של הרכב. חשוב להבין שקיים בשוק מבחר רב של סוגי מצברים, כמו למשל לסוגים שונים של רכבים, מצברים שמתאימים למשאיות, לרכבים מסחריים, לקטנועים ועוד. סוג המצבר משפיע גם על נפחו הפיזי, ולכן יש לוודא שהוא מתאים מבחינת הגודל למקום הטבעי שלו ברכב.

התאמה לנפח ועוצמת המנוע – יש לוודא שהמצבר מתאים גם לנפח ועוצמת המנוע של הרכב, שהרי פרמטרים אלה משפיעים על הקיבולת המצבר הדרושה. ישנם כלי רכב שיסתפקו בנפח קטן כמו קטנועים הזקוקים למצברי 12 אמפר, בעוד כלי רכב גדולים יותר יזדקקו לנפח שיכול להגיע גם ל 90 אמפר ומעלה. בכל מקרה, בדקו היטב את המלצות היצרן בנוגע למצבר הדרוש.

בדקו מחירים – טרם רכישת מצבר, כדאי לבצע השוואות מחיר כדי לאמוד את העלויות, אך כמובן אל תתפשרו על איכות המצבר ורכשו רק מותג מוכר ומוביל. כדאי לדעת שמחירי מצברים של רכבים פרטיים נעים בטווח של כמה מאות שקלים. מובן שהמחיר קשור גם לאיכות המוצר שתקבלו.

האחריות הניתנת על המצבר – דבר נוסף המשפיע על איכות והמחיר של המצבר הוא חודשי האחריות הניתנים. מותגים המכבדים את עצמם מעניקים אחריות לפחות לשנה ואפילו לשנתיים (יש לבדוק זאת טרם הרכישה). כמו כן, חשוב לוודא שהאחריות ניתנת מטעם הספק הרשמי או היצרן של המצבר.

במאור מצברים אנו מציעים לכם שירות התקנת מצבר עד 30 דקות הגעה ומחירים אטרקטיביים – מצבר החל מ-600 ₪. התקשרו אלינו בהקדם לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת מצבר לניסאן אקסטרייל עד הבית. 

לקוחות שלנו מספרים

דגמי ניסאן נוספים: