עידן חדש של מצברים בפתח תקווה!

באת להניע את הרכב והוא לא עושה סימנים של התנעה? כנראה שהלך לך המצבר.

אבל אל דאגה, כבר לא צריך לחפש חנויות מצברים בפתח תקווה או להגיע למוסך כי אנחנו לא ניתן ליום שלך להיהרס!
טלפון אחד למאור מצברים ומומחה מצברים מטעם החברה יגיע עד אליך, בכל מקום בפתח תקווה, במסגרת שירות מצבר עד הבית בפתח תקווה אנחנו נבדוק את המצבר שלך ונתקין לך את המצבר החדש תוך הסברים מפורטים על שמירה נכונה על המצבר החדש שרכשת – תוך חצי שעה בלבד!

מבצע מיוחד לתושבי פתח תקווה:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר 60 אמפר הפופולארי מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בפתח תקווה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בפתח תקווה התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בפתח תקווה

מצבר במבצע בפתח תקווה בשירות עד הבית | מצבר בפתח תקווה, מצבר שנפ מפתח תקווה ומותגים נוספים!

אז איפה קונים מצבר בפתח תקווה? בעזרת מאור מצברים תוכלו לקבל מצבר בפתח תקווה כולל החלפה ובדיקה עוד היום!, בין אם זה בסגולה\הקניון הגדול\אם המושבות, עם מחירים אטרקטיביים ושירות מעולה.

מבצע מצברים בפתח תקווה – מצבר סטארט אפ ב-449 ₪ בלבד!

אגב, מאור מצברים מבינה בכל סוגי המצברים ויכולה להציע לך פתרון אנרגטי למצבר אוטובוס בפתח תקווה, מצבר משאית בפתח תקווה, מצבר אופנוע בפתח תקווה, מצבר קטנוע בפתח תקווה.
מחכים לך עם הצעת מחיר משתלמת על מצבר הרכב הבא שלך.

מצברים רוכשים במאור מצברים

מאור מצברים מזמינה אותך ליהנות ממגוון רחב של מצברים לרכב בפתח תקווה, אשר בוודאות יענו לצרכי האנרגיה הספציפיים שלך. למאור מצברים ניתן להגיע פיזית או להזמין את שירות מצבר לרכב עד הבית בפתח תקווה אשר בשניהם המחירים והיחס הם הטובים ביותר בעולם המצברים.

שירות מצבר עד הבית בפתח תקווה

כולנו מכירים את הרגע הזה בו מנסים להניע את הרכב וכל מה שהוא עושה זה רעש מנומנם אשר מבשר לנו שהמצבר נגמר. רגע לפני שהיום שלך נהרס, מצבר למכירה בפתח תקווה מוצאים רק במאור מצברים אשר מזמינה אותך להתקשר ולהזמין את שירות מצבר עד הבית בפתח תקווה! צוות מאור מצברים יגיע עד אליך עם מצבר זול לרכב!

לדוגמא ניתן לרכוש מצברים בזול בפתח תקווה מבית סטארט אפ חדש ב-449 ₪  +50-70 שקלים דמי משלוח!

בין אם זה מצבר לדייהטסו סיריון מסוג 55 אמפר מבית שנפ, מצבר ורטה 60 ,או מצבר לאופנוע או מצבר שמתאים לרכב יונדאי i35 , מאור מצברים תעניק לך פתרון אנרגטי מלא שיניע את הרכב שלך ויקח אותך ליעד שלך במהירות ובבטחה.

מצברים נפוצים

כל מה שצריך לדעת לפני החלפת מצבר לרכב בפתח תקווה

  • כלל מספר 1 – לא כל מצבר שלא מניע את הרכב דורש החלפה! לפעמים המצבר פשוט התרוקן וצריך טעינה מחדש כדי להמשיך את עבודתו התקינה. במידה ושכחת לכבות אורות ברכב שלך או שהשארת את המזגן עובד כשהרכב כבוי מאור מצברים ממליצה לך לנסות להניע את הרכב בעזרת כבלים על מנת לטעון אותו שוב ולהשאיר אותו מונע כחצי שעה עם עדיפות לנסיעה קצרה. במידה וחלילה הדבר חוזר, כנראה שהגיע הזמן להחליף מצבר. אנחנו כאן כדי לעזור ולייעץ בכל תחום המצברים בשמחה ובאהבה.
  • כלל מספר 2 – יש להתאים את סוג המצבר לסוג הרכב. לא כל מצבר יעבוד אותו הדבר בכל רכב. לטובת התאמת המצבר הטוב ביותר עבורך הרכב שלך יש לשאול את המוסכניק וכמובן להתקשר למאור מצברים כדי לקבל ייעוץ והכוונה לרכישת המצבר הבא שלך, המצבר המתאים ביותר לצרכי הרכב שלך ולצרכי החשמל שלך.
  • כלל מספר 3 – במידה והחלטת להחליף מצבר, יש לעשות זאת בנוכחות איש מקצוע (מוסכניק\מתקין מומחה) על מנת להבטיח כי המצבר חדש ותקין. יש לדרוש בדיקת תקינות לאחר התקנה, הצגה של תאריך התפוגה של מצבר הרכב שרכשת ולקבל לרשותך תעודת אחריות.
    נשמח לעמוד לשירותך בכל נושא, מאור מצברים.
  • כלל מספר 4 הרבה לקוחות שלנו מתעניינים לגבי החלפת מצבר משומש בפתח תקווה, אנחנו כן מספקים מוצרים גם יד שניה בפתח תקווה אך לרב לא ממליצים לעשות זאת, ניתן למצוא מצברים בזול מפתח תקווה שהם חדשים עם 12 חודשי אחריות.

האם להחליף מצבר לבד?

שיטוט קצר באינטרנט יגלה לך המון סרטונים אשר מתיימרים להדריך אותך איך להחליף מצבר בעצמך. מאור מצברים לא ממליצה על החלפת מצבר לבד כלל וכלל! ניסיון להחליף את המצבר ללא עזרת מומחה עלול להסתיים בגרימת נזק לרכב שלך ולך. עם מחירי המצברים האטרקטיביים ושירות מצבר לרכב בפתח תקווה עד הבית, מאור מצברים תעזור לך להחליף את המצבר ולחזור במהירות לעניינים תוך חסכון משמעותי בזמן ובכסף.

שירות מצברים בפתח תקווה לכל סוגי הרכבים

הדרך האולטימטיבית לקניית מצבר בפתח תקווה! בשירות זה ניתן לחסוך בזמן, בכסף ובהמון כאב ראש.

במרחק שיחת טלפון אחת יגיע אליך נציג של חברת מאור מצברים עם מצבר התפור למידות הרכב שלך ולצרכי השימוש שלך, יתקין את המצבר וידריך אותך על שימוש נכון במצבר. במידה ונתקעת, מאור מצברים ממליצה לא לרכוש מצברים במחירים מופקעים משירותי הגרירה. ניתן להתקשר אלינו בכל עת ואנחנו נשמח לעזור לך לצלוח את המשבר בצורה קלה, יעילה וחסכונית.

מצבר לאופנוע בפתח תקווה

מחלקת המצברים לאופנוע של מאור מצברים כאן לעזור לך לבחור נכון. בחירה נכונה של מצבר לאופנוע בפתח תקווה תעזור לך למקסם את יכולות האופנוע שלך. בין אם זה מצבר שנפ 12 אמפר או מצבר VARTA לאופנוע, הנציגים שלנו יתאימו עבורך את המצבר הנכון לך. כל המצברים לאופנועים מגיעים עם אחריות מלאה הנעה בין 12 – 24 חודשים, דבר שיעניק לך שקט למשך כל תקופת האחריות וגם אחריה.

להזמנת מצבר לאופנוע עד הבית בפתח תקווה: 072-3341-453

מצבר לקלנועית בפתח תקווה

אחד מבני משפחתך מתניידים על קלנועית? מצוין. קלנועית היא כלי ידידותי לסביבה הפועל כל כולו על טהרת החשמל. אך יחד עם זאת, מכיוון שחשמל הוא מקור האנרגיה היחידי של הקלנועית, עליך לדאוג לרכוש מצבר לקלנועית אצל ספקים מוכרים ואמינים אשר יתאימו לך מצבר הדרוש לצריכת האנרגיה הייחודית לך. זאת ועוד, מצבר לקלנועית דורש תחזוק ולכן מאור מצברים ממליצה לך לבחון את המצבר לקלנועית שלך לעיתים תכופות על מנת לא להגיע למצב שהקלנועית לא מניעה פתאום. לרכישת מצבר לקלנועית בפתח תקווה ניתן לפנות אלינו ואנחנו נעזור עם מצבר ורטה לקלנועית, מצבר שנפ לקלנועית ומצבר VARTA לקלנועית. להזמנת מצבר לקלנועית בפתח תקווה.

רכישת מצבר לקטנוע בפתח תקווה

במאור מצברים ניתן למצוא מצבר לקטנוע 125 סמ"ק, מצבר לקטנוע 250 סמ"ק ואף מצבר לקטנוע 50 סמ"ק, המצבר הבא שלך מחכה לך במאור מצברים. מצבר לקטנוע בפתח תקווה רוכשים במאור מצברים ונהנים ממחירים אטרקטיביים, שירות מהלב ומקצועיות בלתי מתפשרת. רגע לפני שהקטנוע בפתח תקווה שובק חיים, מאור מצברים מזמינה אותך לקבל הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית.

רכישת מצבר לאוטובוס בפתח תקווה

האקלים ואופי העבודה הישראליים מצריכים מצבר לאוטובוס חזק, אמין ובעל עמידות שיעניק לך את כל הכלים להתמודד עם שעות נסיעה מרובות, תנאי דרך קשים ועייפות חומר שמגיעה ממש מהר בעבודה אינטנסיבית כזו.
לכן, הניסיון שלנו במצברים לאוטובוס יכול לסייע לך לבחור את המצבר המדויק לאוטובוס שלך. הצוות שלנו ישמח לעזור לך לרכוש את מצבר חדש לאוטובוס בפתח תקווה במהירות, מקצועיות ומינימום הוצאה. לדוגמא מצבר מומלץ למשאית הוא מצבר 220 אמפר של חברת שנפ. גם מצבר לאוטובוס אפשר להזמין דרך שירות מצבר עד אליך.

רכישת מצבר למשאית בפתח תקווה

משאית תקולה היא כאב ראש רציני ויכולה לעלות לך לא מעט כסף. זו הסיבה שמאור מצברים מייעצת לך בחום לבדוק את המצבר למשאית שלך לפחות פעם בשבוע על מנת לא להגיע למצב בו המשאית מושבתת והיום שלך יתחיל באיחור. במידה וגילית שהמשאית שלך צריכה מצבר חדש, מאור מצברים תשמח לספק לך מצבר למשאית בפתח תקווה. מקצוען מצברים של חברת מאור מצברים יגיע אליך לכל נקודה בפתח תקווה בה המשאית שלך תקועה ויספק לך מצבר איכותי שיתאים למשאית שלך. לבחירת מצבר למשאית בפתח תקווה יש לחייג ל: 072-3341-453 שם מחכה לך צוות מקצועני של מאור מצברים אשר יספק לכם שירות מצבר עד הבית בפתח תקווה עם מגוון פתרונות נוספים למשאית שלך.

לקוחות שלנו מספרים