שווה לרכוש מצבר ליונדאי i30 במאור מצברים!

שירות החלפת מצבר ליונדאי i30 עד הבית במאור מצברים. מחיר, שירות ומקצועיות במקום אחד. התעוררת בבוקר והרכב לא מניע? בלחיצת כפתור אחת ישלח עד אליך, בכל מקום במרכז, מומחה מצברים אשר יתקין את המצבר החדש ויחזיר אותך למסלול תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב יונדאי i30:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 450 ₪ 

מצבר לרכב יונדאי i30 תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 630 ₪ 

שירות החלפת מצבר ליונדאי i30 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר ליונדאי i30 שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי i30

יונדאי i30 המשפחתית החסכונית

ביצועים מרהיבים, צריכת דלק נמוכה ועיצוב מושקע הם בהחלט הפרמטרים המובילים ביונדאי i30. משנת 2012 בה הרכב הגיע לראשונה לישראל ניתן לראות מגמה עולה ברכישות שלו, דבר המעיד על שביעות הרצון של הקהל הישראלי מהרכב הזה.
יונדאי i30 נעה על מצבר של 55 אמפר הנפוץ מה שמקל על ההתעסקות מצד אחד וחוסך כסף מהצד השני. למאור מצברים מלאי גדול של מצברים מסוג זה וניתן למצוא מצברים אלו מהחברות המובילות בארץ, כך שנוכל לקלוע בדיוק לתקציב ולסוג השימושים שלך ברכב.

להחלפת מצברים ליונדאי או להזמנת מצבר 55 אמפר ליונדאי i30 שלך צרו איתנו קשר 24 שעות ביממה

 

כמה עולה מצבר ליונדאי i30?

שאלת השאלות! רגע לפני שנענה על השאלה המורכבת הזו, נבין ממה מורכב מחיר מצבר ליונדאי i30. כידוע, ישנן המון חברות מצברים אשר מציעות מגוון רחב של מצברים ולכן המחיר הוא נגזרת של מותג, כמות המצברים הקיימת בשוק וכמובן – הדרישה.
מצברים מוכרים הנמכרים חדשות לבקרים לרוב יהיו יקרים יותר מכיוון שחברות המצברים יודעות שהן מוכרת מוצר איכותי. אגב, זה לא דבר רע. כשרוכשים מצבר בעצם רוכשים "שקט חשמלי" לעוד 3-4 שנים ולכן חברת מאור מצברים ממליצה לך לרכוש מצברים איכותיים בלבד עם תג מחיר הגיוני וסביר לתקציב שלך.

כדי לדעת איזה מצבר מתאים ליונדאי i30 הכנו מספר שאלות שיעזרו לך להבין את הכיוון ברמת סוג מצבר ורמת מחיר:

מה תדירות השימוש ברכב שלך?

  • האם הרכב משמש לעבודה וחזרה הבית בלבד או שמא ישנם טיולים בסופ"ש?
  • במידה וישנם טיולים, כמה הם ארוכים וקשים לרכב?
  • כמה מעמיסים על הרכב ברמת ציוד?

כל אלו משתנים אשר צריך לקחת בחשבון כשבוחרים מצבר חדש ליונדאי i30 מכיוון שכל שימוש צריך מצבר אחר. לרכבים שנוסעים המון ורחוק יש צורך במצברים חזקים יותר ויקרים יותר. אך אם השימוש הוא יומיומי והאוטו לרוב לא זז יותר מדי, ניתן לבחור מצבר זול יותר אשר יענה על הצרכים ויחסוך לך כסף.

מצברים מומלצים ליונדאי i30

מהי צריכת החשמל ברכב שלך?

כל רכב משתמש שונה בחשמל שלו. רכב אחד יכול להשתמש במערכות החשמל הסטנדרטיות מבלי להוסיף התקנים או מערכות חדשות ולהמשיך להשתמש במצבר אותו הוא רגיל להתקין ברכב. אך כשמוסיפים מערכות שונות כגון סאונד, מצגים ואף כסאות חשמליים, העומס החשמלי גדל וצריך להתחשב בו כדי שהרכב ימשיך לעמוד במשימות שלו.

מצבר ליונדאי i30

מצבר ליונדאי i30

מה מצבו של רכב יונדאי i30 שלך?

האם הרכב שלך חדש? משומש משנתונים אחרונים או בכלל עומד למכירה?
כל אחד מהם דורש התייחסות שונה אשר משפיעה על אופן בחירת המצבר.
ברכבים חדשים וכאלו אשר הולכים לשמש אותנו לאורך זמן עדיף להשקיע במצבר איכותי שיעניק לנו ראש שקט וחווית נהיגה בטוחה וחלקה. אם הרכב עומד למכירה ניתן לרכוש מצבר מתוך מגוון מצברים משומשים שיעזור לך להשתמש ברכב מצד אחד אבל לא להשקיע במצבר יקר מהצד השני.

חברת מאור מצברים מציעה לך שיחת ייעוץ ללא עלות אשר תעזור לך להבין טוב יותר את הצרכים החשמליים של הרכב שלך ותתאים עבורך מצבר מדויק לפי אמפר ומחיר. ברשותנו מגוון מצברים ליונדאי i30 ולא רק. תמצאו אצלנו גם מצברים המתאימים ליונדאי אקסנט, מצברים לרכבי הונדה סיוויק, מצברי לקיה פיקנטו ועוד.
לבירורים נוספים ולשיחת ייעוץ חינם לגבי מצברים ליונדאי i30 התקשרו למאור מצברים: 072-3341-453

לנוחיותכם ריכזנו את מותגי המצברים המובילים עבור רכב יונדאי i30:

מצבר 55 אמפר ליונדאי i30 בשירות מצבר עד הבית

במקום לבזבז זמן וכסף על ביקור במוסך / הזמנת גרר, מומחה המצברים יגיע אליך!
תוך חצי שעה בלבד מרגע שיחת הטלפון אלינו ומומחה המצברים שלנו בדרך אליך עם מצבר איכותי עבור רכב יונדאי i30, חברת מאור מצברים דוגלת בהגינות ושקיפות ולכן רק אם המצבר הנוכחי שלך גמור, הוא יוחלף בחדש! במידה והמצבר סיים את חייו, מומחה המצברים שלנו יחליף לך את המצבר במהירות שיא ויחזיר אותך בחזרה לשגרת היום שלך כמה שיותר מהר. (תוספת לשירות החלפת מצבר עד הבית ליונדאי i30 שלך משלוח מצברים ברמת גן, תל אביב, פתח תקווה והסביבה 50 ₪ בלבד)

מוקד ההזמנות שלנו פתוח 24/7 ועומד לשירותכם

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

עוד דגמים מבית יונדאי: