זקוקים בדחיפות למצבר לרכב מסוג יונדאי i10? אז הגעתם למקום הנכון! עם מאור מצברים לא נתקעים! אנו מספקים לכם שירות עד הבית במהירות הבזק, כדי שתוכלו להמשיך במהירות בשגרת חייכם – וכל זאת במחירים אטרקטיביים ומיוחדים!

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב יונדאי i10:

מצבר ליונדאי i10 של חברת START UP קיבולת 40AH החל מ- 449 ₪ 

מצברי Schnapp החל מ- 480 ₪ 

מצברי 50 אמפר של בוש (BOSCH) החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר ליונדאי i10 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר ליונדאי i10 בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי i10

מה קורה כשהמצבר ליונדאי i10 מתקלקל?

מי לא מכיר את הסיטואציה הזו? אתם ממהרים לשים את הילדים בגן הילדים ולהספיק להגיע במהירות הבזק לעבודה לפני שיתפסו אתכם הפקקים, אך הדבר הכי מעצבן והכי לא צפוי קורה לכם ממש באותו הרגע – הרכב שלכם לא מתניע או עושה לכם בעיות. אתם ישר מבינים שהיום שלכם הלך, והיעד הבא שלכם הוא לא מקום העבודה אלא המוסך הכי קרוב לביתכם. אך אם מדובר בבעיה עם מצבר ליונדאי i10, אתם פשוט יכולים לחסוך זמן יקר ולהתקשר אלינו – מאור מצברים! אנחנו מתמחים בהחלפת מצברים ליונדאי i10, מכל החברות המובילות בשוק: שנפ, וורטה.

מצברים מומלצים ליונדאי i10

* לרכבי יונדאי i10 עד שנתון 2014 מתאימים מצברי 40 אמפר. לרכבי שנתון 2014 ומעלה מתאימים מצברי 50 אמפר.

איזה סוגי מצברים מתאימים ליונדאי i10?

מי שקצת מבין בתחום המצברים, יודע שמדובר על עולם ומלואו, עם סוגים שונים של מצברים בעלי מפרטים טכניים מורכבים. אנחנו במאור מצברים מקפידים ושמים דגש מיוחד על כך שהמצברים שאנו מוכרים ללקוחותינו יתאימו לרכב שנמצא ברשותם. נקודה זו היא קריטית ביותר, מכיוון שמצברים שאינם מתאימים לרכב עלולים להרוס אותו. לרכבים מסוג יונדאי i10 ישנם סוגים שונים של מצברים. לרכבים שיוצרו עד שנת 2014 אנו מספקים מצברים עם אמפר 40, ולרכבים שיוצרו החל משנת 2014, אנו מספקים מצברים עם 50 אמפר.

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר חדש ליונדאי i10?

בין אם מדובר על תקלה פתאומית במצבר, ללא תסמינים מקדימים, או בין אם אתם רוצים להחליף מצבר ליתר ביטחון, כי המצבר הנוכחי מראה סימני עייפות, בשני המקרים עליכם לבדוק מספר דברים חשובים:

  • האם מדובר על רכב חדש יחסית?
  • מהו המחיר שאתם מעוניינים להוציא על המצבר החדש?
  • מהי צריכת החשמל ברכב?

נתונים אלו הם חשובים, על מנת שנוכל לייעץ לכם בבחירת המצבר המתאים לדרישות שלכם. לא בטוחים? פשוט התקשרו אלינו למאור מצברים בכל עת, ונשמח לייעץ לכם בנושא!

מאור מצברים עד הבית – השירות האידיאלי בשבילכם!

אצלנו במאור מצברים השירות הוא מעל לכל. אנחנו יודעים שאתם זקוקים לשירות מהיר ואדיב ורוצים להמשיך כמה שיותר מהר בשגרת חייכם. עם מאור מצברים אתם נמצאים בידיים טובות. יש לנו למעלה מ-15 שנות ניסיון לכן אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו את השירות המקצועי ביותר באזור המרכז. בסניף שלנו בתל אביב אנו מחזיקים במלאי מאות מצברים המתאימים למגוון רחב של סוגי רכבים, כך שאנחנו יכולים להגיב מהירות ולספק לכם את המצבר המתאים ליונדאי i10 ללא בעיות.

מה לגבי עלויות המצבר?

מצבר ליונדאי i10אנו מספקים לקהל לקוחותינו במרכז מצברים חדשים לגמרי וגם מצברים משומשים, ולא רק לרכבים אלא גם לקטנועים, אופנועים, מצברים לקולנועיות ומשאיות. אתם מוזמנים להסתכל על מחירון המצברים המעודכן שלנו, כדי לראות את המחירים של כל מצבר ולהשוות את המחירים בין החברות השונות. אחד היתרונות בקנייה של מצבר אצלנו היא לא רק בגלל המחירים ההוגנים, אלא גם בגלל שאנו מספקים לכל מצבר אחריות יצרן בין 12 ל-24 חודשים. כך, שאתם יכולים לישון בשקט, ולפנות אלינו גם לאחר שהמצבר הותקן בהצלחה ברכב שלכם!

איך השירות שלנו עובד? 

מעוניינים להזמין מצבר מעכשיו לעכשיו? פשוט מתקשרים ואנחנו מגיעים אליכם במהירות הבזק עם מצבר ליונדאי i10 עד הבית – ומתקינים לכם אותו ברכב ללא בעיה, וכל זאת תמורת דמי התקנה נמוכים. זה הכל! לאחר מכן אתם יכולים לחזור במהרה לשגרת חייכם. אנו מצטיינים בשירות מהיר, בימים ראשון עד שישי, עד חצי שעה הגעה באזור המרכז), במחירים והוגנים וזאת בלי להתפשר על האיכות של המצבר.

ייעוץ אישי ואדיב בטלפון

אם אתם מתלבטים וזקוקים לייעוץ נוסף, או אם יש לכם שאלות בכל הנוגע לסוגי המצברים וליצרני המצברים של יונדאי i10 – אתם מוזמנים להתקשר להתייעץ! נשמח לתת לכם את המפרט הטכני המלא של המצברים ולתת לכם מידע נוסף בנוגע למחירים המשתלמים השונים שלנו.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית יונדאי: