המצבר החליט דווקא היום להפסיק לפעול? לחברת מאור מצברים יש שירות שלא תוכלו לסרב לו – מצבר ליונדאי ולוסטר עד הבית בהגעה מהירה, עם שירות מהיר ואישי ובדיקת תקינות. מעוניינים לקבל הצעות מעניינות למצברים לרכב? צרו איתנו קשר.

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב יונדאי ולוסטר:

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-630 ₪

שירות החלפת מצבר ליונדאי ולוסטר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ליונדאי ולוסטר התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי ולוסטר

איזה מצבר מתאים ליונדאי ולוסטר?

המצבר המתאים ביותר ליונדאי ולוסטר הינו מצבר 55 אמפר, אולם בדיקת האמפר של המצבר, דהיינו – הקיבולת הבסיסית שלו, איננה מספיקה כדי להחליט. אז מהם המאפיינים העיקריים אותם יש לבדוק בכל מצבר לרכב, בין אם מדובר על מצבר לרכב יונדאי ולוסטר ובין אם מדובר ברכב אחר?

האם הרכב שלכם זקוק למצבר מיוחד?

קיימים רכבים כיום אשר זקוקים למצברים שאינם סטנדרטיים, כמו מצבר סטארט אנד סטופ (מצבר המיועד למערכת עצירה-נסיעה מתקדמת) או מצבר פריקה עמוקה ברכבים מסוימים מאוד. ייתכן שהרכב שלכם זקוק למצבר סטנדרטי, כלומר מצבר חומצה-עופרת, אך שווה לבדוק זאת עם מקצוענים ליתר ביטחון.

מצברים מומלצים ליונדאי ולוסטר (Hyundai Veloster)

מהם המאפיינים הפיזיים של המצבר ברכב?

תוכלו להסתכל בספר הרכב או באתר היבואן / המשווק המורשה של הרכב, שם בדרך כלל יפורטו מאפייניו הפיזיים של המצבר שאתם זקוקים לו, מבחינת מידות של ממש, קטבים בצדדים הנכונים ועוד.

מהי החברה המייצרת של המצבר?

עניין זה שייך לשלב מאוחר יחסית בבחירת המצבר החדש, אך עדיין שווה להתעכב עליו – קיימות חברות רבות המייצרות מצברים בעולם. ככלל, רבות מן החברות הללו לא מייצרות מצברים המתאימים למדינות חמות, לצד התאמתן לרכב או לדגם שלכם. לידע כללי, חום ולחות יכולים להשפיע על עמידות המצבר ולכן, מדובר בפרמטר קריטי מאוד שיכול לסייע לכם לבחור את המצבר הנכון לרכבכם. החברות המומלצות לרכישה בארץ הן: שנפ, ורטה, סטארט אפ ועוד. כמו כן, עדיף כמובן לרכוש מצבר חדש עם אחריות של בין 12-24 חודשים לפחות, שכן אחריות מעידה כידוע, על מוצר איכותי.

כמה עולה המצבר ביחס למה שאתם מקבלים?

את עניין האחריות ציינו כבר למעלה, כמו כן את נושא הייצור. לכן, נותר לנו רק להדגיש – מחיר זול מדי למצבר איננו בהכרח סימן טוב, כאשר קיים חשש שהמצבר איננו עומד בדרישות. מה כן מומלץ לעשות? ניתן לחפש מצברים זולים במחירים משתלמים בחברה אמינה, כמו מאור מצברים למשל.

כיצד לשמור על מצבר ליונדאי ולוסטר ובכלל?

מצבר ליונדאי ולוסטרלאחר שרכשתם מצבר איכותי, אמין, עם אחריות נרחבת, כדאי שתדעו בנוסף כיצד לשמור עליו ולמקסם את אורך חייו: מצבר סטנדרטי, כלומר מצבר חומצה עופרת הוא מצבר אשר זקוק לבדיקה אחת לחצי שנה לפחות, בעיקר בתקופה שבין העונות (לאחר הקיץ או לאחר החורף). כמו כן, מומלץ לבחון את המצבר בעין לא מקצועית כל חודשיים בערך ולנסות לראות האם יש שינויים על המצבר או בסביבתו בדמות אבקה לבנה-ירקרקה. אם הופיעה אבקה כזו, תוכלו לשפוך מים חמים על המצבר ולחכות שהוא יתייבש היטב. אגב – קיימים מצברים בה ניתן לראות את מד המים ולבחון מתי חסרים מים. אם חסרים מים במצבר, יש למלא אך ורק מים מזוקקים.

בכל מקרה של מצבר ששבק חיים, פונים למאור מצברים לרכישת מצבר חדש!

מאור מצברים הינה חברה ותיקה בתחום החלפת ושיווק המצברים בהתאם לרכבים ולדגמים ספציפיים הנפוצים בארץ. יש לנו מצברים מכל הסוגים, של החברות המובילות והמוכרות בארץ ובעולם. כמו כן, למצברים שלנו אחריות יצרן ואיכות ייצור מעולה. נוכל לייעץ לכם לגבי המצבר המתאים לרכבכם, ולספק לכם אותו בשירות מצבר עד הבית תוך כחצי שעה, בהתאם לאזורי השירות שלנו!

מעוניינים במצבר לרכב יונדאי ולוסטר עד הבית במחיר מצוין? צרו קשר עוד היום וקבלו ייעוץ מקצועי!

לקוחות שלנו מספרים

דגמי יונדאי נוספים: