המצבר מראה סימנים שחיקה? מערכת הקירור אינה מתפקדת? החלונות החשמליים עובדים לאט? נראה שהגיע הזמן להחליף מצבר. חברת מאור מצברים מציעה מצבר לפורד עד הבית, כך שתוכל לקבל במהירות שיא מצבר ולהמשיך את שגרת היום ללא עיכובים מיותרים.

מצבר לפורד במחיר מבצע מיוחד:

מצבר 60 אמפר START UP החל מ- 449 ₪

מצבר שנפ 60 אמפר לפורד החל מ- 450 ₪

שירות החלפת מצבר לפורד עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לפורד עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לפורד

מצברים שמתאימים לפורד לפי דגם:

רכבי פורד השונים מידת אמפר מצבר לפורד מחיר
פורד אדג' 80 אמפר / שעה בין 560 ₪ ל-770 ₪
פורד אסקורט 55 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-630 ₪
פורד אקונוליין 80 אמפר / שעה מחוזק החל מ 750 ₪. דרושים 2 מצברים
פורד אקספלורר 80 אמפר / שעה בין 560 ₪ ל-770 ₪
פורד מונדאו 66 אמפר / שעה  החל מ-560 ₪
פורד פיאסטה 43 אמפר / שעה החל מ-520 ₪
פורד גלאקסי 66 אמפר / שעה החל מ-560 ₪
פורד פוקוס 66 אמפר / שעה החל מ-560 ₪

צריכים מצבר לפורד? בואו לקנות אצל המומחים של מאור מצברים

כן, מצבר הוא אחד החלקים שמרבים להתרוקן, במיוחד אחרי שלוש שנים או אם השארתם את האורות דולקים, ולכן אם מערכות החשמל וההנעה ברכב מתחילות להיחלש, כדאי להזמין במהירות מצבר לפורד אצל מאור מצברים, על מנת שלא תתקעו ללא מצבר. אצל מאור מצברים תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מצברים לרכב, מאחריות מלאה, מחירים ללא תחרות ושירות הגעה עד הבית תוך חצי שעה. אז אין כל צורך להזמין גרר ולבזבז זמן יקר, פשוט מתקשרים ומזמינים בקליק.

מצברים מומלצים לפורד – Ford

פורד איכות אמריקאית בינלאומית

פורד היא אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם, שלא בכדי זכתה במקום השני בדירוג כמות המכירות, בשל היקף מכירותיה בעולם כולו. מדובר על יצרנית אמריקאית ותיקה מאוד, וליתר דיוק יצרנית המייצרת רכבים עוד משנת 1903 והיא הוקמה על ידי הנרי פורד שהוא הראשון שבנה בשנת 1896 את רכב הפורד הראשון בעולם. פורד מתהדרת עם היצע רב של רכבים כדוגמת פורד פוקוס שהוא רכב משפחתי קלאסי, פורד מוסטאנג שהוא רכב יוקרתי עם עיצוב נחשק, פורד פיאסטה שעבר לאחרונה מתיחת פנים, פורד פוקוס שהוא רכב מנהלים פופולרי, פורד אדג' שהוא ג'יפ חכם ויוקרתי ועוד. בנוסף, פורד מציעה גם רכבים מסחריים כמו קומבי וגם וואנים.

איזה מצבר מתאים לפורד?

מצבר לפורד

מצבר לפורד

מצבר מומלץ לפורד לרוב יהיה בקיבולת של 55 אמפר ויש גם דגמים של פורד להם יתאים מצבר של 60 אמפר או 66 אמפר, כמו בפורד פוקוס למשל. בכל מקרה, אל תנסו לנחש את דגם המצבר המתאים לפורד, אלא התייעצו עם מומחה בתחום שיוכל להתאים לכם בדיוק את סוג המצבר, על מנת למנוע טעויות הרות גורל. אצל מאור מצברים תוכלו לקבל איש שירות המכיר היטב את התחום ויבצע לכם התאמת מצבר לפורד, לכן אין צורך לבדוק בגוגל או בחוברת היצרן, פשוט מתקשרים, אומרים את דגם הרכב ומקבלים שירות עד הבית.

כמה עולה מצבר לפורד?

המחיר של מצברים לפורד משתנה בהתאם להספק של המצבר ובחברת מאור מצברים מתחיל מ 449 ש"ח, לכן חשוב מאוד לייחס קודם חשיבות לסוג המצבר, למותג מוכר ורק לאחר מכן למחיר שלו. מובן שככל שתקנו מצבר יקר של חברה מובילה, כך תוכלו ליהנות ממצבר איכותי לרכב יותר וכמובן אחריות מקיפה יותר.

עם מאור מצברים תקבלו מצבר לפורד וגם את השירות הכי הכי!

מאור מצברים מספקת שירות החלפת מצבר לפורד עד הבית, בדגש על שירות אישי ללא תחרות! כלל אנשי השירות מוסמכים, מקצועיים, אדיבים והכי חשוב מגיעים במהירות שיא לכל לקוח. תוך כמה זמן? חצי שעה בלבד והמצבר אצלכם, כך שתוכלו להימנע מעיכובים מיותרים.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פורד: