מגוון רחב של מצברים במחירים משתלמים מחכים לך במאור מצברים!

לא פשוט למצוא חנויות מצברים בגבעתיים שזמינים בשבילכם 24 שעות ביממה. אז איפה קונים מצבר בגבעתיים?
עם מעל 15 שנה חברת מאור מצברים מספקת מגוון פתרונות חשמל לכלל סוגי הרכב בישראל במקצועיות, יעילות והוגנות.
הגעת לאתר שלנו מהדרך כי המצבר שלך הלך? שירות מצבר עד הבית בגבעתיים יחלץ אותך עם מתקין מומחה שיגיע עד אליך עם מצבר חדש עד חצי שעה בלבד מכל איזור בגבעתיים!

מבצעים מיוחדים לתושבי גבעתיים:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ אמפר מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בגבעתיים עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בגבעתיים התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בגבעתיים

רכב זו לא ההתמחות היחידה של חברת מאור מצברים. אצלנו ניתן למצוא מצבר לרכב בגבעתיים, מצבר לאוטובוס בגבעתיים, מצבר לאופנוע בגבעתיים, מצבר לקלנועית בגבעתיים, מצבר לקטנוע בגבעתיים ומצבר למשאית בגבעתיים. בכל חודש אנו מציעים מבצע חדש על מצברים לכל סוגי כלי הרכב ולכן אנחנו ממליצים להתעדכן באתר שלנו כדי לקבל את המחיר המשתלם ביותר עבור המצבר החדש שלך.

הדרך הנוחה ביותר לרכוש מצברים בגבעתיים שמתאימים לרכב שלך!

למצוא מצבר למכירה בגבעתיים זה קל ופשוט, אין צורך להזמין מקום במוסך או להתקשר לגרר! מהיום מזמינים מצבר עד הבית במאור מצברים.
ניתן להזמין מצבר ורטה בגבעתיים עד הבית או מצבר שנפ בגבעתיים או חברות נוספות.
המתקין שלנו יגיע עד אליך, בכל מקום בגבעתיים, עם מצבר חדש המתאים בדיוק לסוג הרכב שלך ולאופי השימוש שלך ברכב. כל המצברים מגיעים עם אחריות יצרן ושירות מלא מטעם מאור מצברים כך שאפשר להיות רגועים וליהנות מנסיעה חלקה ובטוחה.

על מבצע מצבר החודש שלנו שמעת? מצבר לרכב בגבעתיים מבית סטארט אפ חדש ב-449 ₪ בלבד!

אז גם גם אתם לא כל כך בטוחים במצברים שאתם זקוקים לו ושואלים איזה מצבר מתאים להונדה,,מה זה מצבר 55 אמפר, מצבר בוש 60 אמפר, מצבר לאופנוע, מצבר לקטנוע, מצבר לאוטובוס, מצבר למשאית,מצבר מומלץ לסיאט, מצבר לטרקטורון ואף מצבר לקלנועית, מאור מצברים יעדכנו אתכם במידע שאתם זקוקים לו וכמובן תעניק לך את המחיר המשתלם ביותר

החלפת מצברים במחירים הכי זולים בגבעתיים

איך לשמור על המצבר החדש שלך?

בדיקת ותחזוקת המצבר שלך פעם בחודשיים תעזור לך להבין את מצבו של המצבר שלך ולטפל בו בהתאם. ריכזנו עבורך רשימת טיפים לבדיקת המצבר שלך כך שהיום שלך לא יהרס בגלל רכב שלא מניע.

  1. יש לבדוק האם יש סדקים בארגז ובמכסה המצבר
  2. יש לוודא שחיבורי המצבר נקיים מלכלוך או נוזלים
  3. יש לשים לב לקורוזיה על חיבורי המצבר. קורוזיה עלולה לפגוע במגעי המצבר ולפגום בזרימת החשמל. במידה וישנה קורוזיה יש לשטוף אותם במים חמים ולכסות אותם בשכבת ווזלין דקה שתמנע כניסה של מים ואדים.
  4. יש לבדוק את כל הכבלים והחיבורים למצבר. במידה והם רופפים או בלויים יש לפנות לחשמלאי רכב שיתקן זאת על מנת שהמצבר והרכב לא יפגעו.
  5. יש לבדוק את גובה המים במצבר – לפעמים המצבר בסך הכל צריך מילוי מים על מנת לחזור לתיקנותו ולכן יש לשאול איש מקצוע היכן ואיך ממלאים מים במצבר ולהיות עם האצבע על הדופק בכל פעם שבודקים את המצבר. חשוב שמילוי המים במצבר יהיה בזמן הנכון וכמות הנכונה. על מנת לבדוק את המים במצבר יש לפתוח את הפקקים ולבחון את תא מילוי המים במצבר, לבדוק את ששת תאי המצבר ובדיקת הנוזלים בתאים אלו. גובה המים המינימלי שצריך להיות במצבר הוא כגובה הפלטות.
  6. מילוי מים במצבר – יש להוסיף מים מזוקקים בלבד עד לגובה של 3 מ"מ מתחת לקצה המילוי.

צוות מומחי המצבר של מאור מצברים מחכה לך עם תשובות לכל השאלות:

מצבר לאופנוע בגבעתיים

אופנוע, בניגוד לקטנוע העירוני, משמש לכמה סוגים שונים של רכיבה – שטח, כביש תיור, כביש ספורט, שטח תיור וכו'. בגלל סוגיו השונים של האופנוע (ספורט, קאסטום, שטח, דו"ש) עליך לבחור מצבר לאופנוע שלך ולשימושים שלך. למאור מצברים ניסיון רב במצברים לאופנועים ואנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו להתייעצות לגבי הזמנת מצבר בגבעתיים שיגיע עוד היום עד אליך.

רכישת מצבר לקטנוע בגבעתיים

קטנוע. הדרך האולטימטיבית לנוע בנוחות, זריזות ויעילות בעיר ומחוצה לה.
עולם הקטנועים התקדם משמעותית בזמן האחרון וכיום ניתן למצוא קטנועים בעלי נפח מנוע של 650 סמ"ק! בזכות מגוון הכלים הרחב שנמצא כרגע בשוק, עליך להבין לעומק את השימוש שלך בקטנוע ואיזה מצבר מדויק עבורו, מצבר שימקסם את היכולות של הקטנוע שלך מצד אחד ויעניק לך את כל האנרגיה שהקטנוע שלך צריך. למידע נוסף וקבלת פרטים על מחירי מצברים לקטנועים לחצו כאן.

מצבר לקלנועית בגבעתיים

הקלנועית היא חברתו הטובה ביותר של האדם. ברגע שהמצב הפיזי פחות מאפשר להתנייע ממקום למקום, הקלנועית בהחלט מהווה פתרון אלגנטי, נוח ויעיל לכל הסידורים הקטנים הדרושים לך. מכיוון שהקלנועית נוסעת כולה על חשמל, עליך להתאים מצברים חזקים שיעמדו במשימות היום יום בצורה שתעניק לך שקט נפשי.

רכישת מצבר לאוטובוס בגבעתיים

מחלקת מצברי האוטובוסים תשמח לעזור לך לבחור את המצבר הנכון עבורך השימושים שלך. אוטובוס, כידוע, צורך המון חשמל בגלל אופי העבודה הקשוח שלו ולכן צריך מצבר חזק ואמין מחברה ידועה עם נקודות שירות רחבות בכל קצות הארץ. הדבר הנורא ביותר באמצע יום עבודה הוא להתקע בגלל מצבר תקול. במידה וזה חלילה קרה, מאור מצברים יכולה להגיע עד אליך עם שירות מצבר עד הבית בגבעתיים. יש לציין שעבור אוטובוסים אתם זקוקים למצברים במידת אמפר גבוהה, מאוטובוסים קטנים שצורכים מצברים 100 אמפר ועד אוטובוסים גדולים שצורכים עד 220 אמפר.

רכישת מצבר למשאית בגבעתיים

משאית הינה כלי רכב יקר שהשבתתו יקרה עוד יותר. הדבר האחרון שיכול לקרות לך הוא מצבר לא תקין בתחילתו של יום עבודה. על מנת להימנע מהמצב הזה, עליך לבדוק את המצבר שלך לפחות פעם בחודשיים ולהזמין מצבר חזק ואמין למשאית שלך. מצבר כזה אפשר למצוא במאור מצברים ולא רק זאת, מאור מצברים תעניק לך תעודת אחריות על כל מצבר וסיוע טלפוני בכל אשר תצטרך.

מחפשים מצבר במבצע בגבעתיים? פנו עוד היום למאור מצברים!
ניתן להזמין מצבר משומש החל מ 150 שקלים או מצבר חדש החל מ 449 שקלים , דמי משלוח נעים בין 50 ל-70 שקלים, תלוי במיקום ושעת הזמנת השירות (לילה\יום)

תמיד כאן לשירותכם,

צוות מאור מצברים

לקוחות שלנו מספרים