כשהמצבר לרכב סיאט מתקלקל בפתאומיות, אתם לא חייבים להיכנס לפאניקה. עם מאור מצברים אתם נמצאים תמיד בידיים טובות. אנחנו מספקים לכם שירות החלפת מצברים בתל אביב והסביבה וזאת במחירים הוגנים ומשתלמים ביותר! אנחנו מגיעים אפילו עד הבית שלכם – במהירות הבזק עם מצבר חלופי למכונית הסיאט שלכם, מכל דגם ומכל שנתון. צרו איתנו קשר לבירור מחירים והתייעצות!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב סיאט:

מצברים לסיאט 50-55 אמפר/שעה החל מ- 449 ₪

מצבר שנפ 72 אמפר החל מ – 600 ₪

מצברי BOSCH החל מ – 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לסיאט עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לסיאט בשירות עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסיאט

איזה מצבר מתאים לסיאט?

רכבי סיאט השונים מידת אמפר מצבר לסיאט מחיר
סיאט איביזה 50,55,60 אמפר\שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
סיאט לאון 70,72 אמפר\שעה בין 600 ₪ ל-639 ₪
סיאט קורדובה 55 אמפר\שעה בין 480 ₪ ל-630 ₪
סיאט טולדו 50,55 אמפר\שעה בין 449 ₪ ל- 630 ₪

מצבר לסיאט – מה עושים כשהמצבר שובק חיים?

אחזקת רכב היא דבר שעולה לא מעט כסף ודורש תחזוקה רבה, מה שרבים מאיתנו מכירים מקרוב. כך גם כשמדובר על מצבר, המחזיק בממוצע כארבע עד חמש שנים בלבד. בין אם מדובר על מצבר לרכב סיאט ובכלל, לקטנוע, לאופנוע או במצברים לקלנועית, במוקדם או במאוחר הוא יאבד מכוחו, או בהגדרה עממית יותר ״יתחיל לזייף״. כמו שאר ההוצאות השוטפות על הרכב, מצבר תקול יכול לתפוס אותנו ברגע הכי לא מתאים והכי לא צפוי, אך עם זאת ישנם סממנים המצביעים על כך שהוא כבר לא חזק כמו שהיה. במקרה של מצבר תקול, חייבים למצוא פתרון לבעיה במהירות, מכיוון שרכב אשר מושבת בפתאומיות ברגע הכי פחות מתאים זו היא חוויה לא נעימה לכל אחד. אנחנו במאור מצברים מודעים לבעיה, ולכן מספקים לכם שירות מהיר עד 30 דקות, עד הבית, בכדי שתוכלו לחזור לשגרת חייכם כמה שיותר מהר, עם מצברים לסיאט ומגוון מצברים לרכבים נוספים!

מצברים מומלצים לסיאט

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.

מה צריך לדעת כאשר מחליפים מצבר לסיאט?

סיאט היא חברה המייצרת דגמי מכוניות רבים כגון סיאט איביזה, סיאט קורדובה ועוד, ולכן יש לדעת היטב מהו סוג המצבר המתאים ביותר לרכב שברשותכם. לא כל מצבר מתאים ישירות לכל סוגי הרכב גם אם יוצרו מאותה החברה. מצבר שמתאים לסיאט לאון למשל לא בהכרח יתאים לסיאט איביזה. אנחנו במאור מצברים עובדים רק עם מצברים של חברות מורשות בלבד, והמובילות בשוק המצברים – מצברים של חברת שנפ, וורטה, וכל זאת אך ורק מהיבואנים המורשים הנמצאים בישראל. איכות, בטיחות ואמינות הם הדברים החשובים ביותר כשמדובר על מצברים ואתם לא רוצים להתפשר על מצבר באיכות לא טובה אשר עלול להתקלקל במהירות – מה שיעלה לכם יותר מדיי כסף בסופו של דבר.

מהם הפרטים הטכניים למצברים של סיאט?

דוגמא למפרט טכני למצבר של סיאט – מצבר של שנפ 72 אמפר. מצבר חזק, עמיד ואיכותי המותאם בצורה מושלמת למזג האוויר החם בישראל:

שם מוצר אודי SR
מק"ט שנפ 688/1
קיבול אמפר ל- 20 שעות 72
RC 117
מתח וולט 12
זרם התנעה (א.ש.) 660
אורך (מ"מ) 278
רוחב (מ"מ) 175
גובה (מ"מ) 190

למה לבחור במאור מצברים כספק המצברים לרכב שלכם?

אם נתקעתם באופן פתאומי עם מצבר לא תקין או אם אתם שמים לב שהמצבר הקיים ברשותכם מתחיל להראות סימני היחלשות, ואתם מרגישים שהוא מתקרב לסיום ה״קדנציה״ שלו – הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל לספק לכם מצבר חדש וחלופי למצבר הישן שברשותכם. אנחנו מספקים שירות בתל אביב ובמרכז ומגיעים, אם תרצו, עד הבית. אנחנו מספקים לכם מעבר לשירות עצמו של החלפת המצבר, גם אחריות מלאה של בין 12 חודשים ל-24 חודשים. אנחנו עובדים עם צוות מיומן ומקצועי, שיספק לכם שירות אדיב במהלך השבוע (לא כולל בשבת) וזאת 24 שעות ביממה.

** מצברי 72 אמפר במבצע החודש למגוון רכבים רק במאור מצברים! **

מצבר ליונדאי טוסון 72 אמפר של מבית שנפ ב-600 ₪ בלבד במקום 680 ₪

מצברים לרכב רנו פלואנס תוצרת Varta ב-639 ₪ בלבד במקום 860 ₪

מחירים משתלמים והוגנים – רק אצל מאור מצברים

מצבר לסיאט

מצבר לסיאט

אם אתם מתעניינים במצברים לרכב ומחפשים לקנות מצבר לסיאט בשירות עד הבית או מצבר לאופנוע, קטנוע או לקלנועית, יש לשים לב שאתם רוכשים אותו במחיר אשר הולם את התמורה. אנחנו ממליצים לא להתפשר על המוצר הזול ביותר, רק כדי לחסוך כסף (בסוף משלמים כפול). עם זאת, מחיר של מצבר חדש ואיכותי הוא לא תמיד חייב להיות יקר יותר ממצבר רגיל. אנחנו מספקים לקהל לקוחותינו מחירים השווים לכל כיס, ועומדים בתחרות. כך, לדוגמה, ניתן לרכוש מאתנו מצברים של 72 אמפר החל מ – 600 ש״ח בלבד או מצברי 60 אמפר החל מ 480 ש"ח.  מעבר לכך, אנחנו במאור מצברים מתחייבים לתת לכם שירות מעולה ולספק לכם מצברים איכותיים מהשורה הראשונה על מנת שתוכלו ליהנות מנסיעה בטוחה ולהיות רגועים – לפחות לשלוש – ארבע שנים מרגע החלפת המצבר.

יש לכם עוד שאלות? אנחנו כאן בשבילכם, צרו אתנו קשר כדי לקבל פרטים נוספים אודות מצבר לרכב סיאט עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים

מצבר לסיאט – דגמים נוספים