הייתם בדרך ליציאה וגיליתם שמצבר הרכב הלך? אם אתם זקוקים למצבר לסיאט טולדו, יש לנו איך לעזור לכם! התקשרו ובררו אודות שירות מצבר עד הבית של מאור מצברים: שירות הכולל הגעה תוך חצי שעה, החלפה והתקנה של המצבר החדש ושליחתכם לדרככם בראש שקט!

מחיר הוגן עבור מצבר לרכב סיאט טולדו:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לסיאט טולדו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסיאט טולדו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסיאט טולדו

רכישת מצבר לרכב היא אחת הרכישות המוכרות היטב לכל בעל רכב, שהרי בניגוד לחלקי חילוף אחרים ברכב, תוקפו של המצבר קצר יותר, כלומר בממוצע מצבר עשוי להחזיק כשלוש שנים. סתם לצורך השוואה, חלקים אחרים כמו אלטרנטור יכולים להחזיק 10 שנים ואפילו יותר. למצבר יש חשיבות גדולה בתקינות הרכב, שהרי הוא מעביר זרם חשמלי לכל החלקים הזקוקים לחשמל כמו לחלונות חשמליים, למערכת המיזוג ברכב, להתנעה, להפעלת מערכות מולטימדיה ועוד. ללא כוח חשמלי היוצא מהמצבר, הרכב לא יוכל להתניע ולא נוכל לנסוע בו.

המומלצים: מצברים לסיאט טולדו (Seat Toledo)

כיצד נדע שיש צורך להחליף מצבר לסיאט טולדו?

הצורך בהחלפת המצבר יכול להעלות באופן פתאומי, כלומר במידה וניסינו להתניע את הרכב אך הרכב לא מגיב. מקרה זה יכול לתפוס אותנו לא מוכנים בכל מקום, ולכן חשוב להיות ערניים ולבדוק את הסימנים המצביעים על היחלשות המצבר.

אופציה נוספת בה עלינו להחליף מצבר, היא כאשר אנו מזהים סימנים של החלשות המצבר. את הסימנים נוכל לזהות בדרכים הבאות: במידה ונורת החיווי מהבהבת או נדלקה, או שיש קושי בהתנעת הרכב או כאשר המזגן פועל בחולשה. אלה המצבים אליהם צריך לשים לב, שהרי אם לא ניגש לבצע החלפה, נוכל להיתקע ללא מצבר. דבר נוסף שכדאי לדעת, הוא התוקף של המצבר. בממוצע מצבר מחזיק שלוש שנים, ולכן כדאי לבדוק את תאריך היצור שלו המופיע בחלק הקדמי של המצבר, כך תוכלו מבעוד מועד להחליפו.

היכן מבצעים את החלפת המצבר?

מצבר לסיאט טולדוהחלפת מצברים לסיאט טולדו היא לא עניין של מה בכך ודורשת מיומנות, שהרי מדובר על מכשיר בעל קטבים וכבלים שעליהם להתחבר לחלקים שונים ברכב, ולכן אל תנסו להחליף לבד, אלא היעזרו בבעלי מקצוע מיומנים. את המצבר תוכלו לרכוש אצל חברה מקצועית (כמו מאור מצברים) המתאימה את המצבר על פי דגם הרכב ונפח המנוע, ומבצעת התקנה מקצועית של המצבר. מצבר לסיאט טולדו יכול להיות מצבר 55 אמפר או מצבר 50 אמפר, תלוי בשנת הייצור.

כמה עולה להחליף מצבר?

מחירי המצברים משתנים מאחד לאחר ומתומחרים על פי כמות האמפר, המותג וסוג המצבר. כדי לבצע רכישה נבונה, מומלץ לבצע סקר שוק בין החברות השונות, ולבחור מצבר לסיאט טולדו המתאים לסוג הרכב ולקנות אותו רק מגורם מוסמך. דבר נוסף, חשוב מאוד שלא לרכוש מצברים זולים של מותגים שאינם מוכרים, כיוון שמותגים זולים אינם מציעים אחריות ארוכה, ופחות טובים מבחינת האיכות שלהם. ההמלצה היא לרכוש במקום אמין ורק של מותג מוכר כמו  שנפ, ורטה, בוש, סטארט-אפ ועוד – מותגים הנחשבים לשם ודבר בארץ בעולם.

האם אפשר להזמין מצבר לרכב עד הבית?

וודאי! מצבר יכול לשבוק חיים בכל רגע נתון, ולא תמיד אנו ערים לסימנים המעידים על היחלשות המצבר. רק נציין שמקרה זה יכול לתפוס אותנו דווקא כשאנו ממהרים לפגישה חשובה, להוציא את הילדים מהגן או חברה הביתה מאירוע. לכן, חברת מאור מצברים מספקת מגוון סוגי מצברים עד בית הלקוח או עד לרכב. החברה משתדלת להגיע עד אליכם בזמנים הקצרים ביותר ואפילו להגיע באזור המרכז בתוך 30 דקות בלבד ובעלות של 50 שקלים למשלוח. המומחים של מאור מצברים ירכיבו את המצבר בצורה מקצועית, ואתם תוכלו להמשיך לנסוע בבטחה עם הרכב.

מחפשים מצבר 50 אמפר לסיאט טולדו? פנו אלינו עוד היום ותיהנו ממחירים אטרקטיביים, זמני הגעה מהירים ומבחר רחב של מצברים של המותגים הגדולים והמוכרים בעולם – עד 30 דקות הגעה, מצבר החל מ-449 ש"ח!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סיאט: