המצבר הוא חלק חשוב ברכב וחיוני להפעלתו. אז מה עושים כשהמצבר מתקלקל לפתע פתאום? פשוט מתקשרים למאור מצברים ונהנים משירות מהיר ויעיל ישירות עד הבית! וכל זאת במחירים מוזלים.

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב רנו גרנד סניק:

מצבר לרנו גרנד סניק תוצרת סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לרנו גרנד סניק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לרנו גרנד סניק התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו גרנד סניק

מצבר לרנו גרנד סניק – מה בעלי רכב צריכים לדעת?

בעלי רכב רבים נוהגים כל יום ברכב החדש שלהם, אך לא ממש מכירים כל חלק וחלק ברכב, ומה תפקידו. ידע בסיסי הוא חיוני ביותר ויכול לסייע רבות במקרה של תקלה פתאומית באחד מחלקי הרכב, כמו לדוגמה, המצבר של הרכב. לא חייבים להיות מומחים גדולים לכך, אבל כן חשוב לדעת מה תפקיד המצבר ברכב ועל מה הוא משפיע. אז מה הוא תפקיד המצבר? המצבר הוא חלק חשוב ברכב שהופך לחשמל את האנרגיה הכימית. המצבר אחראי, מעבר לפעולת הפעלת מערכות החשמל ברכב ככלל (והתנעה), על אספקת החשמל לאורות, לווישרים, הפעלת המזגן ועל כל מערכות המולטימדיה השונות ברכב כמו מערכות ניווט. כאשר שמים לב שיש בעיות חוזרות ונשנות עם הפעלת או התנעת הרכב, או במידה והמזגן לא מקרר את הרכב כמו שצריך, זהו סימן שיש בעיה ושיש להחליפו במהירות הבזק, אחרת הוא עלול לשבוק חיים לחלוטין ולא תהיה אפשרות להתניע את הרכב.

המומלצים: מצברים לרנו גרנד סניק (Renault Grand Scenic)

מה יכול לגרום לנזק במצבר?

מצברים לא מחזיקים מעמד לנצח, ויש להחליפם בממוצע כל שלוש – ארבע שנים. גם אם המצבר פועל כראוי מעבר לארבע שנים, מומלץ בכל מקרה ללכת לטכנאי רכב ולבדוק את מצב המצבר על מנת לקבל חוות דעת אם יש צורך להחליפו במצבר חדש. עשו זאת כדי להימנע ממצב לא נעים בו המצבר מפסיק לפעול באופן פתאומי. ישנם מצבים בהם יהיה צורך להחליף את המצבר לעיתים תכופות יותר, מכיוון שיש גורמים חיצוניים המשפיעים על אורך חיי המצבר לרעה. גורמים אלה יכולים להיות חום וקור קיצוני, העלולים לפגוע בביצועים של המצבר, התפתחות קורוזיה, חוסר במים מזוקקים, או נזילות שונות.

איך ניתן לבדוק מה מצב המצבר ברכב?

למי שרוצה להיות בטוח שהמצבר שלו עובד ויעבוד כראוי ללא הפתעות לא נעימות, צריך להקפיד לשמור על מצבר תקין וללכת פעם בשישה חודשים לבדוק את מצבו אצל איש מקצוע. הוא יבדוק את תאריך הייצור של המצבר, את מצבו הכללי, ויסתכל האם התפתחה קורוזיה במצבר. במידה ויש להחליפו במצבר חדש, אנו ממליצים לרכוש מצבר אך ורק מהיצרניות המובילות המובילות בשוק כגון : וורטה, שנפ או בוש. אנחנו עובדים מול חברות אלה, שמוכיחות את עצמן כל פעם מחדש, ומייצרות מצברים עמידים, איכותיים ואמינים המחזיקים זמן רב.

מצבר לרנו גרנד סניק – מחירים וכוח אמפר

מצבר לרנו גרנד סניקלרכב מסוג רנו גרנד סניק ניתן לרכוש אצלנו מצברי 50 אמפר ו-55 אמפר. בחירת האמפר תלויה במנוע הרכב, ואין אפשרות להתקין מצבר של 50 אמפר ברכב הדורש 55 אמפר ולהיפך. לכן אנו ממליצים לא לרכוש מצבר חדש ולהתקין אותו באופן עצמאי (למי שאין ניסיון) אלא לעבוד אך ורק מול איש מקצוע. מחירי המצברים לרנו גרנד סניק משתנים בהתאם לאמפר ולחברה ממנה רוכשים את המצבר. אצלנו תוכלו לרכוש מצבר החל מ-449 ש״ח בלבד! אנו ממליצים לכם להתרשם ממחירון המצברים שלנו המופיע באתר ולעשות השוואת מחירים ביעילות, ומזכירים לכם לבדוק את מגוון המבצעים שלנו במידה וקיים דיל על מלאי מסויים.

מאור מצברים עד הבית –  שירות יעיל ואדיב באזור המרכז

אצלנו תוכלו ליהנות מצוות מקצועי ואדיב, לצוות שלנו למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום. אנו מציעים לקהל לקוחותינו בתל אביב ובכל אזור המרכז שירות מהיר עד הבית עם מצבר חדש לרנו גרנד סניק, וכל זאת תוך 30 דקות מרגע ההזמנה. השירות כולל התקנה של המצבר החדש ובדיקה שהכול תקין ועובד בצורה הטובה ביותר על מנת שתוכלו להמשיך כמה שיותר מהר בשגרת חייכם. אצלנו תוכלו להזמין לא רק מצברים איכותיים לרכבים משפחתיים, אלא גם מצברים לקטנועים, אופנועים, משאיות ומצברים לקולנועיות. לכל המצברים שלנו יש אחריות של הנעה בין 12 ל-24 חודשים, לפי העדפת הלקוח. יש לכם תהיות או שאלות? האם הנכם זקוקים לייעוץ לגבי סוגי המצברים השונים? הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם בכל שאלה, ולעזור לכם לבחור את המצבר המתאים לרכבכם.

למה אתם ממתינים? מתקשרים אלינו למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית רנו: