עוד יום שגרתי והופ! המצבר של הרנו קפצ׳ור שלכם מסרב להתניע? יש לנו פתרון בשבילכם! מתקשרים למאור מצברים ונהנים משירות מהיר, הכולל אספקה של מצבר חדש והתקנתו וממשיכים את היום כאילו לא קרה כלום. והכל? במחירים מפתיעים וזולים!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרנו קפצ'ור:

מצברים לרנו קפצ'ור של חברת סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לרנו קפצ'ור עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לרנו קפצ'ור התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו קפצ'ור

מצברים לרנו קפצור – כל מה שרציתם לדעת

רכב מסוג רנו קפצ׳ור הוא רכב פנאי המתגאה בעיצוב מרשים ואטרקטיבי. סביר להניח שמי שרוכש אותו שם לב למערכות המולטימדיה החדשניות המשולבות בו, שהפעלתן תלויה במצבר של הרכב. מצברים לרנו קפצ'ור נעים בין 50 ל-55 אמפר (תלוי בדגם של הרכב), מה שנחשב לכוח אמפר ממוצע. מכיוון שמצברים מחזיקים מעמד בין שלוש לארבע שנים בלבד, במידה והמצבר מתחיל להראות סימני חולשה – מה שיכול להתבטא שמזגן שלא מקרר כראוי, בבעיות בהתנעה, או הפרעות בחשמל, כנראה שזה הזמן להחליף את המצבר כמה שיתר מהר, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמם תקועים באמצע היום עם מצבר תקול ללא יכולת להתניע את הרכב. במידה ואתם זקוקים למצבר חדש לרנו קפצ׳ור אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני ולשמוע על המבצעים שלנו!

המומלצים: מצברים לרנו קפצ'ור (Renault Captur)

איך יודעים איזה מצבר מתאים לרנו קפצ׳ור?

מצבר לרנו קפצ'וראז איןך בוחרים מצבר לרנו קפצ'ור? אחד הדברים החשובים ביותר שבעלי רכב רנו קפצ׳ור צריכים לדעת הוא איזה סוג מצבר הרכב שלהם דורש. יש לדעת שלא כל מצבר מתאים לרכב זה, ושימוש במצבר לא מתאים עלול לגרום לנזק שידרוש תיקון אשר עלול לעלות כסף רב. לכן יש לקרוא את הוראות היצרן – שהגדיר באופן מדויק את סוג המצבר עם כוח האמפר המתאים לרכב זה. אנחנו במאור מצברים עובדים אך ורק עם המצברים מהחברות המורשות והמובילות בשוק המצברים בלבד: שנפ, ורטה או בוש. מצברים אלה הם בעלי תו תקן, הם אמינים ועמידים נגד נזקים שונים (מזג אוויר, קורוזיה, נזילות, רעידות). מי שלא בקיא בהחלפת מצברים, רצוי מאוד שלא יחליף את המצבר התקול באופן עצמאי אלא יעבוד מול איש מקצוע. בצורה זו נמנעים מתקלות ומבטיחים נסיעה מהירה ובטוחה לאחר החלפת המצבר.

איך לשמור על המצבר החדש לאורך זמן?

גם אם החלפתם מצבר לרנו קפצ׳ור, על מנת שהוא יחזיק מעמד לפחות ארבע שנים מיום ההחלפה, כדאי להקפיד על מספר כללים שישמרו עליו:

  • מומלץ לערוך בדיקה שגרתית של המצבר פעם בחצי שנה אצל איש מקצוע.
  • נוסעים לתקופה ארוכה לחו״ל? ודאו שמישהו יפעיל את הרכב בזמן הזה מדי פעם, מכיוון שמצברים שלא עובדים לא נטענים.
  • המנוע לא עובד? הימנעו משימוש במזגן או שמיעת מוזיקה ברדיו לאורך זמן.
  • הימנעו מלחנות את הרכב לזמן ארוך במקום לוהט בשמש. חום קיצוני עלול לגרום לנזק למצבר.

למה לבחור במאור מצברים כספק המצברים שלכם?

עם למעלה מ-15 שנה ניסיון בעולם המצברים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות! בסניף שלנו בתל אביב תוכלו ליהנות ממגוון מצברים למגוון רחב של כלי רכב מכל הסוגים ומכל הדגמים השונים. מעבר לכך אנו מספקים מצברים מכל הסוגים לאופנועים, קטנועים, מצברים לקולנועיות ומשאיות, וזאת בכל אזור המרכז. תוכלו למצוא אצלנו מצבר לקטנוע 50 סמ״ק, מצבר לקטנוע 125 סמ״ק, מצבר לקטנוע 250 סמ״ק, ומגוון מצברים של 50, 55, 72, 90 אמפר ועוד. לא בטוחים איזה מצבר אתם צריכים? הצוות המקצועי והאדיב שלנו במאור מצברים ישמח לסייע לכם למצוא את המצבר המתאים לרכב שלכם ולתת לכם את כל המידע לו אתם זקוקים.

שירות מצבר לרנו קפצ'ור עד הבית

אנחנו מתגאים במיוחד בשירות המהיר שלנו באזור תל אביב וערי הסביבה, שירות שהקמנו מתוך הבנה של צרכי הלקוחות שלנו. במידה ונתקעתם באופן פתאומי ללא מצבר, בין אם הוא שבק חיים לפתע פתאום או אם גיליתם שהוא עומד אוטוטו לסיים את חייו, תוכלו ליהנות משירות אספקת מצבר לרנו קפצ'ור במהירות על ידי המקצוענים של מאור מצברים. איך זה עובד? פשוט מאוד! אתם מתקשרים אלינו ואנחנו מגיעים אליכם תוך 30 דקות עם מצבר לרנו קפצ׳ור עד הבית חדש מהניילונים! מעבר לכך, אנו נעשה בדיקה מקיפה לוודא שהמצבר החדש עובד כשורה כדי שכל מה שיישאר לכם לעשות הוא להמשיך בשגרת חייכם במהירות הבזק.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!   

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית רנו: