כדי שלא תתקעו ברגע הכי לא מתאים עם האופנוע, בקשו ממשווק המצברים מצבר לאופנוע Yuasa, המצבר הנפוץ והאמין למזג האוויר הישראלי.

מצבר לאופנוע Yuasa (יואסה) במחיר מיוחד:

מצברים לאופנוע Yuasa איכותיים ובאחריות יצרן מלאה החל מ 500 ש"ח

שירות החלפת מצבר Yuasa עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר יואסה לאופנוע עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

מצבר לאופנוע Yuasa

מצברים קטנים וביצועים גדולים: מצבר לאופנוע Yuasa

כלי רכב קטנים כמו טרקטורונים, אופנועים וסירות עושים שימוש במצברים קטנים יותר. מצברים אלה הם בעלי משקל נמוך יותר בהשוואה למצברי הרכב הגדולים, כדי לא לפגוע בביצועי כלי הרכב. מזג האוויר בארץ הוא חם במיוחד ומצבר לאופנוע Yuasa מותאם לתנאים האלה ויבטיח לכם ביצועים טובים ואורך חיים גבוהה.

המצבר הזה הוא מסוג מצברי עופרת וחומצה, כמו כל מצברי הרכב הנפוצים, וזאת הסיבה שמשווק מורשה חייב לפנות את המצבר הישן למחזור לפי פרוטוקול משרד התחבורה.

התקנת מצבר לאופנוע Yuasa על ידי משווק מורשה

התקנת מצבר לאופנוע דומה להתקנת מצבר במכוניות:

  • יש לבצע בדיקה של מערכת הטעינה באופנוע הקרויה אלטרנטור. מערכת זו מנצלת את סיבובי המנוע כדי להפוך סיבובים אלה לחשמל ובעזרתו להטעין את המצבר מחדש. תקלה במערכת האלטרנטור יכולה לקצר את חיי המצבר בצורה משמעותית.
  • לאחר בדיקת מערכת הטעינה יש לבצע התאמת מצבר לפי דרישות המנוע ומערכת הסטרטר שלו.
  • לאחר מכן צריך להתקין את המצבר לאופנוע יואסה (Yuasa), תוך כדי בדיקת החיבורים למנוע כדי לוודא שחיבורים אלה נקיים משמנים, לכלוך וקורוזיה שיכולים לפגום במעבר הזרם מהסוללה לאופנוע.

כמה עולה מצבר לאופנוע Yuasa?

מצבר לאופנוע יואסה מגיע במספר גדלים ומתאים למגוון אופנועים לפי הצרכים השונים, ובדרך כלל המצברים הנפוצים הם בקיבולת 8, 18, 14 אמפר. אצלנו במאור מצברים תמצאו את כל מגוון המצברים לאופנועים!
אצלנו במאור מצברים מחיר מצבר לאופנוע Yuasa מתחיל ב 500 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודל האמפר. התקנת מצבר אצלנו תבטיח לכם אחריות יצרן מקורית המתחילה ביום התקנת המצבר וכך אתם נהנים מתקופת אחריות ארוכה במיוחד.

החלפת מצבר לאופנוע Yuasa עד הבית עם מאור מצברים

האופנוע לא מתניע? אנחנו נחסוך לכם את הגרירה ונגיע אליכם במסגרת שירות מצבר לאופנוע יואסה עד הבית! למאור מצברים צוות טכנאי שטח מיומנים המתמחים בהחלפת מצברי רכבים, מצברים לאופנועים, מצברים לקטנועים ועוד בכל מקום, תוך כדי הקפדה על התקנה מקצועית ושימוש במצברים באיכות הגבוהה ביותר.

לקוחות שלנו מספרים