כשהמצבר לרכב שלכם מתקלקל לחלוטין זו לא סיבה להיכנס ללחץ, כי יש פתרון מהיר! פשוט מתקשרים למאור מצברים ונהנים מאספקת מצבר חדש עד הבית, וכל זאת במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס!

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב קיה פורטה:

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי VARTA מ-630 ₪

שירות החלפת מצבר לקיה פורטה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לקיה פורטה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה פורטה

קיה פורטה – אילו מצברים מתאימים לרכב זה?

קיה פורטה הוא רכב שבראש ובראשונה מיועד למשפחות, והוא חיוני להתניידות המשפחה כולה באופן שוטף ויומיומי. בין אם מדובר על הסעה של הילד לחוג פסנתר, הסעות לבית הספר או חופשה משפחתית – הרכב צריך להיות זמין כל הזמן. אם באופן פתאומי המצבר של הרכב שובק חיים, משמעות הדבר היא שלא ניתן להתניע את הרכב – ויש צורך בפתרון מיידי ומהיר על מנת ששגרת החיים של כל המשפחה לא תשתבש לחלוטין. בדיוק למקרים מסוג זה אנו מספקים שירות החלפת מצבר חדש לרכב קיה פורטה עד הבית תוך 30 דקות מרגע ההזמנה, כדי שתוכלו להמשיך מהר ככל האפשר בשגרת חייכם. בסניף שלנו בתל אביב יש לנו מלאי גדול של מצברים לעשרות סוגי מכוניות ולכן אנחנו יכולים לספק שירות מהיר בהתראה קצרה בלבד – לנוחיותכם.

מצברים מומלצים לקיה פורטה (Kia Forte)

איך יודעים איזה מצבר לבחור לקיה פורטה?

אם אתם לא ממש בקיאים בעולם הרכב, ובמיוחד בהבדלים השונים בין המצברים וכוחות האמפר שלהם, אתם עלולים להזמין בטעות את המצבר הלא נכון לקיה פורטה שלכם. מאוד חשוב לדעת שלא כל מצבר מתאים באופן אוטומטי לקיה פורטה, אלא תלוי בכוח האמפר הספציפי שהוגדר על ידי יצרן הרכב בלבד. כדי לא להסתבך עם יותר מדי הגדרות טכניות, אנחנו ממליצים לכם להתייעץ איתנו קודם כל, על מנת שנוכל לסייע לכם למצוא את המצבר הנכון לקיה פורטה, בה ניתן להתקין מצבר של 50 או 55 אמפר לשעה – כל זאת בהתאם לדגם המכונית שלכם. מעבר לכך, מומלץ לא להתקין את מצבר לקיה פורטה באופן עצמאי על מנת לא לגרום לנזק מיותר שיעלה כסף רב לתקן, אלא לעבוד אך ורק מול אנשי מקצוע. כך אתם יכולים לחזור לשגרת חייכם במהירות הבזק וללא חששות.

כמה עולה מצבר לקיה פורטה?

מצבר לרכב קיה פורטה

מצבר לרכב קיה פורטה

בין אם מדובר על מצבר לקיה פורטה שהתקלקל באופן פתאומי, או על מצבר שעומד לפוג תוקפו ואתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, תוכלו להזמין מצבר חדש אצלנו דרך הטלפון, בסניף שלנו בתל אביב, או ישירות באתר. מכיוון שהמחירים של המצברים משתנים בהתאם לסוג המכונית, כוח האמפר, והחברה המייצרת, לא ניתן לומר באופן מדויק מחיר המצבר. על מנת לקבל הערכה כללית, אתם מוזמנים להסתכל במחירון המעודכן שלנו באתר, ולערוך השוואה. חשוב לציין כי אנחנו במאור מצברים עובדים אך ורק עם החברות המובילות בשוק המצברים כגון – וורטה ושנפ. מצברים אלה הם אמינים ואיכותיים בצורה משמעותית לעומת המתחרים שלהם בשוק. היתרון הגדול של רכישת מצבר חדש אצלנו היא מגוון המחירים האטרקטיביים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו, הכוללים מחירים מעולים והנחות על מגוון המצברים שלנו בחנות. לידיעתכם: ניתן לרכוש אצלנו מצברים לקיה פורטה החל מ-480 ש״ח בלבד!

מאור מצברים – שירות מהיר בכל אזור המרכז!

בסניף הראשי שלנו בתל אביב תוכלו ליהנות ממגוון גדול ועשיר של מצברים שונים, גם מצברים חדשים וגם מצברים משומשים. בין אם מדובר על מצבר להונדה ג׳אז, מצבר ליונדאי טוסון, מצבר לסיאט איביזה, לאופנועים, קולנועיות, אופנועים, קטנועים או מצבר למשאית, אצלנו תוכלו למצוא את מבוקשכם. מעבר לכך, אנו מספקים שירות אספקת מצבר והגעה עד לבית הלקוח במהירות הבזק, וזאת בכל אזור המרכז: כפר סבא, ראש העין, רחובות, מצברים בנס ציונה ועוד. אחד היתרונות הבולטים בעבודה איתנו היא שאתם מקבלים אחריות מלאה הנעה בין 12 ל-24 חודשים על כל מצבר חדש שאתם קונים.

שירות אדיב ומקצועי כבר למעלה מ-15 שנה!

בכל מה שקשור למצברים לא מתפשרים. אנחנו במאור מצברים מתגאים בקהל לקוחות גדול ונאמן, מספקים מענה אדיב בכל שאלה ומשמשים כיועצים לקהל הלקוחות הנאמן שלנו. אנו מזמינים אתכם להציץ במחירון המצברים המעודכן שלנו באתר, על מנת לערוך השוואת מחירים. אם אתם זקוקים למענה מהיר וסיוע בבחירת כוח האמפר המתאים לרכב שלכם באופן ספציפי, פשוט הרימו אלינו טלפון ונשמח לסייע לכם!

אל תחכו! להזמנת מצבר לקיה פורטה התקשרו למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית קיה: