מצברים מחזיקים מעמד בממוצע כשלוש עד ארבע שנים בלבד. לכן, במידה ויש חשש לכך שהמצבר בקיה סורנטו שלכם מראה אותות עייפות, זה הזמן להתקשר למאור מצברים ולהחליפו בחדש. אצלנו תהנו ממגוון מצברים זולים וממחירים שווים לכל כיס.

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב קיה סורנטו:

מצברים לקיה סורנטו מבית בוש 72 אמפר החל מ- 639 ₪ 

מצברי שנפ 72 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לקיה סורנטו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לקיה סורנטו שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה סורנטו

מצברים – מהו תפקידם בקיה סורנטו?

רצוי שכל מי שמחזיק ברשותו רכב, יידע קצת על הצורה בה הרכב שלו עובד. גם אם אין צורך בלהיות מומחים גדולים ולהבין איך המנוע עובד מבחינה טכנית, הבנה בסיסית של כל חלק וחלק תסייע באופן משמעותי להבין מה מקור הבעיה במקרים של תקלה או נזק לרכב.

לכן לפני הכול, נציג בפניכם מספר נושאים בסיסיים אודות מצבר הרכב: תפקידו העיקרי של המצבר הוא להוביל חשמל לרכב עצמו ולתת מספיק כוח להתנעת הרכב. המצבר אחראי גם על אספקת החשמל (מה שנקרא כוח אמפרז׳) לצורך הפעלת המזגן, הווישרים, מערכות התאורה ברכב, מערכות המולטימדיה כמו הרדיו והג׳י. פי. אס. כשיש תקלה במצבר, לא יהיה ניתן להתניע את הרכב כלל – מה שמצביע על כך שחייבים להחליף את המצבר התקול בקיה סורנטו בדחיפות.

מצברים מומלצים לקיה סורנטו (Kia Sorento)

איזה סוגי מצברים ישנם ועל מה יש לשים לב כשרוכשים מצבר חדש?

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדעת לפני שקונים מצבר חדש, הוא שלכל סוג רכב יש את המצבר המתאים לו, לפי הגדרות היצרן. לכל מצבר יש כוח אמפר מוגדר מראש, ולכן ברכב מסוג קיה סורנטו ניתן להשתמש אך ורק במצבר עם כוח האמפר שהיצרן הגדיר לו. במקרה זה מדובר על מצברים עם כוח אמפר של 100 אמפר מסוג AGM, ויש מצברים לדגמים הישנים יותר, הנעים בין 95 אמפר או פחות – מצבר של 80 אמפר ושל 72 אמפר. ישנם הרבה סוגי מצברים בשוק, המיוצרים על ידי חברות שונות. אנחנו במאור מצברים ממליצים לעבוד אך ורק עם החברות המובילות בשוק: שנפ, וורטה. מצברים אלה (אותם ניתן להזמין מאיתנו בכל עת) נחשבים ליציבים, עמידים ואמינים ביותר, כך ניתן להיות בטוחים שהם יחזיקו מעמד לשנים רבות. זקוקים למצבר לקיה סורנטו? התקשרו אלינו או הזמינו ישירות בסניף שלנו בתל אביב.

מה לעשות כשהמצבר לקיה סורנטו לא עובד?

מצבר לקיה סורנטו

מצבר לקיה סורנטו

כשהמצבר ברכב מתקלקל, מדובר על סיטואציה מאוד לא נעימה המשבשת את מהלך היום בצורה משמעותית. במיוחד אם אתם ממהרים בדיוק לעבודה לפגישה חשובה עם לקוח והרכב מסרב להתניע, יכולות להיות לכך השפעות עתידיות. בדיוק מהסיבה הזו, החלטנו להתחשב בצרכי הלקוחות שלנו ולספק את הפתרון המושלם למצבים אלה: שירות מהיר ויעיל עד הבית של החלפת מצבר. פשוט מתקשרים אלינו עם כל הפרטים על סוג הרכב שלכם ואנחנו מגיעים אליכם במהירות הבזק תוך 30 דקות עם מצבר חדש לקיה סורנטו. השירות שלנו כולל לא רק החלפה של המצבר הישן במצבר חדש המותאם לרכב שלכם, אלא גם בדיקה שהמצבר פועל כמו שצריך ברכב. כך אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם יכולים להמשיך את שגרת היום שלכם כמתוכנן, ולהגיע ליעד שלכם במהירות, וללא בזבוז זמן יקר מדי.

איזה מצברים ניתן לרכוש אצלנו במאור מצברים?

אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים חדשים או מצברים משומשים לכל סוגי הרכבים, אבל גם מצברים המיועדים לקטנועים, קולנועיות, אופנועים ולמשאיות. אצלנו תוכלו למצוא מצבר של 95 אמפר, 72 אמפר, 65 אמפר, מצבר 80 אמפר וכל זאת המחירים אטרקטיביים וזולים, המתאימים לכל כיס. את המחירים למצברים תוכלו לראות באתר האינטרנט שלנו או להסתכל על המחירון המעודכן שלנו באתר ולהשוות מחירים בין המצברים השונים. אחד היתרונות הבולטים בעבודה מולנו היא האחריות המלאה על המצברים שלנו, שאורכם בין 12 ל-24 חודשים.

מאור מצברים – המקצוענים שלכם בתחום המצברים

כשמדובר על מצברים צריך לעבוד רק עם האנשים המקצועיים ביותר, שיכולים לספק לכם שירות מעל ומעבר למצופה ולספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו. לנו במאור מצברים יש מעל ל-15 שנות ניסיון ואנו נשמח לספק לכם את כל המידע שאתם זקוקים לו. יש לכם שאלות בעניין מצברים? או אולי אתם זקוקים להמלצה ספציפית, או הסבר על המצברים השונים שניתן לרכוש אצלנו? אנו נשמח לספק לכם את כל המידע!

אז למה אתם מחכים? להזמנת מצבר לקיה סורנטו מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית קיה :