המצבר לקיה נירו שלכם ״סיים את הקדנציה״? אין צורך להיכנס ללחץ מיותר. עם מאור מצברים אתם בידיים טובות ותוכלו ליהנות משירות ייחודי של אספקת מצבר חדש המותאם לרכב שלכם עד הבית תוך 30 דקות הגעה. וכל זאת במחירים נוחים ושווים לכל כיס.

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב קיה נירו:

מצבר סטארט אפ 50 אמפר לקיה נירו החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית SCHNAPP החל מ-480 ₪

מצברי וורטה החל מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לקיה נירו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לקיה נירו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה נירו

קצת מידע בסיסי על מצבר לקיה נירו

אנחנו חושבים שכל בעל רכב צריך לדעת דבר או שניים על המצבר ברכב שלו, ידע שאף לא יזיק – אז מהו המצבר ומהו תפקידו העיקרי ברכב? המצבר הוא בעצם סוללה הנמצאת בתוך קופסה שבתוכה נוזל כימי. תפקידו המרכזי של המצבר ברכב הוא התנעתו, ובעזרתו מופעלת כל המערכת החשמלית ברכב. בעזרת החשמל ניתן להפעיל את החיישנים השונים ברכב (כמו מד הדלק), ווישרים, אביזרי מולטימדיה כמו הרדיו, את מערכת הג׳י.פי.אס המובנית הרכב, את המזגן, את התאורה והאורות. לכל מצבר יש כוח אמפר, המוגדר על ידי היצרן של הרכב באופן ספציפי. רכבים קטנים יזדקקו למצבר עם כוח אמפר קטן יחסית, הנע בסביבות ה- 50 אמפר, בעוד שמכוניות גדולות, כמו רכבי מנהלים לדוגמה, יכולים להגיע לכוח אמפר של 70 ואף 100 כוח אמפר (למשל מצבר ברכב מרצדס ברוב הדגמים יהיה בעל כוח אמפר גבוה). אם כך, כשהמצבר לא עובד, מצב שיכול לקרות מסיבות שונות, משמעות הדבר שלא ניתן להתניע את הרכב ויש צורך בהחלפה מיידית של המצבר. מצברים, גם האיכותיים שביניהם, יחזיקו בממוצע מעמד בין שלוש לארבע שנים בלבד.

מצברים מומלצים לקיה נירו (Kia Niro)

איך ניתן לשמור על המצבר כדי למנוע תקלות?

הדבר הראשון שיש לדעת כשקונים מצבר חדש לרכב קיה, הוא להקפיד לרכוש את המצבר אך ורק מאחת החברות המובילות בשוק, המבטיחות מצברים אמינים ועמידים אשר יכולים להבטיח נסיעה בטוחה ללא תקלות או בעיות לאורך זמן. בין החברות המובילות בשוק ניתן למנות את חברות כמו: שנפ, וורטה  ובוש. אנחנו במאור מצברים עובדים מול חברות אלה בלבד ומבטיחים לקהל לקוחותינו אחריות יצרן מלאה על המצבר הנעה בין 12 ל-24 חודשים. בנוסף, למי שרוצה להימנע מתקלות פתאומיות ולא צפויות (לפני נסיעה לחופשה לדוגמה), אנו ממליצים לעשות בדיקה למצבר פעם בשלושה חודשים או מקסימום פעם בחצי שנה, אצל מכונאי רכב, כדי לראות מה מצב המצבר והאם הוא זקוק להחלפה בזמן הקרוב. בדיקה כזו יכולה לספק אינדיקציה על נושאים כמו: רמת המים המזוקקים במצבר, בדיקה אם יש נזילות או התפתחות של קורוזיה במצבר.

איזה מצבר מתאים לרכב מסוג קיה נירו וכמה הוא עולה?

מצבר לקיה נירומכיוון שקיה נירו הוא רכב פנאי קטן יחסית, הוא זקוק למצברים בקיבלות של 50 אמפר או 55 אמפר בלבד (תלוי בדגם של הרכב). מחירי המצברים משתנים בין מצבר למצבר, וכמובן שהמחיר מושפע גם מהחברה המייצרת, וגם מסוג הרכב שברשותכם. על מנת לבדוק את המחירים של מצברים לקיה נירו, תוכלו לעיין במחירון המעודכן שלנו המופיע באתר, בו מופיעים המחירים השונים לפי החברות שאיתן אנו עובדים. נציין שהמחיר ההתחלתי למצבר אצלנו הוא – 449 ש״ח בלבד! אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את המבצעים השונים שמתפרסמים אצלנו באתר, ומתחייבים למחירים נוחים ואטרקטיביים לקהל לקוחותינו. יש לכם שאלות נוספות בקשר למצבר לקיה נירו? אל תהססו ליצור אתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה.

מאור החלפת מצברים עד הבית  – מצברים זה ההתמחות שלנו

כבר למעלה מ- 15 שנה שאנחנו מספקים לקהל לקוחותינו במרכז הארץ (הסניף שלנו נמצא בתל אביב אבל אנחנו מגיעים גם לערים השכנות) שירות ברמה גבוהה. הצוות שלנו במאור מצברים מורכב מאנשים שאוהבים את עבודתם ומקצוענים בתחומם. אנחנו מספקים כל יום שירות מהיר של אספקת מצברים למגוון רכבים שונים כמו: מצברים לדייהטסו, לסיאט, סיאט איביזה, ניסאן קשקאי, סוזוקי, מצברים למרצדס ולעוד דגמים רבים. אצלנו תוכלו ליהנות ממגוון גדול של מצברים גם לאופנועים, קטנועים, קולנועיות ומשאיות, ותוכלו למצוא אצלנו מצברים של שנפ 95 אמפר, מצברים של ורטה עם 45 אמפר, מצבר לקטנוע של 250 סמ״ק ועוד. מחפשים מצבר ספציפי לרכב שלכם? אנחנו מזמינים אתכם להסתכל באתר האינטרנט או להתקשר אלינו ישירות לסניף כדי לשמוע איזה מצברים יכולים להתאים במיוחד לצרכים שלכם! נשמח לעזור לכם בכל שאלה ובכל עת.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית קיה: