הרכב אינו מניע? חלונות החשמל בקושי נסגרים? אולי המזגן נחלש? ייתכן כי המצבר לסוזוקי ספלאש מתחיל להיחלש ויש להחליפו במצבר חדש. אנו במאור מצברים נשמח לספק לכם מצבר חדש, אשר יעניק לכם שקט נפשי, עם אחריות של בין שנה לשנתיים. שירות מצבר עד הבית שלנו כולל הגעה תוך כחצי שעה והתקנה.

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב סוזוקי ספלאש:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ מ-480 ₪

שירות החלפת מצבר לסוזוקי ספלאש עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסוזוקי ספלאש התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי ספלאש

מובן שחכמים יזהו את הסימנים המצביעים על היחלשות המצבר ויחליפו מבעוד מועד, ואחרים יתקעו דווקא בזמן הכי לחוץ ללא יכולת להניע את הרכב. בכל מקרה, כדאי מאוד להכיר את הסימנים הבולטים של היחלשות המצבר.

מצברים מומלצים לסוזוקי ספלאש (Suzuki Splash)

סימני היכר להיחלשות המצבר

  • מצבר לסוזוקי ספלאש

    מצבר לסוזוקי ספלאש

    נורית החיווי דולקת – ברכבים החדשים קיימות נורות חיווי שתפקידן להתריע על בעיה ספציפית ברכב. כאשר נורית המצביעה על היחלשות המצבר נדלקת, עלינו להזמין מצבר לרכב סוזוקי ספלאש. אם אינכם יודעים כיצד הנורית נראית, תוכלו לעיין בספר הרכב ולראות.

  • קושי בהתנעת הרכב – אם הנכם מתקשים להתניע את הרכב או שומעים רעשים מוזרים, סביר להניח שהמצבר מתחיל להיחלש ויש להחליפו, אך כאמור ישנן תקלות נוספות כמו בעיה באלטרנטור, בעיה בחשמל הרכב וכו'. בכל מקרה, יש לגשת לחשמלאי רכב ולבצע בדיקה.
  • נורות מהבהבות על לוח השעונים – סימן נוסף שיכול להעיד על היחלשות המצבר הוא הבהוב של נורות החווי, ולכן יש להיות ערניים ולבדוק את הסימנים הללו, על מנת שלא תתקעו ללא היכולת להתניע את הרכב.
  • מצבר שתוקפו מעל שלוש שנים – אורך החיים של מצבר בממוצע הוא שלוש שנים, ולכן כדאי מפעם לפעם לבדוק את תאריך היצור שלו, כך תוכלו להימנע מבעיות. תוקף המצבר מופיע בחלק העליון של המצבר.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת מצבר לסוזוקי ספלאש?

  • מצבר המתאים לסוג הרכב שלנו ולנפח המנוע בפרט – חשוב מאוד לוודא שהמצבר מתאים לסוג הרכב, מצבר 40 אמפר למשל, אם מדובר על סוזוקי ספלאש. את בחירת המצבר יש לבצע רק על ידי בעל מקצוע המכיר היטב את כל סוגי המצברים ויוכל לסייע לכם לבחור את הדגם המתאים ביותר לסוג הרכב שברשותכם.
  • לרכוש מצברים לסוזוקי ספלאש של מותג מוכר – מומלץ לרכוש רק מצבר של מותג מוכר בעולם המצברים ולא לרכוש מצברים זולים של מותגים לא מוכרים, כיוון שהם לא יחזיקו לכם שנים רבות. המותגים המובילים כיום בשוק הם: שנפ, ורטה, מצברי סטארט אפ וכו'.
  • כמה עולה המצבר? שימו לב למחיר של המצבר, כיוון שפעמים רבות בעלי מקצוע יוכלו לנצל את העובדה שהנכם תקועים ללא יכולת להניע את הרכב ולדרוש מחירים מוגזמים. דעו כי מחירי המצברים בשוק מסתכמים בכמה מאות שקלים, תלוי כמובן בדגם ובאמפר שלו.
  • לרכוש מצבר רק ממקום מוסמך בלבד – את המצבר מומלץ לרכוש רק ממקום מוסמך המציע אחריות מלאה, כמו גם מתקינים מיומנים ומוסמכים לביצוע ההתקנה של המצבר, וכן כאמור, התאמה מקצועית והתקנת המצבר ברכב.
  • מתן אחריות על המצבר – בעת רכישת מצבר בדקו היטב כמה זמן אחריות מציע היצרן. לרוב תקבלו בין שנה לשנתיים של אחריויות, כאמור תלוי ביצרן.

מחפשים מצבר לסוזוקי ספלאש? מצבר 40 אמפר איכותי המתאים לאקלים הישראלי? מאור מצברים מתמחה באספקת מצברים באזור המרכז, כך שתוכלו להזמין מצבר לרכב סוזוקי ספלאש עד הבית, המתאים לסוג הרכב שלכם ולקבלו במהירות האפשרית עד לפתח ביתכם או עד למקום בו נמצא הרכב. ההתחייבות היא עד 30 דקות הגעה, מצבר החל מ-449 ₪.

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית סוזוקי: