מעוניינים לקבל עוד היום מצבר לסוזוקי סלריו עד הבית? למאור מצברים יש את השירות המושלם עבורכם: מצבר לרכב בהגעה עד חצי שעה לבית או למקום העבודה, כולל ייעוץ מקדים לגבי המצבר הנכון לרכבכם וכמובן, מענה מהיר ואדיב.

מצברים לסוזוקי סלריו במחירים מיוחדים:

מצברים לסוזוקי סלריו 50 אמפר של חברת START UP החל מ- 449 ₪ 

שנפ מצברים מסוג 46 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 46 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסוזוקי סלריו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסוזוקי סלריו בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי סלריו

בחירת מצבר לסוזוקי סלריו: זה לא עד כדי כך מסובך

כמו כל דבר שקשור לרכב, גם בחירת מצבר לרכב יכולה להיתפס כמטלה לא קלה בכלל. למרות שגם במקרה הזה מומלץ כמו תמיד לפנות למומחים (ועוד מעט נסביר על כך מעט יותר), אולם יותר מכך: חשוב שכל אחד יכיר את החוקים הבסיסיים של חיפוש ובחירת מצבר לסוזוקי סלריו ובכלל, שכן זהו תחום שיכול לסייע לכולנו.

המומלצים: מצברים לסוזוקי סלריו (Suzuki Celerio)

מה זה מצבר?

מצבר הוא מכשיר הדומה לסוללה, אשר עובד פחות או יותר על אותו עקרון (קיימים בו שניים או שלושה חומרים המגיבים זה לזה ויוצרים "חשמל" המועבר דרך שני קטבים לרכב). מצבר רגיל מורכב מחומצה ייעודית, לוחות עופר ומים מזוקקים, אולם קיימים גם מצברים מסוגים אחרים. לכל מצבר, לא משנה מאיזה סוג, קיים תוקף של עד 4 שנים מתאריך הייצור.  אולם, במידה והתקנתם מצבר אשר תאריך הייצור שלו רחוק מתאריך ההתקנה, קחו בחשבון שהוא יכול להתקלקל יותר מהר. המצבר הוא לב לבה של מערכת החשמל ברכב.

על מה לא לוותר בעת רכישת מצבר לסוזוקי סלריו?

  • מצבר לסוזוקי סלריוהתאמת המצבר לדגם, כולל שנתון הרכב – אנחנו רגילים לחשוב שהקיבולת של המצבר (מצבר 65AH או מצד שני מצבר שהוא 80 אמפר וכד') היא המרכיב החשוב ביותר שיסייע לנו לבחור אחד, אולם גם אם זה נכון, עדיין לא ניתן להתפשר על שאר מאפייני המצבר, כמו: אורך ורוחב מדויקים, קטבים, סוג המצבר ככלל, ועוד.
  • אחריות, גם אם קצרה יחסית, על המצבר – אחריות היא דרך מצוינת לגלות עד כמה היצרן או החברה שמשווקת את המצברים מאמינה במצבר עצמו. אולי מספיקה לכם אחריות של שנה בלבד (בייחוד אם אתם מתכננים למכור את האוטו בקרוב וכד') אך בכל מקרה – אל תוותרו על האחריות, פשוט חבל.
  • חברה מייצרת מוכרת וידועה כאמינה – אמינות היא הדבר הראשון שעליו לא מתפשרים בבחירת מצבר, ולכן מומלץ לרכוש מצבר מחברה משווקת אשר תוכל להציע לכם מגוון אפשרויות של מצברים שיוצרו על ידי החברות המובילות בשוק. בין היצרניות המומלצות בישראל, ניתן למצוא את: שנפ, וורטה ועוד.
  • מצבר שיוצר עבור פעילות במדינות חמות – מצברים רבים בעולם, איכותיים ככל שיהיו, פשוט אינם מיוצרים עבור פעילות במדינות חמות, מה שעלול להפריע להם, תאמינו או לא, לפעול גם בחורף. בהמשך לאמור לעיל אודות בחירת מצבר מחברה מוכרת ואמינה, היינו ממליצים לכם לבחור מצבר אשר יוצר מראש על ידי חברה מוכרת שיודעת כיצד להתאים את המצבר לתנאי אקלים קיצוניים יחסית מבחינת החום.

מצבר לסוזוקי סלריו עד הבית מזמינים רק ממאור מצברים!

חברתנו מציעה ללקוחותיה מצברים איכותיים, בעלי אחריות יצרן נרחבת ושירות התקנה מהיר, הכולל התקנת מצבר לרכב סוזוקי סלריו עד הבית בהגעה של עד חצי שעה בלבד, בהתאם למיקום שלכם. למי שזקוק למצבר בעיר תל אביב נוכל להגיע אפילו בתוך 15 דקות! המצברים שלנו מותאמים לאקלים הישראלי, נבחרים בקפידה ומותאמים לכל לקוח ולקוח לפי מאפייני הרכב המלאים!

בחירת מצבר לרכב עם מאור מצברים היא קלה, נוחה והכי חשוב – בטוחה! לפרטים נוספים והצעות מחיר משתלמות למצברים זולים ואיכותיים ומצברים במחיר הוגן, צרו קשר בהקדם. 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סוזוקי: