יש לכם רכב סוזוקי ויטרה והמצבר הלך? לחברת מאור מצברים שירות התקנת מצבר לרכב עד הבית, עם מגוון מצברים איכותיים להציע לכם, ועם ידע מקצועי אודות מצבר לסוזוקי ויטרה שיסייע לכם לבחור את המצבר הנכון!

מחיר משתלם עבור מצבר לרכב סוזוקי ויטרה:

מצבר לסוזוקי ויטרה של START UP החל מ-449 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לסוזוקי ויטרה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסוזוקי ויטרה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי ויטרה

כיצד מבצעים טיפול ותחזוקה למצבר לסוזוקי ויטרה?

מצבר הוא אחד החלקים המשמעותיים ברכב, מכיוון שתפקידו להזרים חשמל לצרכים שונים כמו לצורך הנעת הרכב, האזעקה, הפעלת החלונות החשמליים, להפעלת מערכות המולטימדיה ועוד. המצבר צריך להיות מותאם לחלוטין לדגם ושנת הייצור של הרכב (למשל לסוזוקי ויטרה, יתאים בדרך כלל מצבר 46 אמפר או מצבר 60 אמפר). כאשר המצבר שובק חיים, לא נוכל להתניע את הרכב ולבצע בו שימוש. על מנת לשמור על תקינות המצבר, הבאנו בפניכם כמה טיפים מצוינים לטיפול ותחזוקת המצבר, כך תוכלו ליהנות ממנו קצת יותר.

בכל מקרה, חשוב לדעת שאורך החיים של מצבר לרכב עומד בממוצע על שלוש שנים, ולכן מומלץ לבדוק מפעם לפעם את תאריך היצור, על מנת שלא להיתקע עם מצבר אשר שבק חיים באמצע הכביש, או דווקא כאשר הנכם ממהרים לפגישה חשובה, להוציא את הילד מהגן או סתם כך לאחר יום עבודה.

המומלצים: מצברים לסוזוקי ויטרה (Suzuki Vitara)

אז בואו נראה מה צריך לעשות כדי לשמור על תקינות מצבר לרכב:

בדיקת גובה מפלס המים – חשוב להבין שכדי לשמור על תקינות המצבר, עלינו לבדוק אותו לעיתים קרובות. דבר עיקרי שיש לבדוק הוא את גובה מפלס המים במצבר, כאשר ההמלצה היא לבדוק לפחות אחת ל 3 חודשים. חשוב לדעת שמפלס המים במצבר אמור להיות כסנטימטר מעל הלוחות שנמצאות בו, ובמידה וחסר במצבר מים, יש למלא בזהירות.

כיצד ממלאים מים במצבר לסוזוקי ויטרה?

מילוי מים במצברים לסוזוקי ויטרה אינה פעולה מורכבת, אך כאמור יש לבצע אותה בזהירות רבה. יש לפתוח בזהירות את הפקקים הנמצאים בחלקו העליון של המצבר ולהוסיף מים מזוקקים, כאמור, לפחות כסנטימטר מעל הלוחות.

ניקוי לכלוך וקורוזיה המצטברים על המצבר

בחלוף הזמן מצטברים לכלוכים וקורוזיה על קטבי המצבר. למה זה קורה? מכיוון שהקורוזיה נוצרת כתוצאה מגזים הנפלטים מהמנוע במהלך עבודתו וגורמים לה להצטבר בכבלים של המצבר. חשוב לדעת כי על קטבי המצבר, שהם בעצם הכבלים שלו, להיות נקיים מקורוזיה משום שתפקידם הוא להעביר מתח תקין מהמצבר לרכיבים החשמליים השונים ברכב כמו למערכת ההתנעה, חלונות החשמל, למערכת המולטימדיה, האורות ועוד.

** מצברים למגוון רכבי Suzuki רק במאור מצברים! **

מצבר לסוזוקי קרוסאובר 50 אמפר של חברת בוש ב-529 ₪ בלבד במקום 650 ₪

מצברים לסוזוקי גרנד ויטרה תוצרת SCHNAPP ב-480 ₪ בלבד במקום 580 ₪

כיצד מנקים את קטבי המצבר?

מצבר לסוזוקי ויטרהכדי לשמור על העברת מתח תקינה בין המצבר לסוזוקי ויטרה לקטבים שלו, ולאחר מכן לשאר המערכות הדורשות חשמל, כאמור, על הקטבים להיות נקיים ללא לכלוך. את הניקוי מבצעים על ידי מים חמים הגורמים ללכלוך להסתלק. אולם, חשוב להבין כי טרם ביצוע הניקוי, כדאי לדעת כיצד לבצע זאת בצורה מקצועית על פי שלבים. הבאנו בפניכם את התהליך:

ראשית, יש לכבות את מנוע הרכב, לנתק את ראש כבל המינוס מהמצבר ולאחר מכן את ראש כבר הפלוס. כעת יש לשפוך מים חמים על גבי הקטבים ועל ראשי הברזל הנמצאים במצבר. לאחר שפיכת המים, מומלץ לנקות עם מברשת ברזל בשני הקטבים, עד להסרת כל הלכלוך שהצטבר. לאחר מכן נגבו היטב את הקטבים עם סמרטוט יבש וחברו את ראשי הכבלים למצבר.

את פעולה זו מומלץ לבצע אחת לחצי שנה לפחות, כך תוכלו ליהנות מהמצבר למשך שנים רבות. זמן נוסף שכדאי לבצע זאת, במידה והנכם טסים לחופשה לתקופה ארוכה, או מתכוונים לא לנסוע עם הרכב לתקופה של יותר משבוע. הניקוי יאריך את חיי המצבר וישמור עליו.

מחפשים מצבר לסוזוקי ויטרה? מצבר 60 אמפר או מצבר 46 אמפר? הגעתם למקום הנכון! חברת מאור מצברים מספקת מצברים לבית הלקוח עד 30 דקות הגעה, מצבר החל מ-449 ש"ח. החברה מתחייבת להגיע בזמנים הקצרים ביותר, ולהעניק שירות מקצועי ואישי לכל לקוח, הכולל התקנת מצברים של החברות האיכותיות בשוק, כמו שנפ, וורטה. 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סוזוקי: