תקועים בבית כי הרכב לא מתניע? אין צורך להמתין שעות למצבר חדש! הכירו את שירות מצבר לסקודה יטי עד הבית של מאור מצברים: אנחנו מגיעים אליכם במהירות, מתקינים, בודקים שהכל עובד ומאפשרים לכם להמשיך ביומכם ללא דאגה!

מחירים משתלמים על מצבר לרכב סקודה יטי:

מצברי שנפ 50 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 50 אמפר החל מ- 540 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסקודה יטי עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסקודה יטי בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453החלפת מצבר לסקודה יטי

סוגי המצברים הנפוצים בכלי רכב

קיימים כמה מצברים הנפוצים בכלי רכב שונים ובמכוניות כיום, כשהמצבר הנפוץ ביותר הוא מצבר חומצה-עופרת. מצבר זה, מבוסס על לוחות עופרת וחומצה, וכן מים מזוקקים. אולם, קיים סוג נוסף של מצבר שהינו מעין חומצה-עופרת והוא מצבר הג’ל, שבו יש ג’ל במקום נוזל חומצה. סוג נוסף וחדש של מצברים הוא מצבר סטארט אנד סטופ. מדובר במצבר שיוצר מראש כדי להתאים לרכבים עם מערכת הפעלה שמסייעת לרכב לדומם את המנוע בעת עצירה ממושכת, גם אם מדובר במספר פעמים בנסיעה. מצבר פחות נפוץ ברכבים הוא מצבר הפריקה העמוקה. מצבר זה מסוגל להזרים חשמל רב לטווח זמן ארוך יחסית, אך פחות מתאים להתנעה של רכבים.

המומלצים: מצברים לסקודה יטי (Skoda Yeti)

מהו האמפר במצבר לסקודה יטי ובכלל?

האמפר הוא הקיבולת של המצבר או החשמל שהמצבר מעביר לרכב בזמן נתון. הקיבולת היא הפרמטר המרכזי בבחירת מצברים ולכן, כשאומרים למשל מצבר 55 אמפר או מצבר 50 אמפר (המצברים המתאימים לסקודה יטי), מתכוונים למצבר שזוהי הקיבולת שלו, לרוב ל-20 שעות של פעילות. עם זאת, יש למצבר גם קיבולת התנעה או זרם התנעה, הכולל את הזרם המופק בהתחלה, רק לשם התנעת המנוע. מדובר בקיבולת גבוהה מאוד.

האם לסמוך רק על נתוני הקיבולת של המצבר?

מצבר לסקודה יטילא, מכיוון שבמצברים כיום יש הרבה מאוד נתונים שצריך לקחת בחשבון. בחירת מצבר לסקודה יטי צריכה להיעשות בצורה הכי מדויקת לרכבים. לכן, מומלץ לבחון קודם את נתוני המצבר הקיים ברכב כבר או את הנתונים שעליהם המליץ היצרן. קחו בחשבון, רכישת מצבר שלא מתאים לדגם שלכם יכולה לפגוע ברכב במגוון דרכים. קחו בחשבון גם את שנת הייצור של המצבר, משום שדגמים רבים כוללים מערכת חשמל שונה זה מזה, בהתאם לייצור חדש יותר.

בחרו מצבר שמתאים לישראל 

בישראל ישנו אקלים חם היכול להשפיע על תקינות המצבר. לכן, ההמלצה היא לרכוש מצברים מחברות מתאימות, כמו שנפ, או וורטה למשל – אלו הן החברות המובילות כיום בשוק המצברים הישראלי, משום שהמצברים שלהם מתאימים לפעילות במדינות חמות.

האם מצבר יקר הוא בהכרח טוב?

מצברים יקרים אינם ערובה למצבר איכותי, והאמת שגם מחיר זול. כדי לאזן בין הצרכים השונים שלכם מהמצבר, מומלץ לפנות לחברה מומחית בתחום שתוכל להסביר לכם בפרוטרוט מה אתם מקבלים בכל עסקה. ככלל, המחיר הזול יכול לנבוע מאחריות לא מספקת, מאיכות מפוקפקת וכדומה. אולם, חברות מקצועיות כמו מאור מצברים, מספקות מצברים במחירים הוגנים לעיתים קרובות, כך שניתן להשיג מצברים זולים במיוחד, מבלי להתפשר על התאמה לרכב, איכות או אחריות. שאלו אותנו על מצברים זולים לדגם שלכם ונשמח לסייע.

זקוקים לייעוץ? צוות מאור מצברים עד הבית ישמח לענות על כל שאלה!

יש לנו כאן במאור מצברים צוות של עובדים מיומנים ומקצועיים שישמחו לענות על שאלותיכם ולסייע לכם אם תזדקקו למצבר לסקודה יטי בדחיפות או במצבר עד הבית. אנו נוכל לספק לכם מצבר מצוין, עם אחריות יצרן ובמחיר שפוי והוגן. בנוסף, עם שירות מצבר לרכב סקודה יטי עד הבית, תוכלו לקבל מצבר חדש בזמן הגעה של 30 דקות באזורי שירות רבים במרכז, וכמובן נתקין לכם את המצבר שבחרתם ברכב.

אנחנו יודעים שאתם זקוקים למצבר איכותי דחוף, ולכן נשתדל להגיע אליכם במהירות וביעילות! צרו קשר בהקדם לקבלת הצעת מחיר. 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סקודה: