קשה לחזות מראש באיזה יום בדיוק המצבר ייגמר, אולם תוכלו לסמוך עלינו שנספק לכם מצבר מתאים בזמן קצר. הכירו את שירות מצבר עד הבית של מאור מצברים. השירות כולל התקנה של מצבר לסקודה ראפיד עד הבית ובדיקת תקינות מקצועית! התקשרו או השאירו פרטים עוד היום!

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב סקודה ראפיד:

מצבר סטארט אפ החל מ-450 ₪

מצבר 50 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לסקודה ראפיד עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסקודה ראפיד התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסקודה ראפיד

איזה מצבר לסקודה ראפיד יתאים לרכב שלכם?

חלק מן האנשים חושבים שדגמי רכבים זהים שיוצרו בשנים שונות צריכים את אותו המצבר, אך זו למעשה טעות. למרות שרכבים מאותו הדגם יכולים להיות מן הסתם מאוד דומים אחד לשני, עדיין העובדה שיוצרו בשנתון שונה יכולה להשפיע על מערכת החשמל שהותקנה בהם, מה שמשפיע באופן ישיר על המצבר. מצבר לסקודה ראפיד יהיה בד"כ מצבר 55 אמפר, או מצבר 60 אמפר. כמו כן, בדגמים החדשים, המצבר יכול להיות גם מסוג סטארט אנד סטופ.

המומלצים: מצברים לסקודה ראפיד (Skoda Rapid)

  • בדגמי סקודה ראפיד החדשים המצבר המתאים לרכב הינו מצבר מסוג סטארט אנד סטופ

מצברי סטארט אנד סטופ

ברכבים חדשים מסוימים כיום, קיימת מערכת ייחודית שנועדה לסייע בחיסכון דלק ובמניעת זיהום אוויר מרובה, מערכת המכונה סטארט אנד סטופ. ממש כשמה כן היא, המערכת נועדה לאפשר לרכבים לכבות את המנוע ולהדליק אותו מחדש (המערכת עושה זאת בצורה מעין אוטומטית ע"י הדממת מנוע). כיבוי המנוע בעצירות ממושכות מסייע בחיסכון של דלק, שכן המנוע פועל פחות זמן בפועל. אולם, פעולה כזו יכולה להביא לבלאי רב ומוקדם במצבר רגיל שלא מסוגל בהכרח להפיק תוך זמן קצר את הקיבולת הגבוהה הנדרשת להתנעה, בתדירות גבוהה. לכן, קיימים מצברים ייחודיים אשר נועדו כדי להתאים למערכת הזו.

בחרו במצבר הנכון לרכבכם

גם אם אתם יודעים שברכב שלכם לא קיימת מערכת סטארט אנד סטופ, עדיין לעיתים קיימות מערכות חשמל שונות בשנתונים שונים של רכבים, לכן, לא מספיק לבחון רק את קיומה של מערכת כזו או אחרת ברכב כדי לבדוק איזה מצבר מתאים, אלא לבחון לעומק את נתוני המצבר הנכונים לרכבכם. כיצד עושים זאת? יש לברר מה קיבולת המצבר, סוג המצבר, מידות מדויקות של המצבר (טכנית) וכמובן סוג ייצור / חברה מייצרת. הנתונים האלה צריכים להיות רשומים לכם בחוברת של הרכב, אך ניתן לבקש אותם במידת הצורך גם מן המשווק המורשה או יצרנית הרכב.

פנו לחברת מצברים שאתם יכולים לסמוך עליה

חברת מצברים טובה ואמינה היא כזו שתוכל להציע לכם מצברים שונים, בהתאם לצרכים שלכם. המצברים שאנו מציעים לכם כאן במאור מצברים הם לא רק מצברים זולים ומצברים במחירים אטרקטיביים אלא הרבה מעבר לכך: יש לנו מצברים המגיעים עם אחריות יצרן בטווחים משתנים, לבחירתכם. בנוסף, ניתן למצוא אצלנו גם מצברים במבצע, וחשוב לציין: המצברים האיכותיים שלנו מותאמים לאקלים החם בישראל, שכן הם מיוצרים על ידי חברות הדואגות לכך מראש, כמו  שנפ, וורטה ועוד.

כיצד לשמור על מצבר לסקודה ראפיד לאחר התקנתו?

אם תבחרו לבצע את הרכישה הבאה שלכם אצלנו במאור מצברים, תוכלו לשאול אותנו בכל שלב כיצד ניתן לתחזק את המצבר, במידה ומדובר בסוג מצבר הדורש בדיקה, תחזוקה וכדומה. סוגי מצברים שונים דורשים גם תחזוקה שונה, כמו למשל הצורך בהוספת מים מזוקקים מפעם לפעם, או ביצוע בדיקת קורוזיה. קיימים מצברים מסוימים המכונים מצברים "ללא טיפול", אך זה סוג פחות נפוץ של מצברים. בכל אופן, טוב לדעת שמצבר סטנדרטי צריך לעבור בדיקה כל 6 חודשים בערך.

זקוקים לשירות מצבר לסקודה ראפיד עד הבית? צרו קשר עם מאור מצברים וקבלו הצעת מחיר

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סקודה: