זקוקים ממש עכשיו למצבר להונדה HR-V? במאור מצברים אנחנו מספקים מצבר לרכב הונדה HR-V עד הבית תוך חצי שעה. יש לנו מגוון מצברים להציע לכם, המתאימים לכל דגם מכל שנתון, ונוכל לייעץ לכם בזמן אמת באשר למצבר הנכון לרכבכם!

מחיר משתלם עבור מצבר לרכב הונדה HR-V:

מצברי 46 אמפר להונדה HR-V החל מ – 449 ₪

מצבר 50 אמפר של שנפ החל מ- 480 ₪

מצברי BOSCH (בוש) החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר להונדה HR-V עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות והזמנת מצבר להונדה HR-V עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר להונדה HR-V

האם רכב יכול לפעול ללא מצבר?

המצבר הוא אחד החלקים החשובים ביותר במערכת החשמל של הרכב, משום שהוא ספק החשמל העיקרי. אולם, לצד המצבר קיים גם האלטרנטור (ולעיתים אנשים מתבלבלים ביניהם), שגם בלעדיו הרכב לא יוכל לפעול. אז מה ההבדל ביניהם? ובכן, המצבר הינו הסוללה, כלומר הוא מכיל בתוכו חומרים אשר יודעים להגיב זה לזה ולהפיק חשמל. לעומת זאת, תפקיד האלטרנטור הינו להטעין את המצבר, על ידי המרת האנרגיה המכנית של המנוע לאנרגיה חשמלית. באופן זה, האלטרנטור והמצבר משלימים זה את זה, אם כי המצבר הינו בכל זאת, קצת יותר חשוב.

מצברים מומלצים להונדה HR-V

ועכשיו נתמקד במצבר: מדוע חשוב לוודא שהמצבר של הרכב הולם אותו באופן מושלם?

חשבו על כל מכשיר חשמלי שיש לכם בבית: מה לדעתכם יקרה אם תחברו אליו סוללה קטנה או גדולה מדי? בדיוק כך גם ברכבים. מצברים להונדה HR-V צריכים להיות מותאמים לדגם, וגם לשנתון הרכב. לרכבי הונדה HR-V יתאים בד"כ מצבר 46 אמפר או מצבר 50 אמפר (כאמור, תלוי בדגם), מכיוון שאלה המצברים היחידים שיכולים להעניק לרכב את קיבולת החשמל שהוא זקוק לה. במידה ויותקן ברכב מצבר אחר בעל קיבולת לא מתאימה, ייתכן והמצבר יישחק מהר יותר, או לחלופין – שהרכב לא יקבל מספיק חשמל.

** מצברים למגוון רכבי HONDA רק במאור מצברים! **

מצבר להונדה סיוויק 46 אמפר מבית Schnapp ב-480 ₪ בלבד במקום 580 ₪

מצברים ל Honda Jazz יד שנייה במחיר ב-300 ₪

אז איך בוחרים מצבר להונדה HR-V?

כזכור, יש להתאים את המצבר הן לדגם הרכב וגם לשנתון. את המידע המדויק על המצבר המתאים לרכב שלכם תוכלו למצוא בספר הרכב שקיבלתם עם הרכישה. אולם, חשוב גם לדעת כיצד לקרוא את הנתונים שעל המצבר עצמו. הנתונים המרכזיים הם:

AH – קיבולת המצבר (בד"כ קיבולת ל-20 שעות)

A – זרם ההתנעה שהינו החשמל הרב שיכול להפיק המצבר עבור הרכב בעת ההתנעה.

V – המתח

לכל מצבר ישנן מידות ייחודיות, קטבים וכמובן – תאריך ייצור ותאריך תוקף. כשאתם בוחרים מצבר, הקפידו לבחור אותו גם ע"פ תאריך הייצור. מצבר חומצה עופרת רגיל, מחזיק בדרך כלל עד ארבע שנים מיום הייצור (ולא בהכרח מיום ההתקנה!).

מצברים במחיר הוגן להונדה HR-V

מצבר להונדה HR-Vגם לדגם שלכם ניתן למצוא לא מעט מצברים במבצע ומצברים במחירים נוחים, בהתאם לסוג המצבר שאתם מחפשים, בייחוד אם אתם מעוניינים במצבר חומצה-עופרת. אולם, ייתכן שישתלם לכם יותר לברר באם לדגם שלכם ניתן להתקין מצבר ג'ל או מצבר מהדור החדש, שהוא מצבר שלפעמים עולה קצת יותר אך ללא ספק מחזיק לשנים רבות הרבה יותר ממצבר רגיל.

במאור מצברים אנחנו תמיד זמינים להיוועצות!

במאור מצברים נוכל לספק לכם מצברים איכותיים לכל הדגמים, ובין היתר גם לרכבי הונדה HR-V. נוכל לסייע לכם לבחור את המצבר הנכון, ולהקפיץ לכם אותו הביתה בשירות מצבר לרכב עד הבית תוך חצי שעה, עם אנשי הצוות של מאור מצברים אשר ישמחו להתקין לכם את המצבר ברכב ולוודא שהכל תקין. המצברים שלנו מגיעים עם אחריות יצרן של בין שנה לשנתיים ומיוצרים על ידי חברות מובילות המייצרות מצברים המותאמים לאקלים הישראלי כמו שנפ או וורטה ועוד.

מעוניינים לשמוע על מחירון המצברים הזולים שלנו? התקשרו במהרה ונשמח להעניק לכם שירות הוגן ומהיר! 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית הונדה: