המצבר בהונדה אינסייט שלך גמר את מחזור החיים שלו? התקשר למאור מצברים ותוך חצי שעה הבעיה תהיה כבר מאחוריך בזכות צוות מקצועי אשר יעניק לך שירות החלפת מצבר להונדה אינסייט עד הבית!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב הונדה אינסייט:

מצבר סטארט אפ 40 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 40 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר להונדה אינסייט עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר להונדה אינסייט התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר להונדה אינסייט

מצבר להונדה אינסייט קונים במאור מצברים

הרכב לא מתניע בבוקר? זה הרגע לקנות מצבר להונדה אינסייט.
מצבר הוא הלב של הרכב שלך ותפקידו להתניע את הרכב בבוקר ולדאוג לפעולתן הרציפה של מערכות ההגנה. המצבר מאפשר לנו לפתוח את הרכב בשלט רחוק, גם עם מפתחות קרבה שהם כבר סטנדרט בדגמים החדשים. מצבר "מת" שגמר את מחזור חייו משבית את הרכב ולא מאפשר למכונית לבצע את תפקידה. לכן בעת החלפת מצבר נבחר במצבר איכותי שישרת אותנו שנים רבות ללא הפתעות לא נעימות. משווק מורשה יבטיח לנו מצבר איכותי מבית טוב הכולל אחריות לשנה לפחות ושירות החלפת מצבר גם בשטח.

מצברים מומלצים להונדה אינסייט – Honda Insight

רכב משפחתי היברידי הונדה אינסייט במחיר שווה לכל נפש

אחד המאפיינים החשובים ביותר בבחירת רכב היום הוא צריכת הדלק, וזאת הסיבה שהונדה אינסייט הוא רכב פופולרי בשנים האחרונות. זהו רכב היברידי בעל מנוע בנזין בנפח של 1339 סמ"ק וצריכת דלק נמוכה במיוחד. להונדה אינסייט מבנה רכב קומפקטי המאפשר חניה במקומות מאתגרים כמו רחובות צפופים וחניות קטנות. תכונות אלה הופכות דגם זה לרכב עירוני המועדף כרכב שני במשפחה ועבור אותם אנשים שאיכות הסביבה ומניעת זיהום אוויר חשובים להם.

הונדה אינסייט מאובזרת בצורה בינונית וזאת הסיבה שמחיר רכב זה נחשב מהטובים בקטגוריה שאליה הוא משתייך, ובהשוואה לרכבים היברידיים של חברות אחרות הוא אטרקטיבי במיוחד.

איזה מצבר מתאים להונדה אינסייט?

גם רכב היבריד המצויד בסוללות מנוע גדולות במיוחד זקוק למצבר. התאמת מצבר להונדה אינסייט תיעשה על ידי טכנאי מצברים מורשה שעבר הכשרה ויכול להתאים עבורך מצבר במאפיינים המומלצים על ידי יצרן הרכב. המצבר המומלץ להונדה אינסייט הוא מצבר בעוצמה של 40 אמפר וניתן לבחור מצבר ממגוון יצרנים, לפי תקציב הלקוח והעדפתו האישית.

כמה עולה מצבר להונדה אינסייט?

אצלנו במאור מצברים מחיר מצבר להונדה אינסייט מתחיל ב 449 ש"ח ונקבע סופית על ידי מספר פרמטרים:

  • יצרן המצבר והמוניטין שלו.
  • גודלה הפיזי של הבטרייה, כך שככל שהמצבר גדול יותר מחירו עולה.
  • עוצמת המצבר ודרישות האמפר של מערכות הרכב.
  • תכונות מיוחדות למצברים ייחודיים, כמו מצברים להונדה אינסייט בעלי תכונת הדממת מנוע ברמזור -סטארט סטופ.

מצבר להונדה אינסייט הוא קטן יחסית ודרישת העוצמה שלו היא 40 אמפר, מה שהופך את מחיר המצבר לזול יחסית בהשוואה לסוללות אחרות בקטגוריית הרכבים ההיברידיים.

מצבר להונדה אינסייט עד הבית עם מאור מצברים

גם המצבר האיכותי ביותר מגיע לסוף מחזור חייו. למצבר יש מספר מחזורי טעינה מוגבלים הנע בין 700 לכמה אלפים של מחזורי טעינה ולאחר תקופה זו המצבר נחלש ויש להחליפו. במאור מצברים החלפת מצבר להונדה אינסייט עד הבית הוא שירות שאנו מעניקים ללקוחותינו כבר שנים. צוות המומחים שלנו יגיע לרכב הלקוח, יבצע בדיקת טעינה ותקינות אלטרנטור ולאחר הסבר הלקוח יבחר מצבר ממגוון המצברים שתואמים לדגם הרכב.

מאור מצברים עומדים לרשותך במגוון שירותים, ונשמח לייעץ לך טלפונית ובשטח לגבי החלפת מצבר לרכב שלך, במהירות ובמקצועיות רבה.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית הונדה