מתלבטים איזה מצבר לקנות? אל תהססו והתקשרו עוד היום לצוות מאור מצברים! כאשר קונים מצבר לרכב יש לוודא כי מדובר במשווק מורשה שיכול לכבד את האחריות עבור המוצר במקום. מאור מצברים מתחייבים לתקינות המצבר ולתאריך הייצור שלו. הזמינו כעת מצבר לדייהטסו yrv עד הבית.

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב דייהטסו YRV:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר 45 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי וורטה החל מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לדייהטסו yrv עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לדייהטסו YRV התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לדייהטסו yrv

מצברים בתו תקן לדייהטסו yrv עם מאור מצברים

מערכות החשמל ברכב שלכם פועלות בזכות מצבר לדייהטסו yrv המאפשר לרכב לשמור על מערכות ההגנה נגד פריצה גם שהרכב במצב כבוי. גם התנעת הרכב תלויה בסוג המצבר, ולכן מצבר תקין ואיכותי ישרת אתכם שנים רבות ללא תקלות וללא הפתעות לא נעימות. כדי להבטיח מצבר באיכות הגבוהה ביותר יש לרכוש אותו רק ממשווק מורשה בעל מוניטין המכיר את כל דגמי המכוניות ואת הצרכים המיוחדים של כל רכב ורכב. משווק מורשה ידאג לניקוי המגעים של המצבר לחיבורים, יבדוק את תקינות האלטרנטור, שהוא הרכיב המטעין את המצבר בעת נסיעה, כל אלה יבטיחו נסיעה ללא הפתעות.

מצברים מומלצים לדייהטסו YRV

סופר מיני עירונית דייהטסו YRV

כאשר מחפשים מכונית עירונית קטנה בתקציב מצומצם, ההמלצה היא לדייהטסו yrv. מדובר ברכב קטן מידות המאפשר חניה במקומות מאתגרים במיוחד ותמרון קל גם ברחובות הצרים ביותר. הרכב נחשב חסכוני בדלק והוא ידידותי לכיס ולאיכות הסביבה, וזאת הסיבה שדגם זה הוא הבחירה הטבעית למשפחות צעירות הגרות בעיר הגדולה. גם תחזוקת הרכב וחלפים לתיקון זולים במיוחד עבור דייהטסו yrv, יתרון נוסף לרכב קטן מידות זה בעל היתרונות הגדולים במיוחד בהשוואה לרכבים באותה קטגוריה. הרכב הוא בעל עיצוב מרובע המאפשר מקום גדול יחסית לתא הנוסעים ותא מטען כמו למכוניות הגדולות, ואפשר לאחסן בו עגלות תינוקות וקניות בכמות גדולה.

איזה מצבר מתאים לדייהטסו YRV?

משווק מורשה המתמחה בהחלפת מצברים לרכבים ידע לבצע התאמת מצבר לדייהטסו yrv בדיוק לפי דרישות היצרן. מצבר שלא עומד בדרישות היצרן יכול לגרום יותר נזק מתועלת ועלול להסב נזק למערכות האלקטרוניות של הרכב כמו המחשב, הפיוזים ואפילו לפגום בסטרטר האחראי על התנעת הרכב. לפי מפרט היצרן המצבר המומלץ לדייהטסו yrv הוא מצבר בקיבולת 40 אמפר ומצבר של 45 אמפר.

כמה עולה מצבר לדייהטסו YRV?

מצבר לדייהטסו yrv הוא זול יחסית, מדובר במנוע קטן הדורש עוצמת הנעה קטנה יחסית ולכן גודל הסוללה הוא בהתאם. מחירי מצברים לדייהטסו yrv נעים בין 449-600 ש"ח. מומלץ לא לחסוך בקניית מצבר חדש לרכב שלכם, כדי לשמור על מערכות המכונית וכמובן להימנע מפנצ'רים מיותרים שמגיעים תמיד ברגעים הגרועים ביותר.

מצבר לדייהטסו YRV עד הבית עם מאור מצברים

כשאנחנו תקועים ללא אפשרות להתניע את הרכב וכל זאת ללא כל התרעה מוקדמת, זוהי התחלה של יום שאף אחד לא מאחל לעצמו. אנחנו במאור מצברים נעזור לכם לפתור את המצב בצורה המהירה ביותר. הקמנו מחלקה המתמחה בהחלפת מצבר לדייהטסו yrv עד הבית. אתם מתקשרים אלינו ואנו מגיעים לכל מקום שתהיו בו לבצע החלפה מהירה ומקצועית של מצבר איכותי, וכך תוכלו להמשיך בשגרת יומכם במהירות וללא עיכובים.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נספים מבית דייהטסו: