אם יש לכם טנדר ראם 3500 ואתם זקוקים ממש היום למצבר לרכב, מאור מצברים הוא בהחלט המקום הנכון עבורכם! נשמח לספק לכם מצבר לרכב ראם 3500, ע"פ הסוג שתבחרו תוך 30 דקות בהתאם לאזורי השירות כולל התקנה בשירות מצבר עד הבית!

מצבר לדודג' ראם 3500 במחיר מיוחד:

מצבר שנפ 80 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לדודג' ראם 3500 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לראם 3500 עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לראם 3500

ראם 3500 הוא רכב מקטגוריית הטנדרים הנמכרים ביותר של דודג'. ניתן לומר שרבים המתינו לסדרה של הטנדרים ראם, מכיוון שהוא מציע הרבה יותר מטנדר רגיל. לטנדר ראם 3500 יש בהחלט הופעה מרשימה, הוא מציע מרחב פנים גדול במיוחד, הוא מאובזר בקפידה במגוון אביזרים משלימים טכנולוגיים, הוא בעל מנוע כביר, צריכת הדלק שלו מופחתת ביחס לטנדרים, הוא בעל יכולות שטח טובות ומציע חווית נסיעה בנוחות בלתי מתפשרת.

אך כמו בכל רכב, גם בדגם ראם 3500 של דודג' יש צורך להחליף מצבר בממוצע בכל שלוש שנים, שהרי למצבר יש משמעות רבה ותפקידו לספק כוח חשמל לכל האביזרים והמערכות החשמל ברכב. במידה וגיליתם סימנים של היחלשות המצבר, מומלץ להחליף כמה שיותר מהר, פן תתקעו עם הרכב ללא יכולת להתניע אותו. המצבר המתאים לדגם ראם 3500 הוא מצבר 72 אמפר וגם מצבר 80 אמפר. תלוי כמובן בסוג הרכב, השנתון ובנפח המנוע. בכל אופן, תמיד כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום שיתאים לכם מצבר לסוג הרכב.

המומלצים: מצברים לראם 3500 (Dodge Ram 3500)

איזה מצבר לראם 3500 כדאי לרכוש?

כפי שכתבנו, מצבר לראם 3500 הוא 72 או 80 אמפר. אך יש לבחור רק מצבר של חברה מוכרת, ולא לרכוש מצבר זול של מותגים שאינם מוכרים. מומלץ לרכוש מצבר של שנפ, ורטה, בוש, סטארט אפ וכו'. חשוב להבין שכיום מציעים בשוק מצברים יד שנייה או משומשים שהם אינם מומלצים, כיוון שברוב המקרים מפרקים אותם מרכבים שעברו תאונה, ולכן מומלץ לרכוש רק מצבר חדש של מותג מוכר וממוקם מהימן כמו חברות המציעות מצברים לראם 3500 עד הבית, בחנויות עשה זאת בעצמך, במוסכים או אצל חשמלאי רכב.

כיצד תוכלו לשמור על המצבר לראם 3500 לזמן רב יותר?

מצבר לראם 3500כידוע, מצבר מחליפים בממוצע בכל שלוש שנים, אך ישנם מקרים בהם יש נוכל להאריך את חיי המצבר לזמן רב יותר. הבאנו בפניכם את כל הפעולות שיסייעו לכם לשמור על איכות המצבר ואורך חייו.

  • בדקו בתדירות גבוהה את גובה מפלס המים – כמו שאנו בודקים שמן ומים ברכב, מומלץ לבדוק בכל כמה חודשים גם את תקינות המצבר, כך תוכלו לשמור עליו למשך זמן רב יותר. דבר עיקרי שיש לבדוק הוא את גובה מפלס המים במצבר, ואם חסר מים יש למלא. המפלס המים אמור להיות כסנטימטר מעל הקו שמופיע על גבי המצבר, ובמידה וחסר במצבר מים, יש למלא בזהירות רק מים מזוקקים עד לסנטימטר מעל המפלס הקיים.
  • ניקוי קורוזיה ולכלוך – במשך הזמן מצטבר לכלוך על המצבר, ואף עלולה להופיע קורוזיה על קטבי המצבר, ועל כן יש לנקות אותם לפחות אחת לחצי שנה כדי לשמור על אורך החיים של המצבר. כדאי לדעת שהקורוזיה נוצרת מגזים שנפלטים מהמנוע במהלך הנסיעה והשימוש ברכב, ולכן מצטברת לה קורוזיה בכבלים של המצבר וגם בקטבים שלו. חלקים אלה של המצבר חייבים להיות נקיים, על מנת שיוכלו להעביר מתח חשמל תקין מהמצבר לרכיבים החשמליים של הרכב.

קונים מצברים רק אצל המומחים – מאור מצברים!

במאור מצברם תמצאו מצבר לדודג' עד הבית ותוכלו למצוא גם שירות אספקת מצבר לראם 3500 עד הבית, בהגעה מהירה. לשירותכם, מבחר מצברים במבצע ומצברים זולים, ובכלל תוכלו למצוא אצלנו מצברים לרכבים החל מ 560 שקלים, שירותי משלוח כאמור, ושירותי התקנת המצבר עד הבית!

לפרטים נוספים אודות המצברים המומלצים בשוק, כמו מצברי שנפ, וורטה, סטארט אפ ועוד עד הבית התקשרו בהקדם!

לקוחות שלנו מספרים