מצבר ששובק חיים בפיאט 500 או בכל רכב אחר יכול להפתיע אותנו בדיוק כשאנו לא מוכנים. אנחנו במאור מצברים מקדימים תרופה למכה ומעניקים ללקוחותינו שירות מצבר לפיאט 500 עד הבית הכולל התקנה מקצועית, עם הגעה מהירה עד אליכם, כל זאת על מנת שלא תצטרכו להמתין שעות לגרר שיבוא לחלץ אתכם.

מבצע מיוחד עבור מצבר לפיאט 500:

מצבר סטארט אפ 50 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 50 אמפר לפיאט 500 מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי VARTA מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לפיאט 500 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לפיאט 500 התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לפיאט 500

איזה מצבר יכול להתאים לפיאט 500?

לדגמי פיאט 500 בעלי שנתון 2015 ומטה המצבר המתאים הוא מצבר 50 אמפר, אולם לרכבים מעל שנתון זה יש צורך בהתקנת מצבר סטארט אנד סטופ 60 אמפר (לשם הבהרה, לא מדובר במצבר 60 אמפר רגיל). מדוע זה כך? התשובה הפשוטה היא שדגמי רכבים מסוימים עוברים שדרוג מפעם לפעם, המתבטא גם במערכת החשמל ברכב. אך כדי להסביר לכם באופן ממוקד יותר על השינוי אשר חל בפיאט 500, צריך להסביר על תחום מצברי סטארט אנד סטופ.

זיהום אוויר בעיר והקשר למצבר

המצבר איננו אחראי ישירות על זיהום אוויר, שכן המצבר הינו החלק האחראי על אספקת החשמל למערכת החשמל ברכב. מערכת זו אחראית בין היתר על האורות, החלונות, מערכות טכנולוגיות מובנות ברכב וכדומה. עם זאת, החלק העיקרי ברכב שגורם לזיהום אוויר הינו המנוע. למרות שיפורים שונים בתחום הרכבים, עדיין מנועים סטנדרטיים יכולים לפלוט גזים רעילים לאוויר תוך כדי פעילותם, ובעיה זו נחשבת לחריפה במיוחד בעיקר בסביבה העירונית וזאת בשל כמה סיבות: ראשית, הסביבה העירונית עמוסה במכוניות, מה שאומר שיש בסביבה זו פוטנציאל גבוה יותר לזיהום אוויר כתוצאה מפליטת גזים ממנועי הרכבים. שנית, בסביבה העירונית בשל מספר מכוניות רב נוצרים פקקים ואזורים בהם הנהגים נדרשים לעצירות מרובות. בזמן שהמנוע עובד אך הרכב לא נוסע בפועל, קיימת לא רק הבעיה של זיהום אוויר, אלא למעשה גם של בזבוז דלק, הרי לכאורה אין סיבה שהמנוע יעבוד בזמן המתנה ארוכה בפקק, או אפילו ברמזור.

מה הייתה הבעיה עד עכשיו? 

המצבר אחראי על התנעת הרכב, מה שאומר שכל פעם שהרכב מותנע, המצבר נדרש לספק לו זרם חשמלי רב בזמן קצר. אם נהגים ברכבים רגילים היו מכבים ומדליקים את מנוע הרכב בתדירות גבוהה – הדבר היה שוחק את המצבר לאורך זמן. אולם, קיימת בחלק מן הרכבים כיום, מערכת מיוחדת הנקראת סטארט אנד סטופ, אשר נועדה לאפשר למנוע להיכבות כאשר הרכב עוצר עצירה ממושכת ולהתניע אותו לאחר מכן, וזאת בלי לפגוע במצבר ובלי לשחוק אותו. בנוסף, ללא קשר למצבר, המערכת נועדה בשביל למנוע זיהום אוויר מיותר ובזבוז דלק של מכוניות, מה שגם יכול לחסוך לכם כסף לטווח הארוך.

מצברים מומלצים לפיאט 500

מצבר סטארט אנד סטופ לפיאט 500

מצבר לפיאט 500

מצבר לפיאט 500

מצבר שכזה, מיוצר מראש על מנת להתאים למערכת המיוחדת הקיימת ברכבים. כאמור, זוהי הסיבה שהחל משנה מסוימת, במקרה שלנו החל משנת 2015, מצבר לפיאט 500 הינו שונה וצריך להיות הן עם אמפר שונה (קיבולת המצבר עלתה) והן עם התאמה למערכת החדשה ברכב.

מצברי סטארט אנד סטופ איכותיים מזמינים רק ממאור מצברים!

מלאי המצברים הרחב שלנו כולל גם מצברי סטארט אנד סטופ וגם מצברים רגילים, לדגמים ושנתונים שונים של רכבים. תוכלו למצוא אצלנו בקלות מצברים זולים ומצברים במבצע, המיוצרים על ידי חברות כמו: שנפ, וורטה וכדומה, כך שהם מותאמים באופן הדרוש לאקלים בישראל ולא רק לרכב. כאשר אתם מתקשרים, בררו איתנו על שירות מצבר לרכב פיאט 500 עד הבית, כדי שנוכל לחסוך לכם לא כסף, אלא גם זמן!

למידע ופרטים נוספים, מחירים ומצברים במבצע, צרו קשר בהקדם!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פיאט: