זקוקים למצבר לפיאט טיפו עוד היום כי שלכם התקלקל או "נגמר"? עם שירות מצבר לרכב עד הבית של מאור מצברים תוכלו להיות רגועים, משום שאנו יכולים לספק מצבר איכותי לרכב עוד היום, לתושבי המרכז והסביבה. לפרטים מלאים אודות זמני הגעה, אזורי השירות (עד חצי שעה באזורים רבים!) מחירי המצברים ועוד, התקשרו אלינו בכל עת.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב פיאט טיפו:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 570 ₪ 

שירות החלפת מצבר לפיאט טיפו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים לפיאט טיפו בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לפיאט טיפו

איזה מצבר לפיאט טיפו כדאי לקנות?

לא נעים לומר חברים, אבל מצבר הוא חלק ברכב שנועד מראש לתקלות, לא משום שאתם עושים משהו לא בסדר, אלא שבדיוק כמו כל חלק אחר ברכב, המצבר הוא בעל "תאריך תפוגה" מוערך ודיי ידוע. מרבית המצברים, יחזיקו בין שנתיים לארבע או חמש שנים לכל היותר, וזה אגב, נכון למצברים מטופלים. אז למרות שלא ניתן למנוע מן המצבר להתקלקל ולמרות שאתם בטח כבר בדרך להחלפת המצבר, בואו נתחיל בכמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על המצבר לאורך זמן.

  • קחו את המצבר לבדיקה של חשמלאי רכב כל חצי שנה – מצבר הוא מכשיר אשר עשוי להיות מושפע מאוד ממזג אוויר למשל, או מכל שינוי אחר אשר כולל עליה או ירידה של טמפרטורת הרכב. לכן, מומלץ לבדוק את המצבר לפחות פעם בחצי שנה, לאחר חילופי עונות.
  • הרימו את מכסה המנוע מפעם לפעם וראו אם המצבר נראה נקי, ללא קורקוזיה או כל סימן אחר.
  • אל תקלו ראש בכל הנוגע לבעיה במערכת החשמל ברכב באופן כללי: מערכת החשמל ברכב, אשר עליה מופקד המצבר בעיקר, כוללת את החלונות, האורות, נורות לוח המחוונים ועוד.

המומלצים: מצברים לפיאט טיפו (Fiat Tipo)

בחרו במצבר לפיאט טיפו המותאם לאקלים הישראלי

מצבר לפיאט טיפולא שהטיפים שנתנו לכם למעלה לא רלוונטיים כן, אבל רכישת מצבר איכותי מראש יכולה לחסוך לכם הרבה בעיות. מצבר איכותי הוא כזה אשר מותאם לרכבכם באופן מושלם (במקרה של רכב פיאט טיפו, המצבר המתאים הוא של 55 אמפר) ובחרו במצבר שיוצר על ידי חברה מומלצת, כמו שנפ, ורטה וכדומה. מצבר לרכב פיאט טיפו עד הבית כולל התקנה, הוא אחד מן השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו כאן במאור מצברים, כאשר כמובן אנו מספקים אך ורק מצברים איכותיים.

עוד עניין הנוגע למצבר איכותי, בין אם מדובר על מצברים לפיאט טיפו ובכלל, הוא ההתאמה לאקלים הישראלי. אחד מן המאפיינים של מצברים שיוצרו על ידי חברות איכותיות, בייחוד ישראליות (אך לא רק) היא ההתאמה שלהם לאקלים כשכאן בישראל, מדובר על אקלים חם. כאמור, טמפרטורות יכולות להשפיע על המצבר ולכן חשוב לבחור במצבר שיוצר מראש עבור תפקוד במדינות חמות.

לא משנה איזה מצבר אתם צריכים, פנו למאור מצברים!

הצוות שלנו במאור מצברים מתמחה בשיווק והתקנת מצברים איכותיים ללקוחות ברחבי הארץ. בין כלל השירותים שלנו, אנו מציעים ללקוחותינו כאמור, את שירות מצבר עד הבית, הכולל הגעה ללא שהיות מיותרות והתקנה של מצבר לפיאט טיפו או לכל רכב אחר לבחירתכם, על ידי מתקין מקצועי. השירות נועד לסייע לכם להמשיך בשגרת יומכם במהרה, ללא תקלות ועל אף השביקה של המצבר הישן! אצלנו תוכלו למצוא מצברים במבצע, במחירים אשר יתאימו לכל כיס. אנו מתקינים מצברים של החברות המובילות בשוק הישראלי והעולמי כאחד ומעניקים ללקוחותינו ייעוץ אמין בנגע לבחירת המצבר החדש.

מהיום, מצבר ששבק חיים זה בכלל לא סיפור. התקשרו עוד היום למאור מצברים, בררו על המחירים המשתלמים ואזורי השירות שלנו, ונשמח לעמוד לשירותכם עם מצבר לפיאט טיפו עד הבית, בשירות אדיב ומקצועי!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פיאט: