המצבר ברכב התפעולי שלכם הפסיק לעבוד? האם אתם זקוקים למצבר חדש במהירות הבזק? איתנו במאור מצברים אתם יכולים להיות רגועים. אנחנו מספקים לכם מצבר פריקה עמוקה עד מקום עבודתכם כדי שלא תבזבזו זמן מיותר.

מצבר לרכב תפעולי במחיר מבצע מיוחד:

מצבר 74 אמפר START UP החל מ- 530 ₪

מצבר שנפ 100 אמפר החל מ- 755 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב תפעולי עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לרכב תפעולי עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453החלפת מצבר לרכב תפעולי

אילו סוגי מצברים מתאימים לרכב תפעולי?

רכבים תפעוליים מיועדים לשינוע מטענים ונמצאים בשימוש בתחום הלוגיסטי והתעשייתי כמו במפעלים גדולים ותעשייתיים, נמלי תעופה, מרכזי שינוע כמו הדואר ועוד. מדובר על רכבים כמו:

  • קלאב קאר
  • טרקטור משא
  • טרקטורונים
  • מלגזות
  • רכבי שינוע
  • מכונות לשטיפת רצפות

מצברים המותאמים לרכבים תפעוליים יהיה ניתן למצוא בדרך כלל גם בסירות, במלגזות, ביאכטות או קראוונים. ברכבים תפעוליים ניתן למצוא מצברים של פריקה עמוקה, שיהיו בדרך כלל עם אמפר גבוה של 70 אמפר אך יכולים להגיע גם עד 220 אמפר. בניגוד למצברי START & STOP, המיועדים להטענת הרכב בעת שהמנוע דומם, מצברי פריקה עמוקה הם בעלי יכולות גבוהות יותר ומשמשים לאספקת אנרגיה באופן ממושך ואחיד, על ידי כך שהם פורקים אנרגיה ונטענים שוב ושוב מבלי להתקלקל במהירות, מה שחיוני לרכבים תפעוליים בסביבת העבודה.

מצברים לרכב תפעולי – המומלצים

מה עושים כשהמצבר שובק חיים?

כשהמצבר ברכב התפעולי מפסיק לעבוד באופן פתאומי, מדובר על בעיה של ממש לבית העסק או המפעל, שכן דבר זה מעכב את היכולת לעבוד באופן יעיל ומהיר, ועלול לגרום לשרשרת עיכובים בכל המערך הלוגיסטי של החברה ולתלונות רבות של לקוחות. לכן מאוד חשוב למצוא פתרון מהיר ככל האפשר של החלפת מצבר לרכב התפעולי במהירות הבזק. אנחנו במאור מצברים מודעים לבעיה, ולכן אנו מספקים שירות מהיר של מצברים לרכבים תפעוליים תוך 30 דקות מרגע ההזמנה. אנחנו עובדים אך ורק מול החברות המורשות של יצרניות המצברים: שנפ או ורטה . בקנייה של מצבר חדש ומקורי אנו מספקים אחריות יצרן הנעה בין 12 ל-24 חודשים. כך ניתן לחזור לשגרת העבודה במהירות מבלי לבזבז זמן.

מהם מצברי פריקה עמוקה?

מצברי פריקה עמוקה הם מצברים שפורקים אנרגיה תמידית עד לפריקה סופית ולאחר מכן נטענים שוב. בתוך המצברים האלו ניתן למצוא חומר פעיל הנמצא בצפיפות רבה יותר ממצברים רגילים וכך הוא מאפשר זאת. בזכות החומר הצפוף מצברים אלו יכולים לעמוד בעומס גדול יותר של טעינות ופריקות. ישנם מצברי AGM הנחשבים לעמידים במיוחד במצבי חום וקור קיצוניים וכנגד רעידות שונות כך שהם יחזיקו מעמד באופן משמעותי לעומת מצברים אחרים. זה לא סוד שמצברים הינם רגישים למזג אוויר ויכולות להתקלקל כתוצאה מכך. מזג אוויר לוהט יכול לגרום למצבר נזק בלתי הפיך. גם מצבי קור קיצוניים של מתחת לשלושים מעלות יכול לגרום לנזקים, גם במצברים של פריקה עמוקה מדובר על ירידה בהטענה של 20% או יותר.

מצבר לרכב תפעולי – רק ממאור מצברים

מצבר לרכב תפעוליהסניף הראשי של מאור מצברים נמצא אמנם בתל אביב, אולם אנחנו מספקים מצברים בנס ציונה, מודיעין, כבר סבא ולמעשה – בכל אזור המרכז ועוד! מצבר לרכב תפעולי הוא אחד מן המוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו, כאשר אנו מקפידים להחזיק מגוון רחב של מצברים ובנוסף, להעניק ללקוחותינו מידע מהימן באשר לסוג המצבר המתאים לרכב שלהם. נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא הקשור למצברים והנכם מוזמנים להתקשר אלינו לכל שאלה או בקשה בנושא. תהיו בטוחים שהצוות שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולספק שירות אדיב ויעיל. בנוסף, נשמח להסביר לכם על סוגי המצברים החדשים שאנו מחזיקים ולבדוק התאמה לרכבכם. זכרו – גם עולם המצברים הוא תחום מתפתח וכדאי להיות מעודכנים בכל חידוש שיכול להקל על חייכם ולהאריך את חיי המצבר שלכם לאורך זמן ולחסוך לכם כאב ראש מיותר.

מאור מצברים – שירות מהיר לקהל לקוחותינו

נתקעתם ללא מצבר פתאום ואתם זקוקים בדחיפות לחדש? אצלנו במאור מצברים תוכלו ליהנות משירות מהיר של אספקת מצבר חדש ומקורי במהירות רבה. מעבר לאספקת המצבר החדש אנו מבצעים החלפה של המצבר הישן והתקנתו של מצבר חדש, בנוסף אנו מבצעים בדיקה מקיפה על מנת לוודא שפועל כמצופה, כדי שתוכלו להמשיך את היום ללא במהרה. הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר באשר לשירות מצבר עד הבית או כל שירות אחר הנוגע למצברים.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!

לקוחות שלנו מספרים