מצבר בקטנוע שלא עובד לא חייב לעכב אתכם בדרך! הזמינו עוד היום שירות מצבר לג'וי רייד עד הבית של מאור מצברים, וקבלו שירות תוך חצי שעה במחירים אטרקטיביים ועם אחריות יצרן של בין שנה לשנתיים.

שירות החלפת מצבר לג'וי רייד עד הבית כרוך בתוספת תשלום

החלפת מצבר לג'וי רייד

קטנועים של ג'וי רייד הם מבית היוצר של סאן יאנג, והם נחשבים לקטנועים הפופולריים בישראל בתחום קטנועי 125 סמ"ק. לא בכדי כבישי ישראל מלאים עד אפס מקום בקטנועים של ג'וי רייד, אלא בזכות המחיר האטרקטיבי שלהם, האיכות הבלתי מתפשרת ועלות האחזקה הנמוכה שלהם. אם כך לא פלא שכיום מצבר לג'וי רייד מבוקש מאוד בישראל ואפילו בעולם.

אנחנו במאור מצברים מציעים מגוון שלם של מצברים של המותגים הגדולים ביותר בעולם כדוגמת שנפ, ורטה, בוש ועוד. אנו מתאימים לכל לקוח את המצבר המתאים לסוג הרכב או האופנוע שלו ומספקים שירותי משלוח מהירים מאוד עד בית הלקוח. שירות זה מאפשר ללקוחות לחסוך המתנה ארוכה לגרר ולקבל שירות אספקה והתקנה של המצבר על ידי צוות מקצועי ומיומן.

המומלצים: מצברים לקטנוע ג'וי רייד (JOYRIDE)

כיצד נדע שהמצבר בקטנוע הולך לשבוק חיים?

קושי בהתנעה – כמו ברכבים, המצבר בקטנועים ובאופנועים מעניק אספקת חשמל להתנעה וגם לחלקים החשמליים האחרים, ולכן קושי בהתנעה או רעשים מוזרים בהתנעה עשויים להעיד על סוף חייו של המצבר.

תוקף המצבר – אורך החיים הממוצע של מצבר עומד על שלוש שנים, ולכן במידה והקטנוע אינו מניע, יש צורך לבדוק את תוקף המצבר. את התוקף תוכלו לראות על חלקו הקדמי של המצבר, וכך לדעת את תאריך היצור שלו. במידה וחלפו שלוש שנים, הזמינו מצבר חדש.

אי יכולת התנעה – פעמים רבות אנשים יוצאים לחופשה או לא מנעים את האופנוע (במיוחד בחורף), ולכן המצבר מאבד מכוחו ואינו מתניע. במקרה זה תוכלו להתניע עם כבלים או עם סוללה ניידת, אך כאמור יש לגשת לחשמלאי אופנועים כדי שיבדוק את המצבר או את הבעיה הגורמת להתרוקנות המצבר.

על מה חשוב לשים דגש כאשר רוכשים מצבר לג'וי רייד?

לרכוש מחברה אמינה – חשוב לרכוש מצבר מחברה אמינה המספקת גם מצברים של המותגים המובילים בעולם, וגם חברה המציעה את התקנת המצבר. ההתקנה חייבת לעשות על ידי בעל מקצוע המומחה בתחום, שהרי התקנה לא נכונה יכולה לעשות נזק לקטנוע או לחלקים אחרים הנמצאים בסמוך אליו.

מותג מוכר – כיום ישנם מצברים של מותגים גדולים ומצברים של מותגים פחות מוכרים. כאמור מומלץ לבחור מצברים לג'וי רייד 125 בקיבולת 9 אמפר של מותג מוכר, כך תוכלו ליהנות ממצבר איכותי, עמיד למשך זמן רב וגם אחריות מלאה לפחות לשנה או לשנתיים על המצבר.

התאמה לסוג האופנוע – כדאי לבחור בחברה המתמחה בהתאמת מצברים לאופנועים וקטנועים. רק חברה מקצועית תוכל להתאים לכם בקפידה את המצבר, כך שתמנעו מכאבי ראש או מהחלפה חוזרת.

אחריות על המצבר – חשוב מאוד להקפיד לבחור במותג המציע אחריות מלאה על המצבר, כך שבמקרה של תקלה יהיה לכם לאן לפנות.

רק מצבר חדש – כיום ניתן למצוא חברות המציעות מצברים יד שנייה או משומשים. ייתכן שפירקו את המצברים מקטנועים או רכבים שעברו תאונה או הורדו מהכביש. אין דבר פסול ברכישת מוצרים מיד שנייה, אך כאשר מדובר במצבר החיוני לתקינות והנסיעה של הרכב, מומלץ לרכוש רק מצבר חדש. רק נציין שהפערים במחיר אינם משמעותיים, ולכן העדיפו לרכוש מצבר לג'וי רייד 9 אמפר חדש באריזתו המקורית.

כמה עולה מצבר לג'וי רייד 125?

מחפשים מצברים לג'וי רייד? הגעתם למקום הנכון! אנו במאור מצברים מעניקים שירות אספקת מצברים עם התחייבות לזמן הגעה קצר ואספקת מצברים במחירים אטרקטיביים החל מ 440 שקלים. להתאמת מצבר על ידי מומחה התקשרו אלינו

לקוחות שלנו מספרים