אז איפה קונים מצבר בבני ברק במחיר הכי משתלם?
עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בהחלפת מצברים בבני ברק ולכל תושבי האזור, ראינו הכל. נתקלנו בכל סוג תקלה ובעיה במצבר ולכן אנחנו יכולים לעזור לך עם כל שאלה ותהייה בנושא מצברים. מעבר לכך, התעוררת למצבר גמור? שירות מצבר עד הבית בבני ברק יחליף לך מצבר עד חצי שעה בלבד מרגע ההתקשרות. והמחיר? ללא תחרות! אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו על מנת לקבל פתרון מהיר, יעיל וזול למצבר חדש.

מבצעים מיוחדים לתושבי בני ברק:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ 50 אמפר מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בבני ברק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בבני ברק התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בבני ברק

 

מאור מצברים מציגה – מבצע מצבר החודש!

  • מצבר במבצע בבני ברק מבית סטארט אפ ב-449 ₪ בלבד+50 ₪ דמי התקנה ומשלוח! אתם מוזמנים להגיע לסניף מאור מצברים ולקנות מצברים בזול כי זה אפשרי!
  • הזמנת מצבר בבני ברק במחירים ללא תחרות! כי לא כל מצבר זה חייב להיות עסק יקר!
  • בדומה ומצבר חדש, מדי פעם יש אפשרות לרכוש מצבר משומש בבני ברק במחיר מוזל,אך אנחנו פחות ממליצים לרכוש מוצרים יד שניה עם אחריות חלקית.

מאור מצברים ממליצה לך להתקשר למוקד שירות הלקוחות על מנת לקבל הצעת מחיר סופר אטרקטיבית למצבר החדש שלך. כל המצברים שלנו מגיעים עם אחריות יצרן עד 24 חודשים ומגובים בשירות המפורסם שלנו, כך שהמצבר שלך בידיים טובות.

שירות החלפת מצבר לרכב עד הבית בבני ברק

לא תמיד יש את הזמן המתאים לחפש חנות מצברים בבני ברק ולכן מצבר למכירה בבני ברק ניתן להשיג בקלות באתר מאור מצברים.
זמן הוא מצרך יקר ולכן אנחנו צריכים לבזבז אותו בחוכמה. ישנם דברים הדורשים התעסקות ישירה שלנו, כזו שאנחנו חייבים להתערב בה באופן אישי ולפנות לה זמן. פעם, גם מצבר היה סיפור כזה. היום, בזכות שירות מצבר לרכב בבני ברק עד הבית, מתקין מומחה מטעמנו יכול להגיע עד אליך תוך חצי שעה בלבד עם מצבר מדויק למידותיך. המתקין גם ידריך אותך ויעזור לך להבין טוב יותר את המצבר שלך ולשמור עליו לאורך זמן.
בין אם זה מצבר לרכב קיה ספורטאז' של שנפ 60 אמפר, מצברים של ורטה 55 אמפר לרכב קטן יותר או מצבר חדש לקטנוע, מאור מצברים תספק לך פתרון אנרגטי מושלם.

להזמנת שירות מצבר עד הבית בבני ברק יש חייגו אלינו 072-3341-453

מצברים נפוצים


אצלנו תמצאו מצברים בזול בבני ברק במחירים הכי משתלמים! תוספת משלוח בעיר בני ברק נעה בין 50 ל 70 ₪ , תלוי בסוג הרכב ובשעת המשלוח.

מה יכול להרוס מצבר לרכב?

מצבר, כמו כל חלק אחר ברכב, יכול להישמר בצורה טובה יותר אם מקפידים על מספר כללים.
לנוחיותך, בנינו מדריך שמירה על מצבר לרכב שישמש אותך בכל רגע נתון. לגזור ולשמור!

  • מצבר לרכב צריך להיבדק לפחות אחת לשלושה חודשים על ידיך או במוסך, כדי לזהות שחיקה או תקלה חדשה שאפשר לתקן ולא להגיע למצב שצריך להחליף מצבר.
  • צורתו החיצונית של המצבר צריכה להישמר כמו שהיא. יש לשים לב לכבלים רופפים, סדקים בקופסה, קורוזיה או נזילה של מים\חומצה.
  • מצב נוזלים במצבר. יש לבדוק את כמות הנוזלים במצבר על מנת למנוע מצב של חוסר, שיגרום בסופו של דבר לתקלה במצבר. ברוב המצברים ישנו מד דרכו אפשר למדוד את המים וכך ניתן לעקוב אחר כמות הנוזלים במצבר.
  • במידה וחסרים נוזלים במצבר, יש להוסיף מים מזוקקים בלבד עד לגובה של 3 מ"מ מתחת לקצה תא המילוי
  • מתח טעינה במצבר – אחת לשישה חודשים יש לבדוק את מתח הטעינה במצבר. מתח טעינה תקין נע בין 13.8V ל-14.2V. יש לפנות לחשמלאי רכב מוסמך על מנת לבצע בדיקה זו.
  • יש לוודא שהמצבר מקובע היטב למקומו ולא זז. תזוזות במצבר עלולות לגרום לסדקים במצבר ולהרוס אותו.

במידה ונתקלת בתקלה מתוך כל הנ"ל, אנחנו מזמינים אותך להתייעץ איתנו ונשמח לעזור לך למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורך.

מצבר לאופנוע בבני ברק

כשמגיעים לבחור מצבר לאופנוע, צריך לבדוק את סוג האופנוע הספציפי שלך ומעבר לכך – את השימוש שלך באופנוע. לדוגמה, אם ברשותך אופנוע כביש שעיקר הרכיבות בו מתקיימות בסופ"שים, אולי אין צורך למצבר סופר חזק אלא למצבר שיעשה את העבודה הדרושה. לכן, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולקבל ייעוץ לגבי מצברים לאופנוע שלך, בקצב שלך ולפי הצרכים שלך.

רכישת מצבר לקטנוע בבני ברק

קטנוע, בדומה לאופנועים, התפתחו מאוד בזמן האחרון. מטוסטוס קטנטן המשמש בעיקר למשלוחים ונסיעות קצרות בעיר, התחום התרחב לקטנועי מנהלים בעלי 650 סמ"ק אשר לא נופלים מאחיהם האופנועים ברמת קצת העבודה הארוך. זווית ההשכבה ועוד. במקביל תעשיית המצברים לקטנועים התפתחה גם היא והיום ניתן לרכוש מצברים שונים אשר מתאימים לשימושים שונים. מאור מצברים תשמח לעמוד לשירותך ולהתאים לך מצבר מדויק עבורך.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית למצבר לקטנוע בבני ברק 072-3341-453

מצבר לקלנועית בבני ברק

מתקשה להתנייד בעיר? כנראה שקלנועית היא כלי הרכב בשבילך. זריזה, קלה, בעלת נפח אחסון ולא פחות חשוב – ירוקה ולא מזהמת. אך דווקא בגלל שהליבה האנרגטית של הקלנועית היא חשמלית, יש לוודא שרוכשים מצברים חזקים, אמינים, עמידים ומחברה מוכרת וידועה. מאור מצברים תעניק לך מגוון רחב של מצברים לקלנועית אשר יעניקו לך שקט ושלווה ונסיעה בטוחה וחלקה.
אנו במאור מצברים ממליצים על מותגים ללקוחות שלנו, לדוגמא מצבר שנפ בבני ברק של 80 אמפר תהיה ההמלצה שלנו לקלנועית מכיוון שזוהי האופציה הטובה ביותר!

רכישת מצבר לאוטובוס בבני ברק

מצבר לאוטובוס, בניגוד למצברי רכב, עובד בצורה הרבה יותר קשה ואינטנסיבית. בגלל אופי השימוש בו, אוטובוס חייב מצבר איכותי, עמיד וחזק שיאפשר לו לעמוד במשימות היומיומיות שלו. מצבר 80 אמפר, מצבר 95 אממפר ומצבר 100 אמפר ועוד, במאור מצברים ניתן להזמין מצבר בבני ברק עד הבית במחירים זולים ואטרקטיביים!
מעבר למחירים המיוחדים, ניתן לרכוש מצבר לאוטובוס בשירות מצבר עד הבית.

מצברים למשאיות בבני ברק

אין דבר כזה מצבר מומלץ למשאית , עליכם לבחור את המצבר לפי המשאית הספיציפית שלך והתקציב שלך. מאור מצברים ממליצה לך להשקיע במצבר איכותי אשר יעניק לך שעות נסיעה ארוכות ובטוחות, פריסה רחבה של נקודות שירות בארץ וכמובן – תעודת אחריות יצרן בתוקף. בנוסף, יש לבדוק האם המצבר מותאם לאקלים הישראלי אשר מאופיין בחום כבד, פקקים לחות גבוהה באיזור החוף. במידה ויש לך שאלות לגבי מצברים למשאית, מאור מצברים תשמח לעמוד לרשותך.

לקוחות שלנו מספרים