נתקעת בלי מצבר בבת ים? מבאס, אבל מאור מצברים תעשה הכל כדי להחזיר אותך לכביש במהרה!
תוך 30 דקות בלבד, חברת מאור מצברים תספק לך מצבר במבצע בבת ים, תתקין אותו ותעזור לך להמשיך את היום שלך.

מבצע מיוחד לתושבי בת ים:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בבת ים עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בבת ים התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בבת ים

לא משנה היכן נתקעת עם הרכב – טיילת בת ים, קניון בת ים, גבול בת ים או באיזור התעשייה בבת ים, מאור מצברים תגיע אליך עם מצבר חדש, מחיר סופר משתלם ושירות מצוין.
כשאנחנו אומרים מצבר לרכב אנחנו מתכוונים גם למצבר לאופנוע בבת ים, מצבר לאוטובוס בבת ים, מצבר למשאית בבת ים ומצבר לקלנועית בבת ים. מגוון רחב של מצברים יכולים להגיע אליך בכל נקודה בבת ים, עד חצי שעה בלבד מרגע ההזמנה.

אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולקבל הצעת מחיר למצבר חדש שתחשמל אותך!

5 סיבות לבחור מאור מצברים:

  • מעל ל-15 שנות ניסיון, מקצועיות ושירות
  • מגוון רחב של מצברים לכל סוגי כלי הרכב
  • משלוח של מצבר עד הבית במהירות עד 30 דקות בלבד!
  • רכישת מצבר משומש בבת ים (עם אחריות חלקית – פחות מומלץ)
  • המתקינים של מאור מצברים הם המומחים בתחומם וידריכו אותך על המצבר החדש שלך

מבצע מצבר לרכב עד הבית בבת ים

במידה וכבר נתקעת, אל דאגה!

מתקין מומחה של מאור מצברים יגיע עד אליך עם מצבר חלופי חדש\משומש לבקשתך. נציגינו יקבלו ממך את המידע על סוג הרכב שלך וצריכת החשמל שלך ויתאימו לך מצבר התפור למידות הרכב שלך ולשימושך. בין אם תצטרך מצבר למאזדה 3 בבת ים, מצבר לטויוטה קורולה בבת ים או מצבר ליונדאי i20 בבת ים, מאור מצברים תספק לך מצבר לכל סוגי הרכבים עד 30 דקות מרגע ההשיחה שלך אלינו!

על מבצע המצבר שלנו שמעת? מצברים חדשים החל מ-449 ₪ בלבד!

מה מחיר מצבר לרכב בבת ים?

מצבר למכירה בבת ים אפשר להשיג בחנויות שונות,במאור מצברים ניתן למצוא מצברים חדשים החל מ-449 ₪ בלבד. בסכום זה ניתן לרכוש מצבר לרכב איכותי, אמין וחזק שיקח אותך ואת הרכב שלך לכל יעד בצורה בטוחה ורגועה.
לא פשוט למצוא חנות מצברים בבת ים אשר מספקים את השירות עד הבית ולכן במידה ונתקעת בלי מצבר לרכב בבת ים, הצוות שלנו ישמח להגיע עד אליך ולהחליף לך מצבר כשכבר בשיחת הטלפון אלינו נדע להתאים לרכבך מצבר איתו יהיה אפשרי לנסוע בראש שקט.
מאור מצברים מחזיקה במלאי רחב ומגוון של מצברים לרכב, לכל דגם אשר נוסע כרגע על הכביש.

בין אם זה מצבר למאזדה 2 או מצבר ליונדאי i20, במאור מצברים נדאג להעניק לך מענה מלא לכל צרכי הרכב שלך. ניתן להזמין את השירות הייחודי שלנו: מצבר עד הבית בבת ים ונגיע בתוך 30 דקות!

איך לא להפתיע את עצמך עם מצבר גמור?

יש כמה דרכים לשמור על מצבר תקין ולא להגיע למצב שהרכב לא מניע בבוקר:

  • שפיכת מים חמים על נקודות החיבור של המצבר מדי שבוע. בחורף יש לרסס מעט שמן על חיבורי המצבר לרכב (פלוס ומינוס)
  • בדיקת המצבר – נכון, למי יש כוח להרים את מכסה המנוע כדי לבדוק מצבר? אבל בבדיקה פשוטה ניתן לזהות שהמצבר עתיד להיגמר ובכך להשיג מחיר טוב על מצבר לרכב ולהימנע מלהתעורר לרכב שלא מניע
  • קפצת למוסך? כל מוסכניק ישמח לבדוק את המצבר עבורך ולהעניק לך מידע קונקרטי על תקינותו
  • אז הופתעת? לפחות אל תופתע לגבי המחיר ובדוק כמה עולה מצבר לרכב אצלנו באתר!

מצבר לאופנוע בבת ים

במידה והאופנוע לא מניע, מאור מצברים כאן לעזור!

איפה קונים מצבר בבת ים לאופנוע במחיר הכי משתלם? ברשותינו מגוון רחב של מצברים לאופנועים אשר יעניקו לך את כל האנרגיה שהאופנוע שלך זקוק לה, תוך חצי שעה בלבד משיחת הטלפון אלינו. מאור מצברים ממליצה לך להקדים תרופה למכה ולדאוג להחליף מצבר בכל שנה וחצי בערך. כמובן שניתן ורצוי להתייעץ עם המוסכניק שלך לגבי המצבר הקיים וכך יהיה ניתן לרכוש מצבר חדש לפני שמגיעים למצב בו נתקעים בלי מצבר לאופנוע בבת ים. מאור מצברים תספק לך מצבר בבת ים, לכל איזור בבת ים בשירות מצוין ומחירים אטרקטיביים.

מצברים לכלי רכב שונים

מאור מצברים מטפלת בכל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים:

מצבר למשאית, מצבר לאוטובוס, מצבר לקלנועית, מצבר לטרקטורון , מצברים בזול בבת ים עם מחירים אטרקטיביים ושירות מעולה עד אליך ובתוך חצי שעה בלבד!

מצבר לקלנועית בבת ים

אמנם קלנועית לא נחשבת לכלי רכב, אבל דווקא היא צורכת הכי הרבה חשמל מכיוון שזהו אמצעי האנרגיה היחידי שלה. גם מצברים לקלנועית בבת ים אפשר למצוא במאור מצברים! נציגינו ישמחו לתכנן יחד איתך את רכישת המצבר הבא לקלנועית שלך, על מנת להעניק לך את מלוא עוצמת האנרגיה הדרושה כדי להביא אותך ליעדך ביעילות ובבטיחות.

מצבר לאוטובוס בבת ים

בדומה למצבר של משאית, מצבר האוטובוס הוא גדול במיוחד בגלל גודלו של האוטובוס ובגלל עומס העבודה הרב. מאור מצברים ממליצה לך בחום לבדוק את מצבר האוטובוס שלך על בסיס שבועי על מנת לא להיות מופתע ממצבר גמור בתחילת יום העבודה שלך. במידה והמצבר סיים את תפקידו, מאור מצברים תגיע אליך, תוך 30 דקות בלבד, עם מצבר של חברת שנפ או ורטה חדש המתאים בדיוק לאוטובוס שלך ולשימושים היומיומיים שלך.

מצבר למשאית בבת ים

להיתקע עם משאית זו חוויה לא נעימה, לכן מאור מצברים מזמינה אותך להקדים תרופה למכה ולקבל הצעת מחיר משתלמת למצבר משאית בבת ים. במידה וכבר נתקעת, מאור מצברים תגיע לחלץ אותך עד 30 דקות מרגע השיחה על מנת שהיום שלך ימשיך כסדרו. מאור מצברים תעניק לך פתרון לכל סוגי המשאיות – מצבר למשאית איסוזו, מצבר למשאית מרצדס ועוד.
מצבר למכירה בבת ים אשר מתאים למשאיות יהיו מצברים עם מידות אמפר גבוהות במיוחד, ניתן להזמין מצבר שנפ בבת ים או מצבר ורטה בבת ים בעזרת מאור מצברים ולהנות ממחיר מיוחר, שירות והתקנה בבית הלקוח.

לקוחות שלנו מספרים