האוטו תקוע? זקוקים למצבר בראשון לציון? טלפון ראשון למאור מצברים!

הרכב לא מניע? לא להגיד נואש! מאור מצברים תשלח אליך תוך חצי שעה בלבד מתקין מומחה עם מצבר מותאם אישית לצרכים שלך במחיר מעולה.

להזמנת מצבר בשירות מצבר עד הבית בראשון לציון אתם מומלצים לפנות אלינו – חברת מאור מצברים

מבצעים מיוחד לתושבי ראשון לציון:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצברים 55 אמפר מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בראשון לציון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בראשל"צ התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בראשון לציון

אז איפה קונים מצבר בראשון לציון? בעזרת מאור מצברים מקבצים משלוח מצבר לרכב בראשון לציון במחירים מיוחדים בכל חודש, מבצע חדש!

מצבר ורטה, מצבר שנפ בראשון לציון, מצבר בוש ועוד מחכים לך עם מחירים ללא תחרות ושירות מצוין שיעזור לך ליהנות ממצבר לרכב במבצע זול אך איכותי!
בכל חודש אנחנו נחדש את המבצע שלנו על מנת להנגיש את עולם המצברים לכלל הנהגים בישראל.

שירות מצבר עד הבית בראשון לציון

המצבר הלך? מאור מצברים הם הראשונים להתקשר אליהם!

גם אם נתקעת בקניון הזהב, איזור התעשייה הישן, רוטשילד או ראשון מערב, המתקין המומחה של מאור מצברים יגיע עד אליך עם מצבר מותאם במיוחד לרכב שלך ולצרכי החשמל שלך תוך חצי שעה בלבד! לרכוש מצבר זה פשוט, לרכוש מצבר נכון זו כבר אמנות. לכן אם כבר נתקעת עם מצבר תקול, מאור מצברים מזמינה אותך להתקשר אלינו ולרכוש מצברים במחירים זולים במיוחד ושירות מצוין.

מצברים נפוצים

מגוון מצברים לרכב Start & Stop בראשון לציון

מצברי start & stop המצברים אשר מצד אחד חוסכים בזיהום אוויר ומהצד השני חוסכים לך בדלק נפוצים בימים אלו ברכבים אשר בעבר לא נהנו ממצברים מסוג זה. חברות Mid class כגון מאזדה, מיצובישי, קיה ועוד הצטרפו גם הן למהפכה ומעניקות לנהגים שלהם מצברי Start & Stop. מצברים אלו מחויבים לעבודה בתנאים לא פשוטים מכיוון שההדממה של המנוע קורית ברגע הלחיצה על דוושת הברקס ואילו הדלקת המנוע קורית ברגע עזיבת הרגל מהדוושה. לכן מאור מצברים ממליצה לך לפנות לאחד המומחים שלה על מנת לקבל ייעוץ מלא בנוגע לרכישת מצבר חדש מסוג זה.
במאור מצברים תמצאו מצבר start & stop ליונדאי IX35, מצברstart & stop ליונדאי טוסון ועוד!

ניתן לקנות גם מצברים בראשון לציון עד הבית בקלות ובמהירות! לרכישת מצבר start & stop עד הבית בראשון לציון יש לחייג ל: 072-3341-453

מצבר לאופנוע בראשון לציון

מצבר 12 אמפר לאופנוע הוא אמנם המצבר הנמכר ביותר בקטגוריה, אבל האם הוא מתאים לך? לא בטוח. כשניגשים לבחור מצבר חדש לאופנוע, יש לשאול את השאלות הבאות:

  • איזו המלצות מגיעות מכיוון היצרן?
  • מה השימושים שלי באופנוע?
  • מה התקציב שלי?
  • מה המוסכניק המליץ לי?

כשיהיו לך כל התשובות לשאלות אלו, מאור מצברים תשמח לעזור לך להיסגר על המצבר הנכון ביותר עבורך על ידי שיחת טלפון פשוטה.

במידה וגילית שמאוחר מדי והמצבר כבר החזיר את נשמתו לבורא, אנחנו מזמינים אותך להתקשר לספקי מצברים מקצועיים, אלינו ולהזמין מומחה מצברים שיגיע עד אליך עם מצבר איכותי, אמין, עמיד וחזק מחברה מוכרת אשר ישרת אותך נאמנה עד להחלפתו בעוד כשנתיים.

מצבר לקטנועים בראשון לציון

ברשותך Joy ride 200, XMAX 250 סמ"ק או אפילו Burgman 400 והקטנוע שלך לא זז? מאור מצברים כאן בשבילך!

לרוב, מצברים לקטנוע מחליפים פעם בשנתיים מקסימום. לצערנו, לא הרבה מרוכבי הקטנוע בישראל יודעים זאת ולכן אנחנו ממליצים לך לשאול את המוסכניק שלך בן כמה המצבר שלך. לקום לקטנוע לא מניע יכול להביא איתו המון תסכול, עצבים והוצאה מיותרת של כספים.

על מנת לחסוך בכל הנ"ל, מאור מצברים מזמינה אותך להתקשר כבר עכשיו על מנת לקבל הצעת מחיר קונקרטית עבור הקטנוע שלך. תוך חצי שעה בלבד, מתקין מומחה מחברת מאור מצברים יגיע אליך, יחליף ויתקין את המצבר החדש שלך תוך כדי הדרכה מפורטת על תחזוק נכון!

מצבר לקלנועית בראשון לציון

אין זה נוף מוזר לעמוד ברמזור ולראות לפחות קלנועית אחת מחכה לאור הירוק. לאור התגברות הפופולאריות שלהן, הקלנועיות כאן להישאר. בהיותן כוח חשמלי גרידא, קלנועיות דורשות מצברים חזקים ואמינים אשר לא יפתיעו את הנהגים שלהן במצברים ריקים פתאום באמצע הדרך. מצברי פריקה עמוקה, בשונה מהמצברים הרגילים, יודעים להגיע לרמת פריקה של 100% ולהיטען חזרה. מאור מצברים ראתה את המגמה הגוברת בשימוש בקלנועיות והכינה מבעוד מועד מומחי מצבר אשר יתשאלו אותך לגבי אופי השימוש שלך בקלנועית ויכינו עבורך מצברים המיוחדים לסוג הקלנועית שלך ולאופי הנסיעה שלך. מצבר שנפ 70 אמפר ועד מצברים מבית ורטה 100 אמפר יחכו לך בחברתנו מוכנים לעבודה.

רכישת מצבר לטרקטורון בראשון לציון

טרקטורון חזק לא יוכל לעבוד כמו שצריך בשטח ללא הספקת חשמל אמינה וחזקה. לכן, אסור להתפתות למחירים נמוכים מדי שעלולים להעיד על איכות המצבר לטרקטורון. בכלל בכל מה שקשור לטרקטורון שלך מאור מצברים לא ממליצה לחסוך אך במיוחד במצבר. מכיוון שמצבר יכול להשפיע על כל מערכת ההנעה של הטרקטורון שלך, יש לבחור מצבר בקפידה.
נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה והתייעצות בכל שעות הפעילות שלנו על מנת להעניק לך התאמה מדויקת של מצבר לשימוש שלך הספציפי שלך בטרקטורון.
אם הגעת למצב בו כבר ניסית לצאת לשטח אך הטרקטורון לא מניע, מומחה מצברים של חברת מאור מצברים יגיע אליך בכל מקום בראשון לציון ויחליף לך את המצבר תוך חצי שעה מרגע שיחת הטלפון!

מצבר לאוטובוס ולמשאיות בראשון לציון

קיץ, חורף, גשם, שמש לוהטת, קור ולחות – זה לא משנה איזה מזג אוויר בחוץ, האוטובוס הוא כלי שעובד בכולם. אך עם המחויבות של האוטובוס לעבודה מגיעה התחייבות מצידך, בעל האוטובוס לשמור עליו ולטפח אותו כדי שיצליח לעמוד במשימות היומיום הקשות יש לציין. אחת מהדרכים לשמור על האוטובוס שלך עובד ונמרץ הוא המצבר. מאור מצברים ממליצה לך להשקיע במצבר פריקה עמוקה חזק ואיכותי לאוטובוס שלכם אמין ועמיד על מנת למנוע מצבים לא נעימים בתחילת יום עבודה. גם בעלי אוטובוס נהנים משירות מצברים בראשון לציון!

לא פשוט למצוא חנויות מצברים בראשון לציון אשר מספקות מענה 24\7 ודגווקא בגלל זה אנחנו בחברת מאור מצברים נכנסים לפעולה!
מצאו בקלות מצבר למכירה בראשון לציון במחיר מיוחד ועד הבית שלכם בשירות אישי ומקצועי על ידי המומחים שלנו!

ניתן לרכוש מצבר משומש בראשון לציון החל מ 150 שקלים ( לא כולל משלוח ) אך לרב אם כבר החלטת לרכוש מצבר חדש אנחנו תמיד ממליצים ללקוחות שלנו לקנות מצבר חדש, ניתן למצוא מצבר במבצע בראשון לציון כולל התקנה למשל של חברת שנפ בין 450 ל 500 שקלים, תלוי במידת האמפר ובסוג הרכב שלכם.

לקוחות שלנו מספרים