הגיע הזמן לרענן את המצבר שלך? הגעת למקום הנכון!

אז איפה קונים מצבר ברעננה? חשוב לנו לחסוך לך זמן יקר ולהפסיק לחפש חנויות מצברים ברעננה. זה הזמן להכיר את  שירות מצברים ברעננה של חברת מאור מצברים. מומחים במצברים כבר מעל 15 שנה עם מגוון פתרונות אנרגיה המותאמים ספציפית לרכב שלך. המצבר הלך? אל דאגה – תוך חצי שעה בלבד מומחה מטעם מאור מצברים יגיע עד אליך, בכל רעננה, עם מצבר חדש, במסגרת שירות מצבר עד הבית ברעננה נתקין את המצבר ברכב שלכם, נבצע בדיקת טעינה ותקבלו תעודת אחריות עבור המצבר החדש שלכם.

מבצעים מיוחדים לתושבי רעננה:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצברים של חברת שנפ 45\55 אמפר מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב ברעננה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ברעננה התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב ברעננה

 

מצבר החודש במאור מצברים!

הזמינו עוד היום מצברים בזול ברעננה! זול לא חייב להיות לא איכותי! אצלנו תוכלו לרכוש מצברים מהמותגים המובילים ביותר בשוק הישראלי כמו שנפ,ורטה וכו…
אצלנו כל סוגי כלי הרכב מקבלים תמיכה וטיפול יסודי. אצלנו ניתן למצוא מצבר לרכב ברעננה, מצבר לאוטובוס ברעננה, מצבר לאופנוע ברעננה, מצבר לקלנועית ברעננה, מצבר לקטנוע ברעננה ומצבר למשאית ברעננה. לקבלת הצעת מחיר משתלמת על מצבר הרכב הבא שלך.

שירות החלפת מצבר עד הבית ברעננה

ככה רוכשים היום מצבר לרכב!

בין אם נתקעת עם הרכב או שהמוסכניק שלך אמר לך שהגיע הזמן להחליף מצבר, מאור מצברים מזמינה אותך ליהנות ממגוון רחב של מצברים לכל סוגי כלי הרכב אשר נוסעים בכבישי ישראל עד אליך!
במקום לפנות זמן יקר על מנת להגיע לחנות, מאור מצברים תשלח לך מומחה מצברים שיגיע אליך עם מצבר חדש אשר יעניק לך שקט ושלווה לנסיעות הבאות שלך. אנו מתחייבים להגיע אליכם תוך חצי שעה ולספק לכם מצבר איכותי, כדי שתוכלו להמשיך בשגרה!

למה לבחור במאור מצברים?

מאור מצברים מעניקה ללקוחותיה מעטפת שירות הכוללת: מגוון רחב של מצברים איכותיים מכל הסוגים, אשר מעבר להיותם מיוצרים ומותאמים במיוחד עבור האקלים הישראלי, מגיעים עם אחריות של בין 12 ל-24 חודשים, כך שתוכלו להיות מכוסים ובטוחים. המצבר יגיע אליכם עד הבית או מקום העבודה (היכן שתעדיפו) ואיש צוות מוכשר מטעמנו ידאג להתקין את המצבר ברכב שלכם ולהעניק לכם הוראות שימוש בסיסיות.

מצברים ברעננה – המומלצים שלנו:

כיצד נדע לבחור מצבר לרכב ברעננה?

בין אם מדובר במצבר לקטנוע 125 סמ"ק, מצבר למאזדה 5, או מצבר ליונדאי i35 וכדומה, חשוב להתאים את המצבר הנכון לרכב, בהתאם להוראות היצרן או בהתאם למצבר שכבר קיים ברכב (בהנחה שהמצבר הנוכחי אכן מתאים באופן המושלם). חשוב לציין בהקשר זה, כי כאשר רוכשים רכב יד שנייה, מומלץ לבדוק את המצבר עם חשמלאי רכב מוסמך, כדי להבטיח את תקינותו.

בכל מקרה של צורך להחליף מצבר, תוכלו להתקשר אלינו למאור מצברים, לספר לנו איזה רכב יש ברשותכם, ואנחנו נבדוק איזה מצבר מתאים לרכבכם בהתאם לפרמטרים השונים.

כיצד לדעת שהבעיה היא אכן במצבר ולא באלטרנטור וכד'?

זהו עוד חלק ברכב החיוני למערכת החשמל, שלעיתים מתבלבלים בין תקלות במצבר לבין תקלות באלטרנטור. כדי להיות בטוחים שהבעיה הינה אכן במצבר ולא באלטרנטור, קיימות שתי דרכים ביתיות שתוכלו לנקוט בהן, לפני שאתם ניגשים לחשמלאי רכב או למוסך:

  • ראשית, מומלץ לשים לב לנורות הטעינה – במידה ונורת הטעינה לא עובדת, ייתכן והבעיה הינה בכלל באלטרנטור (או גם וגם).
  • שנית, מה שמאוד מומלץ לעשות (ולמעשה מדובר בבדיקה הביתית המדויקת יותר) הוא לבדוק את מתח חשמל במצבר באמצעות מכשיר מיוחד שניתן לרכוש. ככל שהמתח שהמצבר מראה הוא נמוך יותר, כך ניתן להניח שיש תקלה מסוימת במצבר או בפעילותו.

ואולי יש צורך רק בטעינה מחודשת של המצבר?

אם המצבר "נגמר" אך לא התקלקל, ניתן כמובן לבקש סיוע מאדם נוסף בעל רכב ובעזרת כבלים. לאחר שהתנעתם את הרכב מחדש, מומלץ לתת לרכב לפעול כמה דקות ולאחר מכן, לנסוע נסיעה קצרה למשך כ – 20 דקות, רק כדי לוודא שהכל בסדר. אם הפעולות והנסיעה הלכו חלק, סימן שאין במצבר תקלה משמעותית וניתן להמשיך לנסוע איתו כרגיל. אולם, אם התגלו בעיות שונות באחד מן השלבים, זה הזמן להחליף מצבר או לכל הפחות לקחת את הרכב לבדיקה.

מחירון מצברים – ממה מושפע מחיר המצבר?

מחירו של המצבר מושפע ממגוון רחב של פרמטרים: מטבע הדברים, קיים נושא האיכות, הגודל והתכונות הטכניות. אולם בפרט, חשוב להכיר את סוגי המצברים העיקריים הקיימים כיום בשוק ולדעת איזה מהם הכי מתאים לרכבכם, ללא קשר למחיר (שכן מצבר שאינו מתאים לרכב עלול לגרום נזקים מיותרים למערכת החשמל והרכב בכלל).
בכל מקרה, הנה כמה דברים בסיסיים שעליכם לבדוק (ולהיצמד אליהם היטב) בעת בחירת מצבר חדש:

  • גובה צריכת החשמל
  • עוצמת הטעינה
  • קיבולת
  • מידותיו הטכניות של המצבר

כמו כן, נציין כי קיימים כיום בשוק מצברים מעולים הנמכרים במחיר שווה לכל נפש, כאשר השוני ביניהם לבין היקרים יותר הוא אורך החיים הצפוי שלהם וכן, התאמתם לצרכים ספציפיים של הרכב. קיימים רכבים למשל, שלהם יתאימו מצברי START & STOP (מצברים המותאמים למערכת הזו), בעוד שלרכבים אחרים יוכלו להתאים מצברי חומצה – עופרת רגילים. מצברי ג'ל, מצברי פריקה עמוקה או מצברי הדור החדש באופן כללי, נחשבים ליקרים יותר, אך גם לעמידים יותר בהתאם.

מצבר למכירה ברעננה בכל מצב ניתן להזמין דרך מאור מצברים אשר ישמח לסייע לכם לבחור את המצבר המתאים ביעילות ובמהירות, ולספק לכם מצברים איכותיים הישר לבית או לעסק!

על מצבר החודש שלנו שמעת? מצבר של חברת שנפ 66 אמפר במקום 640 ₪רק 560 ₪ בלבד!

בין אם זה מצבר לרכב הונדה ג'אז, מצבר VARTA 50 אמפר או מצבר חדש לאופנוע, מאור מצברים כאן עם פתרון חשמל מדויק עבורך.

מצבר במבצע ברעננה מהמותגים המובילים בשוק הרכב הישראלי ניתן לרכוש במאור מצברים
להזמנת שירות מצבר עד הבית ברעננה התקשרו למאור מצברים בטלפון: 072-3341-453

מדריך בדיקת מצברים מקצועית:

במידה וחלק מהסעיפים רלוונטיים אליך, כנראה שהגיע הזמן להחליף מצבר:

  • רעשי תקתוק מוזרים מכיוון המנוע כשמנסים להניע את הרכב
  • רעש התנעה איטי
  • הנעת הרכב על ידי כבלים
  • חוסר יכולת להניע את הרכב לאחר כיבויו
  • המצבר בן שנתיים לפחות

אין צורך לחכות שהמצבר ישבוק חיים. מאור מצברים מזמינה אותך להתקשר ולקבל הצעת מחיר הוגנת, שקופה וחסכונית אשר תעזור לך להקדים תרופה למכה ולא לפגוע ביומיום שלך.
לקבלת הצעת מחיר עבור מצבר מרעננה ומשלוח עד הבית אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

הזמנת מצבר משומש ברעננה לרכבים

לאחרונה נתקלנו בתופעה די שונה אשר לקוחות שונים מבקשים "הזמנת מצבר משומש ברעננה", אז יש לנו מה לעדכן אותכם בנושא…
אנחנו במאור מצברים לא ממליצים לקנות מצברים משומשים, עדיף להתאמץ טיפה יותר ולעשות את המקסימום בכדי שתוכלו לרכוש מצבר חדש עם 12 חודשי אחריות. ההשקעה במצבר זמני לרב לא מתאימה ויכולה ליצור תיסכול רב ללקוחות לטווח הארוך.
עדיף בהרבה להתאמץ ולהזמין לדוגמא מצבר שנפ ברעננה עד הבית במחיר של 550 שקלים מאשר להזמין מצבר משומש ב 300 שקלים, אז לאלה שחשבו לחסוך, אתם עוד תודו לנו על הטיפ הזה!

מצבר לאופנוע ברעננה

מצברים לאופנוע מגיעים בטווחים של 2.3A /H-32A/H ומתאימים כל אחד לסוג אופנוע שונה. מאור מצברים ממליצה לך על מצבר ג'ל לאופנוע. מצבר כזה, אטום לחלוטין ומעניק לך אורך חיים גדול הרבה יותר ממצבר סטנדרטי. מצבר ג'ל לאופנוע מוגן ממים באופן מלא כך שלא תהיינה לך הפתעות התנעה בחורף.

רכישת מצבר לקטנוע ברעננה

מצברים לקטנועים 250 סמ"ק ,מצברים לקטנועים 125 סמ"ק או לקטנועים קטנים יותר של 50 סמ"ק, מאור מצברים כאן לעזור לך להתניע מחדש ולהמשיך את השגרה שלך ללא הפרעה. המומחים של מאור מצברים בעלי ניסיון רב בקטנועים וישמחו לעמוד לשירותך בכל שאלה. חברות ויחידים, מאור מצברים תעניק לך מגוון רחב של פתרונות לכל שימוש לקטנוע שלך. לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית למצבר לקטנוע ברעננה : 072-3341-453

מצבר לקלנועית ברעננה

כלי רכב, עד כמה שאפשר לקרוא לו כך, אשר מתחיל לתפוס נפח משמעותי בנוף הרכבים הישראלי הוא הקלנועית. כלי ידידותי לסביבה אשר מעניק פתרון רכב אורבני קל וזריז. מכיוון שהקלנועית נוסעת על טהרת החשמל, יש לדאוג לרכוש מצברים לקלנועית במקומות מוסמכים ומקצועיים אשר ינפיקו לך תעודת אחריות. מאור מצברים תעניק לך שירות מלא ותתאים עבורך את המצברים הטובים ביותר לצרכי היום יום שלך.

רכישת מצבר לאוטובוס ברעננה

מעל שנתיים לא החלפת מצבר באוטובוס שלך? כנראה שהגיע הזמן לבדוק אופציות חדשות. אופי העבודה של אוטובוס הינו תובעני מאוד ומצריך המון משאבים ממצבר האוטובוס שלך. בדיוק בגלל זה מאור מצברים ממליצה לך להתקשר למומחים שלנו על מנת לקבל חוות דעת והסבר עבור מצבר חדש שישמש אותך נאמנה ויעמוד בכל המשימות הנדרשות.להזמנת מצבר לרכב עד הבית ברעננה מסוג אוטובוס אתם מוזמנים לפנות אלינו.

רכישת מצבר למשאית ברעננה

מצבר למשאית, בדומה למצבר לאוטובוס, צריך להיות חזק אמין ובעל תעודות. לכן מאור מצברים ממליצה לך לרכוש מצבר למשאית רק מחברת מצברים ידועה ואמינה, עם ניסיון בתחום המצברים למשאיות. בנוסף לכך, עדיף לך לבחור חברת מצברים עם נקודות שירות רבות ברחבי הארץ על מנת שאם חלילה קורית תקלה במצבר, יהיה ניתן לקבל מענה מהיר בכל מקום בארץ.

לקוחות שלנו מספרים