אם הנכם בעלי רכב בירושלים ואתם זקוקים למצבר איכותי עוד היום – במאור מצברים יש לנו כמה מצברים איכותיים להציע לכם! אנחנו מחזיקים מצברים של כל החברות המובילות, ומספקים שירות מצבר לרכב בירושלים תוך זמן קצר כולל התקנה יעיל ובדיקת המצבר.

מחירים משתלמים עבור כל סוגי המצברים:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ מ-480 ₪

מצברי בוש עם שנתיים אחריות החל מ-529 ₪

שירות החלפת מצבר עד הבית בירושלים כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר עבור משלוח מצבר לרכב בירושלים התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בירושלים

ירושלים, עיר של שלוש דתות בירתה של ישראל. מאות ואלפי רכבים נוסעים בצירים המרכזיים, חלקם תיירים או אנשים המגיעים לעיר, חלקם מתגוררים בה או חלקם מגיעים לפגישות עסקיות. מה שבטוח, צירי התנועה המרכזיים עמוסים עד אפס מקום ברכבים. בשל ריבוי הרכבים בבירה, הצורך ברכישת מצבר לרכב בירושלים עולה ועולה, שהרי מצבר הוא אחד מחלקי הרכב המוכרים לכולם, מכיוון שתפקידו להטעין את הרכב בחשמל ויש להחליפו כל שלוש שנים לפחות.

מחפשים מצבר לרכב בירושלים?

לא משנה היכן נתקעתם בירושלים, תמיד תוכלו להזמין מצבר לרכב עד הבית. חברת מאור מצברים מעניקה שירותי אספקת מצברים עד בית הלקוח או עד למקום שבו הרכב נתקע. כנהגים, עלינו לשים לב תמיד למצב הרכב, ואם משהו נראה לנו לא תקין, עלינו לגלות ערנות ולבדוק את העניין. כך למשל אם אחת הנורות בלוח השעונים נדלקת, עלינו לברר את מקור הבעיה, ובין היתר גם לבדוק את מצב המצבר כדי שלא ניתקע ללא מצבר באמצע כביש ראשי בירושלים.

מצברים נפוצים

**מצברי החודש במאור מצברים**

מצבר START UP בקיבולת 50 אמפר ב-449 ₪ בלבד!
הזמנת מצברים לרכב עד הבית עם מאור מצברים תעשה לכם את החיים קלים יותר!
מצברים בירושלים עד אליכם במחירים שלא יקרעו לכם את הכיס.
חייגו אלינו עוד היום ונספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית למצבר שיתאים לרכב שלכם במדוייק.

כדי למנוע מצב שבו תתקעו ללא מצבר, הבאנו בפניכם כמה טיפים מצוינים שיאפשרו לכם להחליף מבעוד מועד את המצבר מבלי להיתקע. אך גם אם נתקעתם, אל דאגה. המומחים של מאור מצברים תמיד לרשותכם ומספקים מצברים לרכב החל מ 449 שקלים בלבד – מצברים לכל סוגי קטנועים, רכבים וכלי הרכב החשמליים.

הכירו את הסימנים המבשרים על סוף חיי המצבר

בין אם מדובר על מצברים בירושלים ובין אם בכל מקום אחר, קיימים כמה סימנים המבשרים על מצבר תקול שיש צורך להחליפו.

סדקים ונזילות מהמצבר – כל נזילה של שמן או מים מהרכב עלולה להסתיים בבעיה רצינית, ולכן חשוב מאוד לבדוק מפעם לפעם את המצבר ולוודא שלא קיימים סדקים או נזילות. כמובן שבמידה וקיימת נזילה, אל תזניחו את העניין ואל תנסו לתקן באופן עצמאי אלא פנו לחשמלאי רכב כדי שיבדוק את תקינות המצבר.

מצבר פג תוקף – לא משנה למה פתחתם את מכסה המנוע, אם זה למלא שמן או לבדוק מים, הציצו בתאריך היצור של המצבר המופיע בחלק העליון שלו. חשוב לדעת שהתוקף של המצבר הוא לשלוש שנים, ובמידה ותוקפו עומד לפוג, שימו לב למצב החשמל ברכב, במידה והוא נחלש, החליפו את המצבר. אם אינכם בטוחים גשו לחשמלאי רכב ובדקו האם המצבר עומד להיגמר והחליפו לחדש בעת הצורך.

היחלשות החשמל ברכב – כאמור תפקידו של המצבר להעביר חשמל למכשירים הזקוקים לחשמל ברכב כמו לחלונות החשמליים, לאזעקה, למערכות המולטימדיה, למטען של הטלפון שלנו, למזגן ועוד. כדאי לדעת שהיחלשות החשמל ברכב זה סימן מובהק שהמצבר עומד לשבוק חיים, וזה הזמן להחליפו בחדש.

שירות מצברים לרכב בירושלים עד הבית

בעידן המודרני הכל הרבה יותר פשוט. אם בעבר היינו נתקעים עם מצבר ששבק חיים, הזמנו גרר שיוביל את הרכב למוסך או לחשמלאי רכב, או התחננו לאנשים שיסייעו לנו להטעין את המצבר באמצעות כבלים, כיום אין כל צורך להמתין לגרר ובוודאי שלא להסתמך על ליבם הטוב של אנשים, מכיוון שתוכלו להזמין מצבר בירושלים עד אליך. המומחים של מאור מצברים יתאימו בשיחת טלפון את המצבר לרכב שלכם על פי דגם הרכב והשנתון, הם יספקו לכם את המצבר במהירות האפשרית ויבצעו התקנה מקצועית.

נתקעתם ללא מצבר? המצבר מגלה סימני עייפות? התקשרו היום למומחים של מאור מצברים ותיהנו משירות מהיר, מקצועי וכמובן מבחר גדול של מצברים לרכב במבצעים אטרקטיביים – החל מ- 449 שקלים. יש לנו שירות איכותי של מצבר לרכב בירושלים עד הבית, בו נוכל לסייע לכם להחליף את המצבר ביעילות, לבדוק את תקינותו ולסייע לכם להמשיך בחייכם ללא עיכובים!

לקוחות שלנו מספרים