נתקעתם עם מצבר ששבק חיים באזור השרון? מהיום, אין צורך להזמין גרר הביתה – עם שירות מצבר לרכב בשרון עד הבית של מאור מצברים, אתם מכוסים מכל הכיוונים: תקבלו התקנה תוך כחצי שעה, מצבר איכותי עם 12-24 חודשי אחריות ושירות אדיב ומקצועי!

מבצעים מיוחדים לתושבי השרון:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ החל מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בשרון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר של מצבר בשרון בשירות עד הבית התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בשרון

אזור השרון הוא אחד האזורים הגדולים בישראל, הוא מאגד בתוכו מגוון ערים מרכזיות לצד מושבים וקיבוצים כמו נתניה, כפר סבא, הוד השרון, רעננה, הרצליה ועוד. התנועה בערים אלה צפופה מאוד, ובשעות השיא שלה הכבישים עמוסים מאוד ברכבים, ולכן לא פלא שקיים ביקוש עצום לרכישת מצבר לרכב בשרון.

מצבר לרכב הוא אחד החלקים המוכרים לבעלי רכבים, גם לאלה שפחות מתעסקים עם מוסכים ושולחים את בן הזוג. למה? כיוון שאורך החיים של מצבר קצר מאוד ביחס לכל חלקי הרכב האחרים. אורך החיים שלו נע בין שנתיים וחצי לארבע שנים, וזאת בניגוד לחלקים אחרים שיכולים להחזיק שנים על גבי שנים. תפקידו של המצבר הוא להעביר חשמל לרכב, ובלעדיו לא ניתן לנסוע ברכב ואפילו לא להתניע אותו, כיוון שההתנעה צורכת חשמל. זו הסיבה שתמיד כדאי לבדוק את תאריך הייצור של המצבר ולהיערך בהתאם.

מצברים במבצע לתושבי השרון והסביבה

איך שומרים על מצבר לרכב בשרון ועל מה חשוב לשים דגש בעת רכישת המצבר?

מילוי מים – על מנת שלא תזדקקו להחליף מצבר לרכב בשרון בתדירות גבוהה, כדאי בימים החמים לבדוק שתמיד יהיו מים מזוקקים במצבר על פי המידה שקבע היצרן של המצבר. אם תקפידו למלא מים במצבר, הוא יוכל לעמוד בלחצים המופעלים עליו ובעומסי החום. פעולה זו קלה למדי ודורשת בדיקה של קו המים, אך חשוב לבצע זאת רק כאשר הרכב קר ולא לאחר סיום הנסיעה.

 לרכוש מצבר  איכותי – דבר נוסף שיכול לסייע לכם להימנע מהחלפת מצבר בתדירות גבוהה הוא רכישת מצבר לרכב של חברה מוכרת ואיכותית. חשוב להבין שכל מצבר חשוף לוויברציות רבות במהלך הנסיעה, הנגרמות בשל התנועתיות של המנוע ושל הרכב, ולכן מצבר חזק של חברה טובה יחזיק למשך זמן רב יותר.

התאמת המצבר לסוג הרכב – דבר נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא בחירת מצבר לרכב התואם לסוג הרכב שלנו. חשוב להבין שקיימים סוגים שונים של מצברים, ומצבר שאינו מתאים לסוג הרכב שלכם יגרום לקשיים בנסיעה.

מצבר מקורי וחדש – פעמים רבות אנשים מתפתים לרכוש מצברים משומשים, מחודשים או כאלה שפורקו מרכבים שעברו תאונות. חשוב מאוד לרכוש רק מצב חדש אשר מגיע באריזתו המקורית של חברה מוכרת כמו שנפ וכו'. כמו כן, בדקו שהיצרן מעניק אחריות לכמה שנים, כך תוכלו להיות רגועים לתקופה מסוימת.

לבצע התקנה רק עם מומחה – לכאורה, התקנת מצבר לרכב אפשרית לביצוע באופן עצמאי כמובן למי שיש רקע במכונאות רכב, אולם מומלץ שלא להתקין את המצבר באופן עצמאי, אלא להיעזר בחשמלאי רכב, מוסכניק או מומחה בעל הסמכה. חשוב לדעת שהתקנה שאינה נכונה יכולה לגרום לבעיות עתידיות, כמו גם עיגון לא נכון, יכול לגרום למצבר לצאת ממקומו.

לבצע השוואת מחיר – כיום ישנם סוגים שונים של מצברים ולכל רכב מתאים סוג שונה של מצבר. למשל מצבר אשר מתאים לרכב מרצדס לא בהכרח יתאים גם לרכב יונדאי. העלות של מצבר נגזרת מסוג המצבר, גובה האמפר, המותג וכו'. טרם רכישת המצבר, מומלץ לבצע השוואות מחיר כדי לאמוד את המחיר, אך כאמור יש להשוות תפוח לתפוח ולא להתפשר על איכות המצבר.

כמה עולה מצבר בשרון עד הביצ?

מחיר מצבר יכול להסתכם בכמה מאות שקלים בודדים, ולרוב מצבר טוב מתחיל מ – 449 שקלים. מובן שאם תרצו שירותי אספקה של המצבר, תשלמו גם שירותי משלוח. אם נתקעתם באמצע הדרך, תוכלו להזמין שירות עד אליכם, זה בהחלט שווה את המחיר.

מעוניינים במצבר עד הבית? צרו איתנו קשר וקבלו מידע ומחירים אטרקטיביים למצברים לרכב בשרון, אשר מיוצרים על ידי חברות כמו שנפ, ורטה, בוש וסטארט אפ.

לקוחות שלנו מספרים