כל אחד חווה את החוויה הזו, אתם מתארגנים בבוקר ,נכנסים לרכב במטרה להמשיך עוד שגרתי ופתאום הרכב אינו מניע.

במידה ויש לכם מקום בטוח לעזור או תמרור של מצבר בצד הדרך יש לעצור מייד ולטפל בתקלה הטכנית!

במאמר הבא נפרט מה האופציות שעומדות ברשותכם:

  • שימוש בביטוח – ניתן להתקשר לביטוח שלכם ולברר מה המחיר במידה והם מגיעים לבצע לכם החלפת מצבר עד הבית. לרב אופציה זו לא משתלמת מכיוון שחברת הביטוח יכולה לגבות מחיר יקר ב 50%-70% מהספקים המתחרים בשוק.
  • רכישת מצבר בחנות עצמאית – כמו רכישת כל מוצג גם מצבר לרכב ניתן לרכוש בחנות המצברים השונות למשל רשתות כמו ACE או HOMECENTER מוכרות מצברים. המחירים לרב יקרים יותר ותואמים למחירון הכללי של המצברים. בנוסף ,בעל הרכב צריך לבצע את ההתקנה בצורה עצמאית ולכן רק אם יש לכם חוש טכני ברמה גבוהה תוכלו להרכיב את המצבר לרכב בעצמכם. יש לציין שברכישת מצבר מחנויות אלו המצברים ברמה גבוהה מאוד ותקבלו תעודת אחריות מקורית מבית העסק.
  • שירות מצברים עד הבית מספק פרטי – ניתן להשוואת מחירים ולהזמין ספק מצברים עד ביתכם. אנו למשל באתר IZIKWAY מספקים את השרות הזה וזהו השירות המועדף על הלקוחות שלנו. רכישת המצבר במחיר הוגן ומחיר ההגעה וההתקנה של המצבר מגיע ל50 שקלים בממוצע. אני מספקים מצברים איכותיים ומקוריים בלבד עם ביטוח לתקופה של בין 12ל-24 חודשים תלוי במצבר שתרכשו.


לקבלת הצעת מחיר למצבר לרכב חייגו:
072-3341-453

איזה מצבר כדי לבחור לרכב שלי?

ישנם 3 מצברים מומלצים במיוחד לרכבים:

המצברים של שנפ

שנפ חברה ישראלית דומיננתית מאוד ,איכותית מאוד ומספקת שירותים מקצועיים ללקוחותיה שנים רבות. אני כספקי מצברים עובדים המון עם חברת שנפ ומשווקים את המצברים שלהם בכל הארץ.

המצברים של ורטה

ורטה מצבר איכותי ,לרב הלקוחות מעדיפים לא לקחת אותו בגלל מחירו היקר בקצת, אנו באתר מספקים שירות החלפת מצברי ורטה עד בית הלקוח גם כן.

ורטה מצברים

מצברים במבצע באתר

במידע ואתם מחפשים מצברים במחירים מוזלים יותר ניתן לרכוש גם מצברים משומשים עם אחריות לתקופה חלקית והמחיר של מצברים אלו זולים יותר ומחירים מתחיל ב-189 ש"ח ( תלוי במצבר,במותג ובמידת האמפר).


ניתן ליצור קשר עם צוות האתר ולהנות משירות אדיב של הצוות המספק שירותים בפריסה ארצית רחבה.

אנו עובדים בשקיפות ושמים דגש על איכות ויחס לכל לקוחותנו כי לנו כולכם חשובים וכולכם שווים!

לצפיה במחירון מצברים כללי

להזמנת שירות מצברים עד הבית ניתן לפנות אלינו במספר טלפון: 072-3341-453

נשמח לשרת אתכם!