מצבר ורטה 74 אמפר

מאור מצברים » מוצרים » מצבר ורטה 74 אמפר

מצבר ורטה 74 אמפר

639 

  • מצבר ורטה מתאים למזג האוויר הישראלי

  • המחיר כולל שנתיים אחריות של חברת ורטה

  • השירות כולל בדיקת טעינה

  • ניתן להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית

  • המחיר כולל מע"מ

תיאור

מצבר ורטה 74 אמפר במחיר ללא תחרות!

הרכב לא מניע? רוב הסיכויים שהמצבר שבק חיים, וודאי אם לא החלפתם מצבר לרכב לאחרונה.

כל אחד חווה לפחות פעם בחייו את הרגע המייאש הזה, שבו אתה מסובב את המפתח בסטרטר אבל האוטו לא מניע. אלפי מחשבות מסתחררות בו זמנית בראש, החל מדאגות ולחץ שתאחרו לפגישה ועד לאיך תאספו עכשיו את הילד מהגן. במצבים כאלו קשה לעשות החלטות שקולות ונבונות, לכן רוב האנשים פשוט מתקשרים לאיש המקצוע הראשון שהם נתקלים בו, במטרה לקנות מצבר. אך מצבר ורטה 74 אמפר מחיר טוב, כנראה לא תשיגו בדרך הזאת. לצורך כך תיאלצו להשקיע כמה דקות בסקר שוק מהיר, דיבור עם מספר אנשי מקצוע ולבסוף בחירה במי שמציע את ההצעה הרווחית ביותר.

אנו מזמינים אתכם לפנות אל מאור מצברים ולקבל את המצבר במחיר הכי אטרקטיבי בשוק! בנוסף למחירי מצברים הנוחים מאור מצברים מספקים שירות החלפת מצבר ורטה 74 אמפר עד הבית. אז אל תבזבזו זמן וכסף על גרר בגלל מצבר! פשוט מתקשרים למאור מצברים.

אצל מאור מצברים תקבלו שירות החלפת מצבר ורטה 74 אמפר רק ב 639 ש"ח

זקוקים להחלפת מצבר עד הבית? התקשרו אלינו למוקד 24/7 וטכנאי מצברים מוסמך יגיע עד אליכם תוך חצי שעה בכל אזור המרכז

שירות החלפת מצבר ורטה 74 אמפר אמפר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר ורטה 74 אמפר ולשירות החלפת מצבר עד הבית צרו איתנו קשר: 072-3341-453

החלפת מצבר ורטה 74 אמפר

למה דווקא אצל מאור מצברים?

מאור מצברים היא חברה בתחום אספקת מצברים לרכב ומשווקת מצברים של כל המותגים הגדולים בארץ ובעולם, כדוגמת מצברים של חברת ורטה העולמית הנחשבת לחברת מצברים המובילה בתחום. ורטה משווקת מצברים לכל רחבי העולם, והיא מפתחת ומייצרת מצברים כבר למעלה מ- 70 שנה! רק אצל מאור מצבים תמצאו מצבר ורטה 74 אמפר במחיר הטוב ביותר.

מצבר ורטה 74 – כל מה שחשוב לכם לדעת

מצבר ורטה 74 אמפר נחשב לאחד המצברים האיכותיים והידועים היום בשוק הרכב. המצבר מספק בעלי הרכב תחושת ביטחון ואמינות, כך שתוכלו לנהוג ברכב בראש שקט. שימו לב כי התקנת המצבר ברכב, חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מיומן. התקנה לא תקנית, עלולה לשבש את מערכת החשמל ברכב ולגרום לכם לנזקים יקרים במיוחד.

קונים מצבר ורטה 74 אמפר איכותי

מאור מצברים שומרת על סטנדרטים גבוהים ביותר ומפעילה אנשי שירות במרכז הארץ המעניקים שירות החלפת מצבר עד הבית תוך כחצי שעה בלבד. רק נציין כי את המצבר יש להחליף כל שלוש שנים, מכיוון שהוא כמו סוללה – כאשר היא אוזלת יש צורך להחליף לחדש. ההמלצה שלנו היא לרכוש רק מצברים של מותג מוכר כגון ורטה, המקוטלג בין המותגים המובילים בתחום המצברים בעולם.

לאיזה רכב מתאים מצבר ורטה 74 אמפר?

מצבר ורטה 74 אמפר הוא מצבר חזק מאוד, הרי ככל שהאמפר של המצבר גבוה יותר, כך הרכב לו הוא יתאים יהיה עם מנוע גדול יחסית. למשל מצבר של 40 אמפר, יתאים לרכבים בקטגוריית מיני וסופר מיני, בעוד מצבר של 74 אמפר יתאים לרכבים גדולים כדוגמת לרכב מיני קופר, ביואיק, ג'יפים, רכבים גדולים, יונדאי ועוד.

כמה עולה מצבר ורטה 74 אמפר?

אצלנו במאור מצברים תמיד תוכלו למצוא מצברים במבצע, בין היתר תוכלו לרכוש מצבר ורטה 74 אמפר במחיר 639 ש"ח בלבד. כמו כן לנוחיותכם ניתן להזמין שירות החלפת מצבר ורטה עד הבית בתוספת תשלום סמלית.

לא מזמינים מצבר לפני שפונים למומחים של מאור מצברים!

אצל מאור מצברים תוכלו למצוא את כל סוגי המצברים במחירים האטרקטיביים ביותר ללא תחרות! מחירי מצברים שנמכרים אצלנו מתחילים ב 369 שקלים ומטפסים בהתאם לסוג המצבר וגודל האמפר שלו. המומחים של מאור מצברים ישמחו לייעץ לכם איזה מצבר מתאים לרכב שלכם ולספק לכם שירות מהיר עם זמן הגעה קצר ביותר – עד חצי שעה בלבד והמצבר אצלכם על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת יומכם במהרה!

לקוחות שלנו מספרים


מוצרים משודרגים

עבור למעלה