מצבר ורטה 95 אמפר

מאור מצברים » מוצרים » מצבר ורטה 95 אמפר

תיאור

מצבר ורטה 95 אמפר במחיר שלא תמצאו בכל מקום!
רק 900 ש"ח כולל מע"מ, בדיקת המצבר הישן והתקנת המצבר החדש

מנסים להתניע את הרכב אך הוא לא מגיב? אם הקלדתם נכון את הקוד ולא קיימות בעיות מכניות שונות ברכב – סביר להניח שהלך המצבר, הרי מצבר צריך להחליף בממוצע בכל שלוש שנים.

התקשרו עכשיו למומחים של מאור מצברים וקבלו שירות אספקת מצבר ורטה 95 אמפר עד הבית!

שירות החלפת מצבר ורטה 95 אמפר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר ורטה 95 אמפר התקשרו אלינו 24/7 בטלפון מספר: 072-3341-453

החלפת מצבר ורטה 95 אמפר

מהו תפקידו של מצבר ורטה 95 אמפר?

המצבר הוא הקופסה הקטנה שיושבת בקדמת הרכב, זאת שבולטת כאשר אנו פותחים את מכסה המנוע. אותו מצבר מספק כוח חשמלי עוצמתי לכלל מערכות חשמליות הנמצאות ברכב, כגון חלונות חשמליים, מולטימדיה, פנסים, וגם מספק חשמל למערכת ההתנעה. במידה ומצבר ורטה 95 אמפר שלכם מרוקן, כלל מערכות אלה לא יפעלו, או יעבדו בצורה חלשה.

מצבר ורטה 95 אמפר רוכשים אצל המומחים של מאור מצברים

חברת מאור מצברים היא אחת המובילות בתחום, עם ניסיון של מעל 15 שנים במתן שירות של החלפת מצברים לרכב. בפנייתכם אלינו תוכלו לקבל מצבר ורטה 95 אמפר וליהנות משירות החלפה מהיר ומקצועי הניתן על ידי איש שירות מיומן אשר יבצע בדיקה מקצועית ובמידת הצורך יחליף למצבר חדש.

לאיזה רכבים מתאים מצבר ורטה 95 אמפר?

מצבר ורטה 95 אמפר יתאים למגוון סוגי רכבים בקטגוריות גדולות וגי'פים עם נפחי מנוע גדולים יחסית כמו רכבי מיצובישי, ב.מ.וו, מרצדס, קרייזלר ועוד. כמובן קיימים סוגים שונים של מצברים עם גובה אמפר שונה, ולכן טוב תעשו אם תבדקו לעומק איזה מצבר מתאים לסוג הרכב שלכם.

כמה עולה מצבר ורטה 95 אמפר?

רוב הלקוחות פונים לרכוש מצבר, כאשר המצבר הנוכחי שלהם שבק חיים ולכן הם זקוקים למצבר חלופי בבהילות. מדובר בדרך כלל במצב לחוץ, בו רוב האנשים נותנים ללחץ שלהם להחליט עבורם. החוכמה היא לנשום עמוק ולהתחיל לבצע טלפונים כדי לברר היכן ניתן לרכוש את המצבר המתאים לרכב שלכם וכמה הוא יעלה לכם. מחירי מצברים לרכב משתנים בין המשווקים השונים וכמובן בהתאם לגודל המצבר. במאור מצברים תמצאו מצבר ורטה 95 אמפר מחיר של 900 ש"ח בלבד. המחיר כולל בדיקת תקינות המצבר הישן שלכם לפני ההחלפה ואחריות יצרן מלאה של חברת ורטה למצבר החדש. מצבר זה של חברת ורטה מספק את כל התכונות של מצבר אמין ויעיל לאורך זמן, במחיר הוגן ומשתלם.

אצל מאור מצברים המצבר מגיע עד אליך

חברת מאור מצברים מציעה לכם מבחר רחב של מצברים, ביניהם גם מצבר ורטה 95 אמפר המתאים כאמור לרכבים גדולים, עם שירות ואחריות על כל מצבר. אז אם נתקעתם עם רכב שלא מתניע, פשוט התקשרו למומחים של מאור מצברים שישלחו אליכם איש שירות עם מצבר חדש, ותוכלו במהירות לחזור לשגרה.
להזמנת שירות מהיר ביותר, התקשרו ממש עכשיו

לקוחות שלנו מספרים


מוצרים משודרגים

עבור למעלה