מצבר לאופל מוקה – זה רק מאור מצברים! עם שירות שמגיע עד הבית, תוך חצי שעה תוכלו להמשיך את חייכם כרגיל. הצוות המקצועי והיעיל שלנו יבצע עבורכם החלפת מצבר לאופל מוקה תוך דקות, במהירות וביסודיות, והכול במחירים נוחים ביותר – החל מ 449 ₪ למצבר!

מחיר משתלם עבור מצבר לרכב אופל מוקה:

מצברי 50 אמפר לאופל מוקה החל מ – 449 ₪

מצבר 55 אמפר של שנפ החל מ- 480 ₪

מצברי BOSCH (בוש) החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לאופל מוקה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות והזמנת מצבר לאופל מוקה עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לאופל מוקה

הבחירה הנכונה של מצבר לאופל מוקה עד הבית

אז אם אתם רוצים מצבר בזול שהוא גם איכותי, והתקנה מקצועית על ידי צוות מנוסה ודקדקני עד הבית – מאור מצברים הם הכתובת! לא בטוחים איזה מצבר לאופל מוקה הכי מתאים? התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם, אנחנו עומדים לשירותכם 24/7, תמיד שמחים לתת שירות עם חיוך.

אופל מוקה דורש מצבר עם קיבולת של 55 אמפר/שעה או 50 אמפר/שעה. קיבולת האמפר של המצבר לרכב בעצם עונה על השאלה "כמה זרם חשמלי המצבר יכול לספק כל שעה?". לכן, היחידות של קיבולת האמפר הן אמפר/שעה.

מצברים מומלצים לאופל מוקה (Opel Mokka)

למה חשוב לשים לב לפני שרוכשים מצבר לאופל מוקה?

מעבר לקיבולת האמפר של המצבר, שהיא ללא ספק המדד הכי חשוב אליו יש להתייחס בעת רכישת מצבר חדש לרכב, חשוב מאוד גם לתת התייחסות לפרמטרים נוספים עליהם נפרט מיד:

  • מידות המצבר: מידות המצבר הן אורכו, רוחבו וגובהו של המצבר. אם מישות המצבר לא יתאימו לרכב שלכם – המצבר פשוט לא יכנס פנימה! לכן וודאו שאתם אכן רוכשים מצבר שמתאים לאופל שלכם מבחינה פיזית. אחרת, תבזבזו הרבה כסף, תתחרטו על הקנייה, ויהיה לכם הרבה כאב ראש מכל הסיפור הזה.
  • המספר הקטלוגי של המצבר: לרוב, על גבי המפרט הטכני של כל מצבר, תמצאו שני מספרים קטלוגיים: המספר הקטלוגי של היצרנית (לדוגמה שנפ) והמספר הקטלוגי של DIN – מכון התקנים הגרמני. המספר הקטלוגי אולי לא יגיד לכם הרבה, אבל הוא כמו תעודת הזהות של המצבר. לכן, אם נשווה אותו לתעודת זהות, הוא יסייע לתקשורת ביניכם לבין בעל המקצוע שמייעץ לכם בעת הקנייה וככה תדעו בדיוק על איזה מצבר שניכם מדברים.
  • האחריות: כל מקום בו תקנו את המצבר יתן לכם אחריות מעט שונה עליו. אנחנו במאור מצברים מספקים לכל לקוחותינו את אחריות היצרן המלאה של כל מצבר שתרכשו מאיתנו, וניתן לבחור בין תקופות אחריות שונות: 12 חודשים, 18 חודשים, 20 חודשים או 24 חודשים.
  • החברה היצרנית: יש מספר יצרניות בשוק המצברים, וכדאי להכיר את הבולטות ביניהן: שנפ, ורטה, וגם בוש. אלו הן החברות המרכזיות מהן כדאי לרכוש מצברים כדי להבטיח את איכות המצבר שתרכשו. אנו במאור מצברים מספקים מצברים רק מחברות אלו, לכן איתנו תוכלו להיות רגועים שעשיתם קנייה חכמה.

** מצברים למגוון רכבי אופל רק במאור מצברים! **

מצבר לאופל אינסיגניה 66 אמפר מבית Schnapp ב-600 ₪ בלבד במקום 680 ₪

מצברים ל OPEL ASTRA יד שנייה מ 350  ₪ – לפרטים שאלו אותנו אם יש במלאי

אילו מצברים יש למאור מצברים?

מצבר לאופל מוקהחוץ ממצברים למכוניות, וביניהם מצברים לאופל מוקה, אנחנו במאור מצברים מחזיקים גם מצברים לכלי רכב נוספים. אז אם נתקעת בלי מצבר לאופנוע, קטנוע, אופנוע ים, קלנועית, משאית או טרקטורון – יש לנו מצברים גם בשבילך!

מוזמנים להתקשר אלינו ואנחנו נהיה אצלכם תוך פחות מחצי שעה עם מצבר לקטנוע שלכם!

כמו כן, יש לנו מצברי חומצה עופרת אך גם מצברים מהדור החדש, כמו מצברי פריקה עמוקה, מצברי סטארט אנד סטופ, מצברי ג'ל ועוד!

זקוקים למצבר לאופל מוקה עד הבית? מחפשים מצבר 55 אמפר?
התקשרו אלינו לשיחת ייעוץ חינם, הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם 24/7
ולתת לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית אופל: