הרכב לא מתניע בבוקר? כדי שלא ייהרס לך כל היום הזמן מצבר לאופל אינסיגניה עד הבית באמצעות נציג של מאור מצברים אשר יגיע אליך ויתאים לך מצבר לפי המפרט המדויק של דגם הרכב שלך! וכל זאת במחירים מעולים!!!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב אופל אינסיגניה:

מצבר 66 אמפר לאופל אינסיגניה מבית שנפ מ-600 ₪

שירות החלפת מצבר לאופל אינסיגניה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לאופל אינסיגניה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לאופל אינסיגניה

מצברים איכותיים לאופל אינסיגניה קונים אצלנו

אנחנו במאור מצברים עומדים לשירותך כשתרצה לרכוש מצבר לאופל אינסיגניה. המצבר אחראי להתנעת הרכב בבוקר ולמערכות ההגנה של האופל שלכם. מצבר איכותי הוא הערובה שלכם לרכב ללא תקלות לאורך שנים ולשירות בעת תקלה.
בעת נסיעה הופכת מערכת האלטרנטור את סיבובי המנוע לחשמל שבעזרתו מופעלות היחידות החשמליות ברכב, ובנוסף מצבר הרכב עובר טעינה. מצבר איכותי נטען במלואו ואינו מאבד מהספק האמפרים שהוא מספק בעת התנעה. רכישת מצבר אצל משווק מורשה היא הערובה שלכם להתאמת מצבר לאופל שלכם. כמו כן אתם מקבלים מצבר בעל תו תקן ואחריות למשך שנים.

מצברים מומלצים לאופל אינסיגניה – Opel Insignia

אופל אינסיגניה, רכב מנהלים איכותי

רכב מנהלים הוא רכב משפחתי גדול הכולל אבזור משופר ומפנק. לאופל אינסיגניה יש את כל המאפיינים של רכב מנהלים. לדגם זה יש מנוע טורבו עוצמתי וגדול הזקוק למצבר חזק כדי להתניע אותו ולשמור על מערכות הבקרה של הרכב כאשר הוא במצב חניה. רכב גרמני זה בנוי באיכות ללא פשרות וכולל מערכות בקרת סטייה מנתיב, מה שהופך אותו לבטוח במיוחד.
במבחני התרסקות יש לאופל אינסיגניה ציונים גבוהים במיוחד, ודגם זה נחשב מהבטוחים מסוגו בעת תאונות דרכים. מצלמה אחורית מבטיחה שדה ראייה משופר וביטחון עבור הנהג והסביבה בעת רוורס ובעיקר בחניה.

איזה מצבר מתאים לאופל אינסיגניה?

לדגם זה יש מנוע 1500 סמ"ק טורבו המגיע בשני דגמים: בנזין ודיזל שהוא סטנדרט ברכבי מנהלים והפך ללהיט באירופה, כי הוא חסכוני בדלק, מוריד את זיהום האוויר וכמו כן חוסך כסף רב לבעל הרכב. התאמת מצבר לאופל אינסיגניה תלויה בסוג הרכב: עבור מנוע הבנזין נשתמש במצבר 66 אמפר ועבור דגם הדיזל במצבר 80 אמפר שהוא חזק יותר. מנוע הדיזל דורש יותר אנרגיה בהתנעת הרכב ולכן המצבר עבורו גדול יותר. מצבר מומלץ לאופל אינסיגניה יותקן על ידי משווק מורשה.

כמה עולה מצבר לאופל אינסיגניה?

מצברים לרכב הם מסוג הרכיבים שבהם אנו נזכרים רק בעת תקלה. זהו מצב שמוכר לכולנו והוא מתרחש בדיוק כשאנו רוצים לצאת מהבית או לחזור מטיול. זו הסיבה שתמיד כדאי לרכוש מצבר איכותי הנושא תו תקן ואחריות ממשווק מורשה.
מחירי המצברים משתנים לפי איכות המצבר, גודל המצבר ובנוסף כמות האמפרים שהוא מספק. כאמור, מצבר לאופל אינסיגניה הוא מצבר המספק 66 אמפר בדגם מנוע הבנזין ו מצבר 80 AH עבור דגם הדיזל. מחירי המצברים לאופל אינסיגניה במאור מצברים מתחילים ב 600 ש"ח ומהטובים ביותר בשוק.

מצבר לאופל עד הבית, איזה יופי של שירות!

בניגוד לתקלות רבות ברכב, כאשר מצבר גומר את מחזור החיים שלו אי אפשר להתניע את הרכב ללא עזרה חיצונית ואנחנו מוצאים את עצמנו תקועים רחוק מחנות המצברים. החלפת מצבר לאופל עד הבית זהו שירות שאנו מספקים בכל שעות היום ומגיעים עד אליך כדי לספק לך שירות בשטח.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית אופל: