האורות של הרכב כבו? קשה לך להניע את הרכב? רוב הסיכוי שהמצבר שבק חיים ויש להחליפו לחדש. אצל מאור מצברים תוכל לקבל שירות של החלפת מצבר לביואיק לה קרוס עד הבית, כך שאין כל צורך להזמין גרר או להקפיץ בן משפחה שיקנה לך מצבר, פשוט מזמינים ומקבלים בצ'יק מצבר חדש.

מצבר לביואיק לה קרוס במחיר מיוחד:

מצברי בוש 70 אמפר החל מ- 639 ₪ (שנתיים אחריות)

מצבר VARTA בקיבולת 70 אמפר החל מ- 630 ₪

מצבר שנפ 70 אמפר החל מ- 600 ₪

שירות החלפת מצבר לביואיק לה קרוס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לביואיק לה קרוס עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לביואיק לה קרוס

מחפשים מצבר לביואיק לה קרוס? רק אצל מאור מצברים!

היום קל יותר להזמין מצבר לביואיק לה קרוס, במיוחד בעידן המהיר, כשאין לאנשים כל כך סבלנות, בטח שלא להמתין שעות באמצע הכביש למישהו שיבוא להחליף את המצבר. זו הסיבה שחברת מאור מצברים מעניקה שירות הגעה מהיר, כך שתוכל להתקשר, המומחים ייעצו לך איזה דגם של מצבר מתאים ונציג מטעם החברה יגיע עד אליך ויחליף את המצבר במהירות ובמקצועיות! וזה עוד לא הכל… תוכל למצוא אצל מאור מצברים את המותגים הכי גדולים וגם לקבל אחריות יצרן מלאה על כל מצבר.

מצברים מומלצים לביואיק לה קרוס (Buick Lacrosse)

קצת על הסטייל של ביואיק לה קרוס

ביואיק לה קרוס הוא רכב מנהלים פרימיום יוקרתי ומרשים, עם תג מחיר יקר, אבל שווה כל שקל. ביואיק לה קרוס מגיעה בשנתונים 2010-2014. הדגם לה קרוס הוא זה שהחליף את דגמי ריגל וסנצ'ורי של ביואיק, והוצג לראשונה בתערוכות בשנת 2009. רכב ביואיק לה קרוס נחשב ליוקרתי מאוד, הרבה בזכות העובדה שהוא מבוסס על פלטפורמה אירופאית ובעל מנוע עם שישה צילינדרים שהופכים אותו לרכב עוצמתי וחזק במיוחד. העיצוב של הרכב בהחלט מרשים ואינו נופל ממותגי היוקרה כמו מרצדס ו- BMW רק שדגם לה קרוס קצת יותר מאסיבי עם רמת אבזור עשירה במיוחד, בעיקר בדגם CXL של המותג. גם מבחינת בטיחות לה קרוס מפגינה ביצועים מעולים, עם 8 כריות אוויר ובקרת יציבות.

איזה מצבר יתאים לרכב ביואיק לה קרוס?

מצבר מומלץ לביואיק לה קרוס יהיה לרוב מצבר בקיבולת של 70 אמפר, שהוא מצבר חזק יחסית המתאים לרכבים עוצמתיים. אך כידוע, לא די רק בהתאמת מצבר לביואיק לה קרוס, אלא יש לבחור גם מצבר איכותי, כזה שמשרת את המערכות החשמל וההנעה ברכב בנאמנות, ולכן מומלץ מאוד לרכוש מצבר לביואיק לה קרוס רק של מותג מוביל, כך תוכל וליהנות ממנו למשך זמן רב יותר וגם לקבל אחריות לכמה שיותר זמן.

כמה עולה מצבר לביואיק לה קרוס?

אצל מאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לביואיק לה קרוס במחיר של 600 שקלים ומעלה, תלוי כמובן בסוג המצבר והמותג. המבחר של המותגים במאור מצברים גדול מאוד, ובין היתר תמצאו מצברים של חברת סטארט אפ, שנפ, ורטה, בוש ועוד. בקיצור, כל המצברים לביואיק לה קרוס ממתינים רק לכם, אז נותר לכם לפנות אלינו ולקבל שירות אישי ומקצועי של החלפת מצבר.

מצבר לביואיק לה קרוס קונים רק אצל מאור מצברים ומקבלים שירות עד הבית!

לא משנה היכן נתקעתם ללא מצבר, אם זה בבית, בחניון של העבודה, בקניון ואפילו באמצע הכביש, צוות המומחים של מאור מצברים יעניק לכם שירות של החלפת מצבר לביואיק לה קרוס עד הבית. מהיום החלפת מצבר קלה יותר מתמיד, אז נותר לכם לחייג למומחים של מאור מצברים ונציג בדרך אליכם עם מצבר חדש.

לקוחות שלנו מספרים