מאור מצברים מספקים מגוון מצברים לכל סוגי הרכבים, גם בקטגוריית רכבי היוקרה כמו מרצדס C קלאס. אנו מתחייבים למחירים אטרקטיביים, ושירות מעל ומעבר למצופה. מצבר מקולקל מחליפים רק עם מאור מצברים!

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב מרצדס C קלאס:

מצבר סטארט אפ 100 אמפר החל מ-670 ₪

מצברי וורטה החל מ-630 ₪

מצבר 70 אמפר של חברת שנפ החל מ-600 ₪

שירות החלפת מצבר למרצדס C קלאס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר למרצדס C קלאס בשירות עד הבית התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר למרצדס C קלאס

מצברים לרכבי יוקרה – מה ההבדל?

אנשים שברשותם רכב מרצדס C קלאס הם אנשים עם דרישות גבוהות. הרכבים האלו נחשבים בין הטובים בעולם ומספקים לנוהגים בהם חווית נהיגה יוקרתית, נוחה במיוחד ומפנקת. אך גם ברכבים מסוג מרצדס יכול להיווצר מצב בו המצבר מתקלקל או מתיישן ודורש החלפה מיידית. גם אם רכבים אלו לא נחשבים לנפוצים במיוחד בארצנו הקטנטונת כמו באירופה, מאור מצברים מספקת לכם מצברים חדישים ומקוריים למרצדס C קלאס, וזאת אך ורק מהחברות האמינות בשוק כגון: שנפ, ומצברי VARTA, וזאת כדי להבטיח נסיעה ארוכה ובטוחה למשך שנים רבות.

מצברים מומלצים למרצדס C קלאס (Mercedes C-Class)

איזה מצברים מותאמים למרצדס C קלאס?

רכבים מסוג מרצדס הם רכבי מנהלים, גדולים ורחבים יחסית המספקים לבעליהם מערכות מולטימדיה משוכללות, כך שהם צורכים בהתאם גם הרבה חשמל. בניגוד לרכבים מסוג סוזוקי, סובארו או סיאט, המוגדרים על ידי היצרן עם מצברי אמפר בסביבות ה- 30 עד כ-50 אמפר לשעה, רכבים מסוג מרצדס דורשים מצברים עם 70 אמפר, ויכולים אף להגיע עד 100 אמפר. זהו הבדל משמעותי ביכולות של הרכב והדרישות שלו. לכן יש צורך במצבר שיכול לעמוד בכל העומס הזה. בדגמים החדשים של רכבי היוקרה של מרצדס אנו מספקים מצברים מסוג AGM.

מהו מצבר מסוג AGM?

בעולם המצברים יש כמה סוגים של מצברים – כמו קטגוריות שונות. מצבר מסוג AGM, שהוא קיצור ל Absorbent Glass Mat, הוא מצבר מתקדם יותר בטכנולוגיה שלו, ומיועד לרכבים חדשים ומתוחכמים יותר ולא פלא שרכבים מסוג מרצדס משתמשים בהם. מכיוון שיצרניות הרכב השונות בעולם משפרות את המכוניות שלהם ומשלבות טכנולוגיות מתקדמות, כמו במערכות הבלמים עם דגש על הבטיחות, כך גם המצבר צריך להשתדרג בהתאם. מצברים אלה הם מומלצים מכיוון שהם יכולים לעמוד בעומס רב יותר מבלי להתקלקל, מה שמשפיע על אורך החיים שלהם בצורה משמעותית. האיכות של מצברים אלו היא גבוהה ביותר ומוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.

מהן העלויות למצברים של מרצדס?

מצבר למרצדס C קלאסבמאור מצברים אנו מוכרים מצברים החל מ- 600 שקלים. אנו ממליצים לכם להסתכל במחירון המצברים המעודכן שלנו על מנת להשוות מחירים. בנוסף, אנו מציעים ללקוחותינו מחירים אטרקטיביים ומוזלים, כך שאתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני ולהתעדכן. נוכל לייעץ לכם גם בסוג המצבר המתאים באופן ספציפי לרכב שלכם. חשוב לדעת שאנו מספקים ללקוחותינו אחריות מלאה בין 12 ל- 24 חודש, לכל מקרה שלא יהיה – אתם יכולים לישון בשקט!

עצות לשמירה על מצבר הרכב של מרצדס C קלאס

במיוחד ברכב כמו מרצדס C קלאס, חשוב לשמור על המצבר תקין, מכיוון שלא מדובר על רכב פשוט שניתן להחליף כלאחר יד. אנו ממליצים לעשות בדיקות שגרתיות במוסך הקרוב אליכם, על מנת לוודא שאין קורוזיה לדוגמה, העלולה לפגוע באורך החיים של המצבר.

מאור מצברים – שירות מוביל בכל אזור המרכז

אנחנו מספקים שירות מיידי ומקצועי ללקוחות שלנו עד הבית בתל אביב ובאזור המרכז. ניתן לחייג אלינו לצורך החלפת מצבר למרצדס C קלאס עד הבית. אנו מספקים שירות מהיר ויעיל, בכל הערים ומגיעים גם לרעננה, כפר סבא, נתניה, בני ברק, גבעתיים, חולון וכמובן אנו מספקים מהנה מהיר במיוחד באזור הסניף הראשי שלנו עבור מי שמעוניין להחליף מצבר בתל אביב. הצוות המנוסה שלנו ידאג להרכיב את המצבר בצורה מקצועית ברכב שלכם, ויבצע בנוסף בדיקה נוספת לוודא שהכול עובד כראוי. כך אתם יכולים להיות שקטים ופנויים להמשיך את שגרת היום שלכם עם מצבר חדש ואיכותי אשר ישרת אתכם תקופה ארוכה.

למה לבחור בשירות של מאור מצברים עד הבית?

אנו במאור מצברים יכולים להעיד על ניסיון של כ- 15 שנה, ואנחנו מייעצים ללקוחות שלנו על המצברים המתאימים למרצדס C קלאס. בסניפנו בתל אביב מחכה לכם מלאי גדול של מצברים לכל סוגי המכוניות, ביניהם רכבי יוקרה רבים, ואנו מספקים לקהל לקוחותינו שירות מקצועי בלי יוצא מן הכלל. מעבר לכך, יש לנו מלאי של מצברים לכל סוגי הקטנועים, אופנועים, קולנועיות וגם למשאיות. אנו נשמח לתת לכם מידע וייעוץ בתחום המצברים!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

דגמי מרצדס נוספים: