אתה זקוק בדחיפות למצבר לסאנגיונג רודיוס עד הבית? תוך חצי שעה מומחה של מאור מצברים יגיע להחליף לך מצבר חדש. נותר לך להתקשר ולהזמין שירות בקלות…

מצבר לסאנגיונג רודיוס במחיר מיוחד:

מצברים תוצרת בוש 95 אמפר החל מ- 850 ₪

מצברי שנפ החל מ- 770 ₪

שירות החלפת מצבר לסאנגיונג רודיוס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לסאנגיונג רודיוס עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לסאנגיונג רודיוס

רכישת מצבר לסאנגיונג רודיוס הכי כדאי לבצע אצל מאור מצברים

קניית מצבר היא אחת הפעולות שנבצע בשגרת חיינו, וליתר דיוק בכל 3-5 שנים, תלוי כמובן בסוג המצבר והרכב. במאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לסאנגיונג רודיוס שיאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות רבה, וכך ליהנות מרכב תקין.
חשוב להבין שלמצבר יש תפקיד חשוב מאוד ברכב, הרי בלעדיו כלל מערכות החשמל ברכב לא יפעלו, אם זה מערך האבטחה והאזעקה, החלונות החשמליים, מערכת הסאונד וחמור יותר מערכת ההתנעה של הרכב שאינה פעילה. כתוצאה מתקלה במצבר, הרכב פשוט לא יניע. זו הסיבה שחשוב מאוד לרכוש מצבר איכותי של מותג טוב, כך תבטיחו את פעילות המצבר התקינה למשך זמן רב יותר.

מצברים מומלצים לסאנגיונג רודיוס – Ssangyong Rodius

מצבר איכותי לרכב סאנגיונג

רכבי סאנגיונג מספקים לנו חוות נהיגה איכותית, עם שילוב של מרווח פנימי עצום ונהיגה עוצמתית. רכבים אלה ידועים בנוחות הנהיגה שלהם ובחלל הגדול הפנימי, שכן מצבר לסאנגיונג יהיה עוצמתי בהתאם. בסדרת הדגמים של סאנגיונג תוכלו למצוא היצע מצומצם יחסית, אך איכותי מאוד כדוגמת הדגמים הבאים: סאנגיונג אקטיון, סאנגיונג אקטיון ספורט, סאנגיונג טיבולי, סאנגיונג קוראנדו, סאנגיונג רקסטון, סאנגיונג טיבולי XLV ועוד. סאנגיונג רודיוס הוא אחד הדגמים הבולטים בסדרה המתאים כרכב משפחתי גדול. כלל רכבי המותג הם בסגנון גי'פ, הם מרווחים מאוד ומעוצבים בקפידה, מה שמבטיח לכם חוויית נסיעה מרווחת ונוחה במיוחד.

איזה מצבר מתאים לסאנגיונג רודיוס?

מצבר מומלץ לסאנגיונג רודיוס הוא מצבר בקיבולת 95 אמפר פלוס שמאל, אך כאמור מומלץ לגשת לבעל מקצוע ולבצע התאמת מצבר לסאנגיונג רודיוס בצורה מקצועית. אז אם גם המצבר שלכם שבק חיים, או מערכות החשמל ברכב מתחילות להיחלש, סביר להניח שהלך המצבר ויש צורך להחליפו במהירות האפשרית, על מנת לשוב לשגרה. עוד דבר שכדאי לדעת, לעיתים אנו נוטים להזניח דברים ולא לשים לב לאיתותים המסמנים לנו שהמצבר הולך להיגמר, ואז יכולים להיתקע דווקא בזמנים לחוצים, ולכן טוב תעשו אם תטפלו בהקדם במצבר חלש.

כמה עולה מצבר לסאנגיונג רודיוס?

לא משנה איזה רכב יש ברשותכם, כדאי מאוד להשקיע ברכישת מצברים לסאנגיונג רודיוס שהם איכותיים וטובים, שיעניקו לכם שקט נפשי לזמן רב יותר, במיוחד אם אתם בעלי קריירה, הורים לילדים ובקיצור, אנשים עסוקים. מחיר מצבר לרכב סאנגיונג רודיוס משתנה בהתאם לכמה גורמים: המותג שתרצו, סוג הרכב ההספק של המצבר ופיצ'רים שונים. בכללי המחירים נעים בין 770-950 ש"ח, מובן שככל שתרכשו מצבר איכותי יותר של מותג מוביל, באופן טבעי הוא יהיה יקר יותר, אך כפי שאתם יודעים, כאשר מדובר בחלקים חיוניים של רכב – אל תתפשרו על איכות.

מצבר לסאנגיונג רודיוס עד הבית עם מאור מצברים

אנחנו במאור מצברים מבינים את החשיבות של זמינות המצברים, ולכן תוכלו ליהנות מאספקת מצבר לסאנגיונג רודיוס עד הבית במחיר אטרקטיבי במיוחד. מומחה בתחום יגיע עד אליכם, יבצע בדיקה למצבר ויחליף לחדש במידת הצורך.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים מובילים מבית Ssangyong: