אתם בתל אביב והרכב לא מניע? הלך המצבר? אל תדאגו! לא צריך לעצור את היום או להחסיר פעימה, מאור מצברים מספקת לכם מצבר 72 אמפר לסיטרואן ברלינגו עד הבית! התקשרו עכשיו ונגיע עם מצבר חדש במחיר זול ואחריות מלאה בתוך 30 דקות!

מצבר לסיטרואן ברלינגו במחיר מבצע מיוחד:

מצברי 74 אמפר START UP החל מ- 530 ₪ 

מצבר Schnapp בקיבולת 72 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסיטרואן ברלינגו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לסיטרואן ברלינגו עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לסיטרואן ברלינגו

מהו מצבר 72 אמפר?

המצבר הוא הסוללה של הרכב. זרם החשמל אותו מסוגל להפיק המצבר מדי שעה נמדד ביחידת מידה הנקראת "אמפר". לכל רכב יש מצבר מסוג שונה וחשוב להתאים לו את המצבר הנכון. חשוב לדעת איזה סוג אמפר אתם צריכים במצבר שלכם, על מנת שהמצבר יותאם לצורכי הרכב. מצבר לא מתאים עלול לגרום נזק למערכות הרכב, לתקלות במצבר ולשחיקה יותר מהירה שלו. ברכבי סיטרואן ברלינגו נעשה שימוש במצבר 72 אמפר לשעה (בעוד שברכבים משפחתיים למשל, האמפר הממוצע נע בין 40 ל-70 או 80 אמפר).

מצברים מומלצים לסיטרואן ברלינגו (Citroen Berlingo)

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מצבר?

לפני רכישת והחלפת מצבר, ולאחר בדיקה מהו סוג המצבר המתאים לרכב שלכם (במקרה זה 72 אמפר), צריך לבדוק האם המצבר איכותי. ישנן חברות רבות המייצרות מצברים, אך לא כולם איכותיים ואמינים. ניתן למצוא מצברים רבים במחיר זול או מצברים במבצע שנראה משתלם, אך במיוחד כשמדובר ברכבי סיטרואן ברלינגו, המשמשים כרכבי עבודה – עדיף להשקיע במצבר איכותי מבית טוב. עם זאת, ישנן חברות איכותיות רבות המציעות מצברים איכותיים ומצוינים במחירים טובים ומבלי "לקרוע את הכיס". למשל, מצברים של שנפ או ורטה הם איכותיים, אמינים ואמידים. חשוב מאוד לבחור מצבר של חברה שניתן לסמוך עליה, כך שהמצבר יתאים לרכב בצורה הטובה ביותר ויוכל לשרת אותנו זמן רב. אולם, התייעצות קודמת עם בעל מקצוע היא דבר חשוב וכדאי כשרוכשים מצבר חדש לרכב, גם כשמדובר במצברים זולים או מצברים במבצע. כאמור, מצבר שאינו מתאים לרכב או מחברה שאינה אמינה ואיכותית עלול לפגוע ברכב, אך כשיש כל כך הרבה סוגי מצברים שונים, התייעצות עם בעל מקצוע תחסוך לכם הרבה כאב ראש וסיבוכים.

מחפשים מצבר לסיטרואן ברלינגו? פנו למאור מצברים

מצבר לסיטרואן ברלינגו

מצבר לסיטרואן ברלינגו

הזמן שלכם חשוב לנו! ממהרים ומחפשים מצבר לרכב בתל אביב? מאור מצברים דואגת לכם ומספקת לכם מצבר עד הבית בתוך כחצי שעה! מאור מצברים, חברה בעלת מעל 15 שנות ניסיון בתחום המצברים, מעניקה לכם את השירות הטוב ביותר. עם שירות מהיר, יעיל ומקצועי עד פתח הבית, כמו שלנו במאור מצברים, לא צריך יותר לדאוג אם נהרס המצבר, אין צורך לפספס יום עבודה שלם, במהרה תחזרו לשגרה היומיומית שלכם! אצלנו במאור מצברים ניתן למצוא מצברים לסיטרואן ברלינגו של חברות איכותיות ואמינות בזול! לא צריך יותר להתלבט איזה מצבר הכי מתאים לרכב שלכם, התקשרו ונעזור לכם לבחור את המצבר הטוב והאיכותי ביותר מתוך מגוון המצברים שלנו. יודעים איזה מצבר אתם צריכים ורוצים לדעת כמה עולה מצבר חדש? מחירון מצברים נמצא באתר האינטרנט של מאור מצברים! אצלנו תמצאו מידע על המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק!

לפרטים נוספים אודות מצבר לסיטרואן ברלינגו או כל שאלה בנושא מצבר לרכב התקשרו עוד היום ותהנו משירות אדיב ומקצועי! 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סיטרואן: